Dank je welquote:Op zondag 7 november 2010 09:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
haha, held, zo vroeg al je was erin gooien.
Heb zin om vandaag heel de dag in mn nieuwe keuken te staan![]()
Leuk verhaal trouwens kahlie.
haha held, nu al in de voorbereiding.quote:Op zondag 7 november 2010 09:13 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dank je welIk heb altijd klets-reviews omdat ik het eten, de wijnen, de bediening, de sfeer en hoe het bord eruit ziet wil opschrijven en dan wordt het al gauw lang!
Was hangt al te drogen en inmiddels is de partner ook wakker en heb ik die een lekker ontbijtje gegeven. Wij eten vanavond denk ik brood. Eigenlijk moest ik kerst-gerechten gaan voorbereiden en voorproeven maar na dat eet-festijn van gisterenavond heb ik even zin in lang nagenieten.
Dit jaar mag ik het kerstdiner kokenquote:Op zondag 7 november 2010 09:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha held, nu al in de voorbereiding.
Jaquote:
quote:
Minder drank dan toen ik er was?quote:Op zondag 7 november 2010 10:36 schreef Sunnythesun het volgende:
mogge De jongelui zijn wakker, de oudjes laten nog even op zich wachten
![]()
Of hoor ik daar wat?? Nou ja, de koffie is klaar, de thee trekt, broodjes worden gebakken dus ze mogen komen
Jij hebt een hele slechte invloed onsquote:Op zondag 7 november 2010 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Minder drank dan toen ik er was?Je bent er vroeg bij
![]()
![]()
Yeahquote:Op zondag 7 november 2010 10:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jij hebt een hele slechte invloed ons
Bloessiequote:Op zondag 7 november 2010 11:01 schreef Sunnythesun het volgende:
helloooooooooo sunshines
De oudjes zijn ook wakker hoorEr wordt een heerlijk ontbijtje gemaakt en de zon schijnt
/bloes
Knap hoor Borisz! Respect voor je moeder....quote:Op zondag 7 november 2010 11:05 schreef borisz het volgende:
. Moeders mag gaan afstuderen voor dr master. Op dr ouwe dag
. Nou ja 50
. En dat naast dr full time werk.
Ma is kinderfysiotherapeut en ze(de hoge pieven) willen het niveau omhoog halen en dus iedereen aan de master hebben. Doet ze goed.
Mogge Oma B.
Wowquote:Op zondag 7 november 2010 11:05 schreef borisz het volgende:
. Moeders mag gaan afstuderen voor dr master. Op dr ouwe dag
. Nou ja 50
. En dat naast dr full time werk.
Ma is kinderfysiotherapeut en ze(de hoge pieven) willen het niveau omhoog halen en dus iedereen aan de master hebben. Doet ze goed.
Neem een pijnstillertje en doe lekker niks vandaagquote:Op zondag 7 november 2010 11:05 schreef Tezz het volgende:
Helaas heb ik gisteren op het feestje wel chateau de migraine gedronken. Een kerstpakketwijntje wat waarschijnlijk al vier jaar in de kast stond of zo....
Pijnstillertje is (nog) niet echt nodig. NIets doen klinkt goed, maar volgens mij had mijn man allerlei plannen vanmiddag.....quote:Op zondag 7 november 2010 11:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neem een pijnstillertje en doe lekker niks vandaag
Kan ze alsnog gaan doenquote:Op zondag 7 november 2010 11:17 schreef borisz het volgende:
Ma heeft er achteraf een beetje spijt van niet Bewegingswetenschappen(WO) is gaan doen. Kinderfysiotherapie(HBO) vindt ze geweldig maar ze mist toch een stuk wetenschap.
Moet jij daar niet naast gaan staanquote:Op zondag 7 november 2010 11:45 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vriendje staat onder de douche dus ik ben even online
Dat doe ik bij hun thuis wel altijd maar als we bij mij zijn vind ik het stiekem wel even fijn om half uurtje alleen te zijnquote:Op zondag 7 november 2010 11:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moet jij daar niet naast gaan staan
wat voor watje ben jii nou, near buiten en ff verhaal halen..quote:Op zondag 7 november 2010 05:09 schreef Ole het volgende:
demn .. is echt niet grappig, ze knallen tegen mijn raam aan. Gelukkig heb ik 3dubbel glas, maar durf niet te kijken
Als je mensen zo toespreekt in een SC heb je hier niets te zoeken. SC's zijn voor gezelligheid, en deze al helemaal.quote:Op zondag 7 november 2010 11:58 schreef rubje het volgende:
wat voor watje ben jii nou, near buiten en ff verhaal halen..
*stuiterquote:Op zondag 7 november 2010 12:01 schreef Duderella het volgende:
GOEDEMORRREGEEEEEEE!
(Wij hebben een nieuwe espressomachine. Straffe bakkies!)
'Het is rubje', is al een gevleugelde uitspraak op FOK!quote:Op zondag 7 november 2010 12:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je mensen zo toespreekt in een SC heb je hier niets te zoeken. SC's zijn voor gezelligheid, en deze al helemaal.
Good morningquote:Op zondag 7 november 2010 12:01 schreef Duderella het volgende:
GOEDEMORRREGEEEEEEE!
(Wij hebben een nieuwe espressomachine. Straffe bakkies!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |