Dank je welquote:Op zondag 7 november 2010 09:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
haha, held, zo vroeg al je was erin gooien.
Heb zin om vandaag heel de dag in mn nieuwe keuken te staan![]()
Leuk verhaal trouwens kahlie.
haha held, nu al in de voorbereiding.quote:Op zondag 7 november 2010 09:13 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dank je welIk heb altijd klets-reviews omdat ik het eten, de wijnen, de bediening, de sfeer en hoe het bord eruit ziet wil opschrijven en dan wordt het al gauw lang!
Was hangt al te drogen en inmiddels is de partner ook wakker en heb ik die een lekker ontbijtje gegeven. Wij eten vanavond denk ik brood. Eigenlijk moest ik kerst-gerechten gaan voorbereiden en voorproeven maar na dat eet-festijn van gisterenavond heb ik even zin in lang nagenieten.
Dit jaar mag ik het kerstdiner kokenquote:Op zondag 7 november 2010 09:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha held, nu al in de voorbereiding.
Jaquote:
quote:
Minder drank dan toen ik er was?quote:Op zondag 7 november 2010 10:36 schreef Sunnythesun het volgende:
mogge De jongelui zijn wakker, de oudjes laten nog even op zich wachten
![]()
Of hoor ik daar wat?? Nou ja, de koffie is klaar, de thee trekt, broodjes worden gebakken dus ze mogen komen
Jij hebt een hele slechte invloed onsquote:Op zondag 7 november 2010 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Minder drank dan toen ik er was?Je bent er vroeg bij
![]()
![]()
Yeahquote:Op zondag 7 november 2010 10:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jij hebt een hele slechte invloed ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |