abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 november 2010 @ 12:31:40 #226
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88468610
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:23 schreef IkHeb2Vaders het volgende:

[..]

ik heb medelijden met je zoon.
Oh ja? En dat baseer je waarop? Ben benieuwd.
Leef en Laten Leven
pi_88468620
Terugkeer 2 *G*
  maandag 8 november 2010 @ 12:32:29 #228
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88468628
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik dank OLH op m'n blote knieen dat Robijn niet in OUD post....

Hoewel ik vermoed dat ze daar zeer snel en vakkundig weggewerkt zou worden ;)
Zeg dame. Ik post niet in oud omdat ik dus niet meer in de kleine kinderen zit. En hou je ongebaseerde opmerkingen voortaan voor je, wil je.
Leef en Laten Leven
  maandag 8 november 2010 @ 12:33:29 #229
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_88468658
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:18 schreef Robijn48 het volgende:
Weet je...dit bevestigt alleen maar wat ik al dacht. Niet opgevoed, en enkel internetneld.
Ik heb een zoon van jullie leeftijd. Wat denk je nou werkelijk.
En nu ben ik weg hier, ga rustig door met oordelen over een zwangerschap waar jullie de ballen van weten. En ook of die helemaal waar is of niet, ga rustig door.
Topics in KLB van deze aard zijn bijna altijd troll-topics. Daarom word er niet serieus gereageerd en inderdaad, de leeftijd is hier niet zo heel hoog, maar dat weet iedereen die hier post ook. Dat je dus loopt te zeuren dat het niveau hier laag is getuigt van zeer weinig intelligentie van jouw kant.
:W
pi_88468659
Hé Robijn48, ken je Lamon al? :).
-
pi_88468660
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:32 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Zeg dame. Ik post niet in oud omdat ik dus niet meer in de kleine kinderen zit. En hou je ongebaseerde opmerkingen voortaan voor je, wil je.
Ga es weg
pi_88468668
quote:

[..]

Dit soort standjes uitdelen doe je maar bij je eigen kind. Niet op Fok :')
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 8 november 2010 @ 12:38:06 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88468814
quote:
[..]
Niets ongebaseerd, ik vind je al tijden een verschrikkelijk irritante user, ongeacht het subforum waar ik je zie posten.

En als ik dankbaar ben dat je niet in OUD post dan mag ik dat zijn.
Normaal zou ik dat soort opmerkingen voor me houden, maar gezien dit topic inmiddels ook volledig verpest is door jouw off-topic geblaat over andere users, en ook volstrekt ongebaseerd, zou ik niet weten waarom ik me nog in moet houden.

Misschien zou je eens moeten beginnen je woord te houden en te verdwijnen uit dit topic.
Als je op het roze "Stop volgen" blokje onderaan klikt dan is het ook gelijk uit je MyAT weg.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_88468818
Gefeliciteerd caprica je wordt tante :D
  maandag 8 november 2010 @ 12:39:38 #235
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88468858
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niets ongebaseerd, ik vind je al tijden een verschrikkelijk irritante user, ongeacht het subforum waar ik je zie posten.

Normaal zou ik dat soort opmerkingen voor me houden, maar gezien dit topic inmiddels ook volledig verpest is door jouw off-topic geblaat over andere users, en ook volstrekt ongebaseerd, zou ik niet weten waarom ik me nog in moet houden.

Misschien zou je eens moeten beginnen je woord te houden en te verdwijnen uit dit topic.
Als je op het roze "Stop volgen" blokje onderaan klikt dan is het ook gelijk uit je MyAT weg.
:D
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 8 november 2010 @ 12:41:46 #236
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88468921
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is dan wederzijds, enkel gebasseerd op wat ik je zie posten over andersmans familie. Want je bekijkt alles alleen maar uit je eigen oogpunt.
Ik volg je raad op, en klik op stop volgen.
Leef en Laten Leven
  maandag 8 november 2010 @ 12:42:39 #237
320898 IkHeb2Vaders
Jezus had ook 2 vaders!
pi_88468948
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:31 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Oh ja? En dat baseer je waarop? Ben benieuwd.
Waar ik mijn medelijden op baseer?

ik baseer het op het feit dat jij nu op Fok! pubers zit te bashen met je zogenaamde wijsheid, omdat je ouder bent. Als hij zo opgroeit, kan ik niks anders zeggen dan
Ik heb medelijden met je aangezien je moeder een zielige aandachtshoer is.
Mr. Happy Melon
Mr. Angry Dolphin
pi_88468949
Het gaat lastig worden zeker. Maar een sterke alleenstaande moeder kan makkelijk uit een flatje groeien en zichzelf scholen. Daar is wel motivatie voor nodig en ja, het feestje is wel zo'n beetje afgelopen.
  maandag 8 november 2010 @ 12:42:57 #239
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_88468960
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:41 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Dat is dan wederzijds, enkel gebasseerd op wat ik je zie posten over andersmans familie. Want je bekijkt alles alleen maar uit je eigen oogpunt.
Dat is toch de bedoeling hier? Dat mensen hun kijk op de zaak geven? :')
Wereldvreemd ofzo?
  Forum Admin maandag 8 november 2010 @ 12:44:20 #240
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_88469000
Opgschoond. Robijn48 opzouten met je offtopic getroll.
  maandag 8 november 2010 @ 12:44:54 #241
236046 NotYou
tigerblood
pi_88469020
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:42 schreef takkelam het volgende:
Het gaat lastig worden zeker. Maar een sterke alleenstaande moeder kan makkelijk uit een flatje groeien en zichzelf scholen. Daar is wel motivatie voor nodig en ja, het feestje is wel zo'n beetje afgelopen.
En hoeveel meiden die het niet redden staan er tegenover één zo'n succes?
Je suis Charlie Sheen
  maandag 8 november 2010 @ 12:45:15 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88469032
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Met het verschil dat mijn posts gewoon on-topic zijn en geen off-topic getroll over de leeftijd van mijn mede-posters.... plus dat ik niet al drie keer aangekondigd heb te zullen vertrekken.

Dus het lijkt me verstandig dat jij als moeder iig doet wat voor moeders van belang is: je woord houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 8 november 2010 @ 12:53:56 #243
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_88469297
Jezus, is Robijn er nog steeds?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_88473559
Robijn! Ik had het vanochtend nog over je. Michael heeft een nieuwe plaat. Heus!
Go hard or go home
pi_88474029
Arm kind.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 8 november 2010 @ 15:33:48 #246
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_88474723
quote:
10s.gif Op maandag 8 november 2010 14:58 schreef Noek het volgende:
Robijn! Ik had het vanochtend nog over je. Michael heeft een nieuwe plaat. Heus!
Robijn is nooit uit onze gedachten w/ *;
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_88474739
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:54 schreef Leandra het volgende:
Dat zegt die zus.... maar ondertussen claimt de zwangere wel exact te weten hoe lang ze zwanger is op basis van het seksuele contact.
En dat is redelijk uitzonderlijk.
2 weken terugrekenen vanaf de eerste keer "overtijd"? Niet zo moeilijk verder. Ok, je hebt mensen die nog ongesteld kunnen zijn als ze al zwanger zijn maar daar gaan we even niet vanuit. En in de week eromheen (soms meer) kan je dan zwanger worden. Als je dan met meer dan 1 persoon seks hebt gehad weet je in principe wel hoe lang je zwanger bent maar schijnbaar niet wanneer van wie je het bent geworden.

Waaruit haal je dat ze dat op basis van het seksuele contact weet?

Overigens, TS. Vraagje. Is het mogelijk dat je zus jullie voor de gek houdt om te kijken hoe jullie reageren? Ik had ook een huisgenote die met enige regelmaat riep dat ze tienermoeder wilde worden gewoon om te trollen, lol.

[ Bericht 11% gewijzigd door Sessy op 08-11-2010 16:32:48 ]
pi_88474973
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:33 schreef Qwea het volgende:

Robijn is nooit uit onze gedachten w/ *;
Dat is ook! O+

Goed, wb die zwangerschap. Het verhaal rammelt aan alle kanten. En als het wazige gelul wel waar is, ze is 23 ffs! :')
Go hard or go home
pi_88475241
Denk je niet dat dit allemaal met je overleden broertje te maken heeft?

sowieso dat is ze is gaan rondneuken met iedereen is misschien een teken dat ze niet meer een relatie wil omdat ze misschien bang is die te verliezen. en het zal je ouders misschien pijn doen, maar misschien maakt een nieuw kindje wel de pijn goed die ze hebben aan het verliezen van hun zoontje. Zij wil misschien moederen omdat zij (waarschijnlijk) vaak heeft moeten moederen over haar broertje. Iig verzorgen.

Waarom praat je niet rustig met haar over hoe je je voelt? en volgens mij is er een hoop nog niet uitgesproken en hebben jullie het er allemaal moeilijk mee.

waarom ben je er zelf op tegen? Behalve dan dat het niet verstandig is wat ze doet (daar ben ik het wel mee eens) ik vind jou zelf een beetje kil.

P.s. alleen eerste pagina gelezen in dit topique maar die andere een heel eind. tot ik genoeg had van je verbolgenheid. Je mag haar niet overtuigen abortus te laten plegen. daar doe je haar veel pijn mee. je bent zelf ook een hompje cellen.

Nja, misschien zit ik er wel kilometers naast. Maar t kan je ook aan het denken zetten. doe ermee wat je wil.
  maandag 8 november 2010 @ 16:17:16 #250
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_88476282
Hmm Robijn is wel het meest overtuigende bewijs dat leeftijd niks zegt over hoe volwassen iemand is. :')

Maar goed...kijk aan de ene kant vind ik dat jullie zusje behoorlijk kinderachtig handelt en jullie voor haar karretje aan het spannen is: als je niet uitkijkt zit je dadelijk gewoon met d'r kind opgescheept en ben jij (en je ouders) hem/haar fulltime aan 't opvoeden. Maar aan de andere kant vind ik het heel fout dat jullie als familie haar min of meer tot een abortus dwingen.

Ik zou gewoon heel duidelijk mijn grenzen stellen: ik ben geen babysitter of reserve ouder, ik ga je niet financieel ondersteunen en ik zou ook heel duidelijk mijn mening geven dat ik het gewoon echt niet zo'n heel slim idee vind maar dat ik iedere keuze respecteer en het daar dan verder bij laten, kom je volgens mij een stuk verder mee.
Hallon!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')