abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89109543
*O* Alnitak heeft vrijdag een date in het asiel! *O*

En als het klikt mag ze linea recta naar een eigen huisje. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89109590
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 00:49 schreef TheAgent het volgende:
Al plannen voor een nieuw nest?
Ik heb geen idee wat de jonge moedertjes van plan zijn. :P
Voor mij zal dit wel het laatste nest zijn van het seizoen, rond april/mei zullen de kittens vast weer binnen stromen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89110516
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:27 schreef Cat22 het volgende:

Fijn dat ze een date heeft! Maar kan dat niet nog bij jou in huis? Dat scheelt haar weer 1 verhuizing.
pi_89112217
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:44 schreef Oognip het volgende:

[..]

Fijn dat ze een date heeft! Maar kan dat niet nog bij jou in huis? Dat scheelt haar weer 1 verhuizing.
Zoveel zal het voor haar niet uitmaken. Ik ben morgen de hele dag + avond weg dus dan kunnen we ook niks afspreken. Kan ik die mensen wel op zaterdag laten komen... moeten ze daarna 50 km op en neer reizen voor de betaling en daarna zou Alnitak toch dat hele stuk mee terug moeten (mensen wonen vlakbij het asiel, ik niet). Het is in principe ook geen verhuizing, dat halve uurtje dat ze dan in het asiel zou moeten blijven.

Dit is veel handiger. En als het niet klikt dan kan ze meteen in het asiel blijven zoals gepland. Van daaruit wordt ze sowieso supersnel geadopteerd verwacht ik.

Tja, ik ben daar gewoon heel praktisch en nuchter in. ;) Die kittens kunnen wel tegen een stootje.
  woensdag 24 november 2010 @ 21:14:41 #55
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_89112373
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:27 schreef Cat22 het volgende:

Dat zou fijn zijn *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_89112881
Ik duim voor Alnitak.
Nog niks voor mams en tante?
pi_89113050
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik duim voor Alnitak.
Nog niks voor mams en tante?
Nope, maar ik heb wervende contactadvertenties voor hen geschreven en die dames zijn zo sociaal, daar moeten wel heel snel lieve baasjes voor komen.
pi_89200780
Laatste dagje in huize Cat

Nog even rondwandelen

Krabpaal inspecteren

Mmmmmm.... kriebels O+

Kusje aan dochterlief

Spookkitten wat in haar aanval te snel was voor de camera

Poseren op plekken waar het eigenlijk niet mag O+

En daarna op naar het asiel. :{
Waar een potentieel baasje op Alnitak wachtte. Nu is het asiel niet de meest ideale plek om kennis te maken, maar ik had een speeltje meegenomen en binnen 2 minuten zat de jongedame daar dapper naar te hengelen. Baasje wierp 1 blik op het kind en was meteen verkocht en zoontje van 4 vond haar ook helemaal geweldig. Dus die mocht meteen mee naar een eigen huisje! *O*

En de medewerkers schatten in dat Bella en Thabith ook snel een plekje vinden. Altijd even balen als je ze zo af moet geven, maar mijn eigen katten vinden het wel heel fijn dat ze hun huis weer voor zichzelf hebben. O+

Dit zal wel het laatste nestje van dit seizoen zijn, maar in 2011 volgen vast weer nieuwe delen. :Y

:W :W :W :W
pi_89200944
O+
En we hopen op goed nieuws voor Bella en Thabith :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_89201281
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:35 schreef tombolafan het volgende:
O+
En we hopen op goed nieuws voor Bella en Thabith :Y
Ik blijf ze natuurlijk volgen en zal hier een update zetten als er nieuws is te melden.
pi_89201373
Wat fijn voor Alnitak *O* .
Ik was vanmiddag al op de site van red cat gaan kijken of ze erop stond omdat er vandaag mensen naar haar kwamen kijken.
Maar Bella en Thabit staan er ook niet op , zijn ze dan geadopteerd of moeten ze nog op de site gezet worden?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_89201719
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef indaha het volgende:
Wat fijn voor Alnitak *O* .
Ik was vanmiddag al op de site van red cat gaan kijken of ze erop stond omdat er vandaag mensen naar haar kwamen kijken.
Maar Bella en Thabit staan er ook niet op , zijn ze dan geadopteerd of moeten ze nog op de site gezet worden?
Bella en Thabith zijn van de site gehaald omdat ze nu in het asiel zitten. Je kunt ze binnenkort via de asielsite terugvinden, zijn ze ook landelijk te bewonderen. Op de site van Redcat staan alleen katten en kittens die bij gastgezinnen wonen.

En nadat ik gemeld had dat de dames naar het asiel gingen en er belangstelling voor Alnitak was, zijn ze dus van de Redcat site gehaald.
pi_89202142
Bella staat er al op!

Bella
Wat kijkt ze bang. ;( Het is toch niet niks, zo'n andere omgeving. Hopelijk kunnen ze binnenkort een mooiere foto van haar maken.

Hopelijk gaat Thabith ook snel door de administratie zodat ze kan pronken op de site en mensen voor zich kan winnen.
pi_89202324
Aw :{
Kun je niet vragen of ze een foto van jou kunnen gebruiken? :o
pi_89203319
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
Aw :{
Kun je niet vragen of ze een foto van jou kunnen gebruiken? :o
Dat ga ik wel doen ja. Ik baal er echt van, had niet gedacht dat ze zo van slag zou zijn. -O-
pi_89203748
Aaah wat jammer dat ze er zo bang uit ziet zeg! ;( Hopelijk gaan ze een foto van jou op de site zetten.

Wel ontzettend fijn dat Alnitak een nieuw baasje heeft zeg!
pi_89203771
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:08 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat ga ik wel doen ja. Ik baal er echt van, had niet gedacht dat ze zo van slag zou zijn. -O-
Snap ik :*
Misschien valt het wel mee maar vond ze een vreemde met zo'n camera gewoon een beetje eng :*
pi_89204041
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:14 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Snap ik :*
Misschien valt het wel mee maar vond ze een vreemde met zo'n camera gewoon een beetje eng :*
Daar hoop ik ook op. Bij mij was ze snel gewend en bezoek vond ze niet erg, zou in het asiel ook goed moeten komen.

Nu even balen en maar hopen dat ze snel van de site verdwijnt (want = baas gevonden) :)
  vrijdag 26 november 2010 @ 22:19:04 #69
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89204108
Kop op, 't is niet zo heel gek dat zoiets ineens een beetje eng is, ze is nu vast alweer beter te pruimen :Y
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_89204180
Jullie zijn liev. :*

En ik ben een emomuts. :@
pi_89206465
Mooi voor 't kleintje dat ze direct weer mee mocht :Y Jammer ook van het einde van het seizoen, vond het altijd wel leuk om mee te spieken hier. :)

En inderdaad zeg! Wat een angstige foto, arme Bella. ;(
pi_89219915
*O* Reden waarom Thabith gisteren nog niet op de site stond: ze is gisteren al geplaatst! *O*
pi_89225399
mijn vriendin en ik willen in januari ook een poes/kat/kitten gaan nemen, want het is wel redelij kstil in huis nu.

Maar natuurlijk zijn we nu al verlekkerd aan het rondkijken, en bij iedere foto volgt weer steevast een "aaaah die is lieeef!! :D" o.i.d
jullie kennen het denk ik wel :P

Dus ik ga dit topic en de site van redcat allemaal in de gaten houden :Y
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_89225597
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
mijn vriendin en ik willen in januari ook een poes/kat/kitten gaan nemen, want het is wel redelij kstil in huis nu.

Maar natuurlijk zijn we nu al verlekkerd aan het rondkijken, en bij iedere foto volgt weer steevast een "aaaah die is lieeef!! :D" o.i.d
jullie kennen het denk ik wel :P

Dus ik ga dit topic en de site van redcat allemaal in de gaten houden :Y
^O^

Houd er wel rekening mee dat je in januari heel moeilijk aan een kitten kunt komen. Het seizoen begint in april/mei (dan worden de eerste kleintjes 8 weken en kunnen ze geplaatst worden).
  zaterdag 27 november 2010 @ 15:26:46 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89225923
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 12:03 schreef Cat22 het volgende:
*O* Reden waarom Thabith gisteren nog niet op de site stond: ze is gisteren al geplaatst! *O*
Zo dan :D
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')