Oh ja? En dat baseer je waarop? Ben benieuwd.quote:Op maandag 8 november 2010 12:23 schreef IkHeb2Vaders het volgende:
[..]
ik heb medelijden met je zoon.
Zeg dame. Ik post niet in oud omdat ik dus niet meer in de kleine kinderen zit. En hou je ongebaseerde opmerkingen voortaan voor je, wil je.quote:Op maandag 8 november 2010 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dank OLH op m'n blote knieen dat Robijn niet in OUD post....
Hoewel ik vermoed dat ze daar zeer snel en vakkundig weggewerkt zou worden
Topics in KLB van deze aard zijn bijna altijd troll-topics. Daarom word er niet serieus gereageerd en inderdaad, de leeftijd is hier niet zo heel hoog, maar dat weet iedereen die hier post ook. Dat je dus loopt te zeuren dat het niveau hier laag is getuigt van zeer weinig intelligentie van jouw kant.quote:Op maandag 8 november 2010 12:18 schreef Robijn48 het volgende:
Weet je...dit bevestigt alleen maar wat ik al dacht. Niet opgevoed, en enkel internetneld.
Ik heb een zoon van jullie leeftijd. Wat denk je nou werkelijk.
En nu ben ik weg hier, ga rustig door met oordelen over een zwangerschap waar jullie de ballen van weten. En ook of die helemaal waar is of niet, ga rustig door.
Ga es wegquote:Op maandag 8 november 2010 12:32 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zeg dame. Ik post niet in oud omdat ik dus niet meer in de kleine kinderen zit. En hou je ongebaseerde opmerkingen voortaan voor je, wil je.
Dit soort standjes uitdelen doe je maar bij je eigen kind. Niet op Fokquote:Op maandag 8 november 2010 12:32 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zeg dame. Ik post niet in oud omdat ik dus niet meer in de kleine kinderen zit. En hou je ongebaseerde opmerkingen voortaan voor je, wil je.
Niets ongebaseerd, ik vind je al tijden een verschrikkelijk irritante user, ongeacht het subforum waar ik je zie posten.quote:Op maandag 8 november 2010 12:32 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 november 2010 12:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niets ongebaseerd, ik vind je al tijden een verschrikkelijk irritante user, ongeacht het subforum waar ik je zie posten.
En als ik dankbaar ben dat je niet in OUD post dan mag ik dat zijn.
Normaal zou ik dat soort opmerkingen voor me houden, maar gezien dit topic inmiddels ook volledig verpest is door jouw off-topic geblaat over andere users, en ook volstrekt ongebaseerd, zou ik niet weten waarom ik me nog in moet houden.
Misschien zou je eens moeten beginnen je woord te houden en te verdwijnen uit dit topic.
Als je op het roze "Stop volgen" blokje onderaan klikt dan is het ook gelijk uit je MyAT weg.
Dat is dan wederzijds, enkel gebasseerd op wat ik je zie posten over andersmans familie. Want je bekijkt alles alleen maar uit je eigen oogpunt.quote:Op maandag 8 november 2010 12:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niets ongebaseerd, ik vind je al tijden een verschrikkelijk irritante user, ongeacht het subforum waar ik je zie posten.
En als ik dankbaar ben dat je niet in OUD post dan mag ik dat zijn.
Normaal zou ik dat soort opmerkingen voor me houden, maar gezien dit topic inmiddels ook volledig verpest is door jouw off-topic geblaat over andere users, en ook volstrekt ongebaseerd, zou ik niet weten waarom ik me nog in moet houden.
Misschien zou je eens moeten beginnen je woord te houden en te verdwijnen uit dit topic.
Als je op het roze "Stop volgen" blokje onderaan klikt dan is het ook gelijk uit je MyAT weg.
Waar ik mijn medelijden op baseer?quote:Op maandag 8 november 2010 12:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh ja? En dat baseer je waarop? Ben benieuwd.
Dat is toch de bedoeling hier? Dat mensen hun kijk op de zaak geven?quote:Op maandag 8 november 2010 12:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat is dan wederzijds, enkel gebasseerd op wat ik je zie posten over andersmans familie. Want je bekijkt alles alleen maar uit je eigen oogpunt.
Ik volg je raad op, en klik op stop volgen.
En hoeveel meiden die het niet redden staan er tegenover één zo'n succes?quote:Op maandag 8 november 2010 12:42 schreef takkelam het volgende:
Het gaat lastig worden zeker. Maar een sterke alleenstaande moeder kan makkelijk uit een flatje groeien en zichzelf scholen. Daar is wel motivatie voor nodig en ja, het feestje is wel zo'n beetje afgelopen.
Met het verschil dat mijn posts gewoon on-topic zijn en geen off-topic getroll over de leeftijd van mijn mede-posters.... plus dat ik niet al drie keer aangekondigd heb te zullen vertrekken.quote:Op maandag 8 november 2010 12:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat is dan wederzijds, enkel gebasseerd op wat ik je zie posten over andersmans familie. Want je bekijkt alles alleen maar uit je eigen oogpunt.
Ik volg je raad op, en klik op stop volgen.
Robijn is nooit uit onze gedachtenquote:Op maandag 8 november 2010 14:58 schreef Noek het volgende:
Robijn! Ik had het vanochtend nog over je. Michael heeft een nieuwe plaat. Heus!
2 weken terugrekenen vanaf de eerste keer "overtijd"? Niet zo moeilijk verder. Ok, je hebt mensen die nog ongesteld kunnen zijn als ze al zwanger zijn maar daar gaan we even niet vanuit. En in de week eromheen (soms meer) kan je dan zwanger worden. Als je dan met meer dan 1 persoon seks hebt gehad weet je in principe wel hoe lang je zwanger bent maar schijnbaar niet wanneer van wie je het bent geworden.quote:Op maandag 8 november 2010 11:54 schreef Leandra het volgende:
Dat zegt die zus.... maar ondertussen claimt de zwangere wel exact te weten hoe lang ze zwanger is op basis van het seksuele contact.
En dat is redelijk uitzonderlijk.
Dat is ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |