Daar ben ik bang voor of hij belt de kindertelefoonquote:Op zondag 7 november 2010 04:22 schreef Floxcie het volgende:
Als hij depressief is, dan ben jij diegene waar hij hulp gaat zoeken.
Hou er eens mee op de grap is er nu wel vanafquote:Op zondag 7 november 2010 04:24 schreef El_Bassie het volgende:
Omdat je zo'n teringlijer bent, en bovenal een bar slechte vriend, zie ik mij gedwongen deze foto te plaatsen.
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op zondag 7 november 2010 04:25 schreef P8 het volgende:
Misschien moet je je vriend laten zien dat sommige mensen hem nog wel aantrekkelijk vinden![]()
Er is geen grap. Dat is een foto van jou. Als jij dat een grap wilt vinden, mij best.quote:Op zondag 7 november 2010 04:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Hou er eens mee op de grap is er nu wel vanaf
Waarom vind jij het nodig in topics van mij mijn foto te posten terwijl ik al eerder aan heb gegeven dat niet te willen?quote:Op zondag 7 november 2010 04:28 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Er is geen grap. Dat is een foto van jou. Als jij dat een grap wilt vinden, mij best.
Waarom maak jij dit topic? Ik denk dat jouw vriendje dit topic ook niet leuk vind. Daarentegen ben ik in de loop der jaren diverse liefhebbers van jouw foto tegengekomen.quote:Op zondag 7 november 2010 04:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom vind jij het nodig in topics van mij mijn foto te posten terwijl ik al eerder aan heb gegeven dat niet te willen?
Plaats ik een foto van die gast? Nee. Vertel ik zijn naam? Nee. En in de loop der jaren? Ik zit pas sinds mei op Fok!quote:Op zondag 7 november 2010 04:32 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Waarom maak jij dit topic? Ik denk dat jouw vriendje dit topic ook niet leuk vind. Daarentegen ben ik in de loop der jaren diverse liefhebbers van jouw foto tegengekomen.
quote:
Waar hebben we het over, Rayen? Je opent een topic waarin je een vriend verneukt. Dat doe je laf en anoniem, waar je jé dan blijkbaar ook nog op voorstaat. Dat is je goed recht, maar weet goed dat jíj niet anoniem bent.quote:Op zondag 7 november 2010 04:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Plaats ik een foto van die gast? Nee. Vertel ik zijn naam? Nee. En in de loop der jaren? Ik zit pas sinds mei op Fok!En wat kan mij het boeien dat mensen mijn foto leuk vinden of niet ik wil het niet in mijn topics hebben aangezien niks met het onderwerp te maken heeft.
Jij snapt het concept van dit forum nog niet? Het meeste hier gebeurt laf en anoniem.quote:Op zondag 7 november 2010 04:39 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Waar hebben we het over, Rayen? Je opent een topic waarin je een vriend verneukt. Dat doe je laf en anoniem, waar je jé dan blijkbaar ook nog op voorstaat. Dat is je goed recht, maar weet goed dat jíj niet anoniem bent.
Jij bent niet anoniem.quote:Op zondag 7 november 2010 04:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij snapt het concept van dit forum nog niet? Het meeste hier gebeurt laf en anoniem.
Tsja okee maar waarom vind je het dan nodig om mijn foto er telkens bij te halen?quote:
Waarom niet? Het is toch een leuke foto?quote:Op zondag 7 november 2010 04:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja okee maar waarom vind je het dan nodig om mijn foto er telkens bij te halen?
Waarom niet? Omdat ik niet wil dat je elk topic met mijn foto komt aan zetten.quote:Op zondag 7 november 2010 04:43 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is toch een leuke foto?
Ik ga slapen.quote:Op zondag 7 november 2010 04:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat ik niet wil dat je elk topic met mijn foto komt aan zetten.
Link naar youtube? Omdat het kan.quote:Op zondag 7 november 2010 04:46 schreef Lo-Fi het volgende:
TS doet me een beetje aan die Surinaamse papzak denken die reclame maakte voor fabrieksmaaltijden oid.
Dat ie niet knap is toch helemaal het probleem niet of wel? Het gaat me meer om hoe hij wanhopig op zoek naar advies gaat die klakkeloos opvolgt teleugesteld wordt door een meisje (had je aan kunnen zien komen) En dan vervolgens bij mij komt vertellen dat ze hem pijn heeft gedaan.quote:Op zondag 7 november 2010 04:47 schreef Dale. het volgende:
El_Bassie is dat TS in die foto?
Iig goeie en terechte backfire... imo is het verhaal helemaal niet zo grappig en eerder in en in triest. Niet iedereen wordt met dezelfde looks geboren.
Gast er zijn tientallen mensen op het internet die via het internet contact zoeken hoor, relatieplanet, paiq, parship zijn een paar voorbeelden daarvan. Tjah en als jij een goeie vriend was had je hem gesteund, ondanks dat je het al had zien aankomen en had je verteld dat hij zich niet zo druk over moest maken omdat het toch internet is.quote:Op zondag 7 november 2010 04:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ie niet knap is toch helemaal het probleem niet of wel? Het gaat me meer om hoe hij wanhopig op zoek naar advies gaat die klakkeloos opvolgt teleugesteld wordt door een meisje (had je aan kunnen zien komen) En dan vervolgens bij mij komt vertellen dat ze je pijn heeft gedaan.
Ja maar hij deed het via omegle he? Dat vraagt om problemenquote:Op zondag 7 november 2010 04:51 schreef Dale. het volgende:
[..]
Gast er zijn tientallen mensen op het internet die via het internet contact zoeken hoor, relatieplanet, paiq, parship zijn een paar voorbeelden daarvan.
Niet echt een goeie websitequote:Op zondag 7 november 2010 04:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar hij deed het via omegle he? Dat vraagt om problemen
En je wilt zeggen dat jij geen droeftoeter bent door een Msn-contact een vriend te noemen en hem vervolgens belachelijk te maken?quote:Op zondag 7 november 2010 04:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ie niet knap is toch helemaal het probleem niet of wel? Het gaat me meer om hoe hij wanhopig op zoek naar advies gaat die klakkeloos opvolgt teleugesteld wordt door een meisje (had je aan kunnen zien komen) En dan vervolgens bij mij komt vertellen dat ze hem pijn heeft gedaan.
Hij is niet alleen een msn contact hoor hij zat op dezelfde school als ik.quote:Op zondag 7 november 2010 04:54 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
En je wilt zeggen dat jij geen droeftoeter bent door een Msn-contact een vriend te noemen en hem vervolgens belachelijk te maken?
Dat jij je verveelt is jouw probkleem, maar wek dan niet de indruk bij hem dat je het beste met hem voor hebt.
Zoiets is me al eens overkomen hoor en dat zie ik dan eerder als een inwendig pleziertje dan dat ik me meteen genoodzaakt omdat meteen te delen met iedereen.quote:Op zondag 7 november 2010 04:54 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
En je wilt zeggen dat jij geen droeftoeter bent door een Msn-contact een vriend te noemen en hem vervolgens belachelijk te maken?
Dat jij je verveelt is jouw probkleem, maar wek dan niet de indruk bij hem dat je het beste met hem voor hebt.
quote:Op zondag 7 november 2010 04:24 schreef El_Bassie het volgende:
Omdat je zo'n teringlijer bent en bovenal een bar slechte vriend, zie ik mij gedwongen deze foto te plaatsen.
[ afbeelding ]
Ik heb eerder al gezegd dat ik met hem op dezelfde school heb gezeten. Ik zie hem eerder als een kennis dan als een vriend.quote:Op zondag 7 november 2010 10:02 schreef Skv het volgende:
TS, je hebt een 'vriend' 'op msn', maar niet in 'real life'?
Dus je zit met onbekenden te chatten op het internet en beschouwt ze dan als vriend?
Sad.
Ik heb hem helemaal niet naar een website verwezen. Ik heb voor de grap tegen hem gezegd probeer het online. Met eenquote:Op zondag 7 november 2010 10:38 schreef tochweerhenk het volgende:
Dus TS, je verwijst eerst een vriend naar een datingsite, en als je vriend dan bij de eerste de beste meid vernederd wordt en dat aan jou verteld ga jij hem gelijk uit zitten te lachen?
Gewoon even de OP geqoute, aangezien TS dit topic op slot wilquote:Op zondag 7 november 2010 04:17 schreef heloef het volgende:
Ik heb een vriend (vooral op msn niet in real life) die nog al schuchter is met meisjes (nog erger dan ik echt waar) dus hij is nogal wanhopig en zocht eigenlijk een vriendin. Ik had tegen hem gezegd voor de grap probeer het anders online. Misschien kom je daar wel een leuke meid tegen
Nou die idioot dat dus ook echt doenzegt ie net op msn dat ie met een meisje heeft gecamd maar die verbrak heel snel de verbinding. Waarom? hoor ik jullie denken. Ze vond hem lelijk, zei dat ze nooit opgewonden van hem zou raken en dat hij maar een lelijk jongetje was. O ja en ze zei ook nog achteraan dat ze gewoon "vrienden" blijven.
![]()
Het mooiste komt nog want hij zegt dat ie emotioneel gekwetst is en dat ze zijn zelfvertrouwen heeft vernietigd.![]()
Ik vond dit zo grappig ik moest het even melden.
WTFquote:Op zondag 7 november 2010 04:24 schreef El_Bassie het volgende:
Omdat je zo'n teringlijer bent en bovenal een bar slechte vriend, zie ik mij gedwongen deze foto te plaatsen.
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |