Ja.quote:Op zondag 7 november 2010 03:11 schreef PiRANiA het volgende:
Je denkt wel duidelijk beter na dan zij...
Je hebt haar dit al verteld? Geconfronteerd met het feit dat ze geen geld en houvast heeft?
Gaat niet eens over abortus, maar over een overtijdsbehandeling (is officieel zo). Die bestaat uit 2 pillen, meer niet.quote:Op zondag 7 november 2010 03:11 schreef Hukkie het volgende:
Grote kans dat ze geen urgentie krijgt voor een huurwoning. Bovendien, waar wil ze een huurwoning van betalen? Geen werk geen inkomen.
Tuurlijk vindt die vent het geweldig, even afwachten hoe hij het vind als ie moet gaan meewerken en meebetalen aan de opvoeding van zijn kindje. Lijkt me niet ondenkbaar dat je zusje er straks alleen voor komt te staan, zonder inkomen en zonder opleiding.
Abortus is het sleutelwoord in deze.
Hopen dat je zus ook inziet dat het beter is om de zwangerschap niet door te zetten. Maar als ze ook in deze lichtzinnig is, dan heb ik nu al medelijden met haar kind.quote:Op zondag 7 november 2010 03:23 schreef capricia het volgende:
Tering, wat moet deze 23 jarige hiermee? Wat moet ze met een baby? Geef haar aub gewoon die pillen!
Mijn ouders willen absoluut dit kind niet. Want daar gaat het wel op neer komen, dat zij het kind moeten opvangen/opvoeden etc. Inc. Ik en mijn vent...quote:Op zondag 7 november 2010 03:24 schreef Hukkie het volgende:
Hoe staan je ouders er tegenover? Want dan is het mss handiger als ze nog een tijd thuis blijft wonen zodat zij als oppas kunnen fungeren, terwijl zij haar studie af maakt.
En denkt je zus werkelijk dat haar huidige situatie toereikend is om een kind groot te kunnen brengen?
Helemaal mee eens, zegt mijn man ook.quote:Op zondag 7 november 2010 03:44 schreef 2cv het volgende:
Fijn in haar sop gaar laten koken. Eigen schuld, dikke bult. Letterlijk.
Ze woont nog veel bij mijn ouders he.. Dus als dat kind er komt en zij niets doet qua werk en inkomen (zoals nu dus) wie denk jij dan dat het kind gaat betalen? Wie gaat er oppassen als zij naar college of stappen is?quote:Op zondag 7 november 2010 03:53 schreef senesta het volgende:
Ik denk dat je er helemaal niets mee aanmoet, het is haar leven en haar beslissing.
Ik ben geen man.quote:Op zondag 7 november 2010 03:58 schreef goofy_goober het volgende:
Waar bemoei je je mee? Ga je lekker met je eigen zaken bezighouden. Lekkere zus hoor; je zusje tot iets forceren alleen maar omdat JIJ iets vindt. Ben je niet gewoon jaloers dat zijn wel in blijde verwachting is?
?quote:Op zondag 7 november 2010 04:04 schreef goofy_goober het volgende:
Klinkt mij in de oren alsof je verschrikkelijk jaloers bent op je zus dat het haar allemaal zo makkelijk afgaat.
En verder klink je als iemand die zelf geen leven heeft en die zich dus maar met dat van anderen gaat bemoeien.
Oh, 't is er zo één.quote:Op zondag 7 november 2010 04:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze woont nog veel bij mijn ouders he.. Dus als dat kind er komt en zij niets doet qua werk en inkomen (zoals nu dus) wie denk jij dan dat het kind gaat betalen? Wie gaat er oppassen als zij naar college of stappen is?
Voor haar is de wereld gratis. Zij gaat al jaren liftend op vakantie en haalt haar boeltje nu al bij de emmaus.
Om de boel nog completer te maken: ze weet niet eens precies wie de vader is (al heeft ze een heel donker bruin vermoeden, om het zo te zeggen).. Dat ziet ze wel aan de kleur van het kindje (haar woorden).
Ik vind dit dus totaal onverantwoord en gewoon belachelijk.
Volgens mij heeft zij helemaal geen verwachtingen van de vader. Het is HAAR kind. En alleen zij beslist daarover. Daar komt het op neer.quote:Op zondag 7 november 2010 04:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oh, 't is er zo één.![]()
![]()
![]()
Heeft ze wel eens 't programma tienermoeders van sbs gezien? Geeft wellicht een redelijke indicatie van o.a. wat je van een jonge vader in een situatie als deze kunt verwachten.
Wat een veroordelingquote:Op zondag 7 november 2010 04:04 schreef goofy_goober het volgende:
Klinkt mij in de oren alsof je verschrikkelijk jaloers bent op je zus dat het haar allemaal zo makkelijk afgaat.
En verder klink je als iemand die zelf geen leven heeft en die zich dus maar met dat van anderen gaat bemoeien. En je mist totaal het punt van het antwoord van Senesta. Haar leven, haar beslissing.
Dan is het de pakkie aan van je ouders en niet van jou toch?quote:Op zondag 7 november 2010 04:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze woont nog veel bij mijn ouders he.. Dus als dat kind er komt en zij niets doet qua werk en inkomen (zoals nu dus) wie denk jij dan dat het kind gaat betalen? Wie gaat er oppassen als zij naar college of stappen is?
Voor haar is de wereld gratis. Zij gaat al jaren liftend op vakantie en haalt haar boeltje nu al bij de emmaus.
Om de boel nog completer te maken: ze weet niet eens precies wie de vader is (al heeft ze een heel donker bruin vermoeden, om het zo te zeggen).. Dat ziet ze wel aan de kleur van het kindje (haar woorden).
Ik vind dit dus totaal onverantwoord en gewoon belachelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |