Er gaat dan ook nog eens 20 euro borg vanaf bij inchecken, wel vreemd dat je niet in de min kan komen te staan bij de NS. Bij de RET bijvoorbeeld kan dat wel.quote:Op zondag 7 november 2010 20:27 schreef Lod het volgende:
Kon bij de NS niet eens inchecken omdat er minder dan 10 euro op mijn kaart stond. Terwijl de rit me maar zo'n 4 euro zou kosten...
Hangt van de vervoerder af. Het idee is dat het niet kan omdat dat mensen stimuleert met geleend geld te reizen, maar er zitten er nog een paar flink te falen.quote:Op zondag 7 november 2010 20:25 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
als de kaart persoonlijk is kan het volgens mij wel hoor?
ik heb weleens ingecheckt terwijl ik negatief stond weet het 99% zeker
deze man weet hoe je die moni maaktquote:Op zondag 7 november 2010 21:49 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik koop telkens een nieuwe OV en dan zet ik hem max. in de min. Heb 20 OV's nu met -4 euro. Gratis geld
maar die kaart kost toch 7,50quote:Op zondag 7 november 2010 21:49 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik koop telkens een nieuwe OV en dan zet ik hem max. in de min. Heb 20 OV's nu met -4 euro. Gratis geld
Kan wel, met een voordeelurenkaart. Dat telt als een soort abonnement, en dan is de borg een stuk lager of misschien zelfs nonexistent en kun je ook in de min komen.quote:Op zondag 7 november 2010 20:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Er gaat dan ook nog eens 20 euro borg vanaf bij inchecken, wel vreemd dat je niet in de min kan komen te staan bij de NS. Bij de RET bijvoorbeeld kan dat wel.
Dan nog is de borg 10 euro. En blijkbaar kon hij dus niet reizen, dus lijkt het me sterk dat je dan in de min kan komen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:08 schreef godigita het volgende:
[..]
Kan wel, met een voordeelurenkaart. Dat telt als een soort abonnement, en dan is de borg een stuk lager of misschien zelfs nonexistent en kun je ook in de min komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |