abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88423888
Mijn zusje is 23, studeert en is sinds een paar weken zwanger van een of ander vaag sekscontact.
Ze wil het kind houden omdat dat 'natuurlijk' is.
Ze woont nog thuis, maar gaat er van uit dat ze urgentie krijgt bij een huurwoning. Geen spaargeld what so ever.
Die vent vindt het geweldig, maar ze hebben geen vaste relatie en hij geen geld/inkomen.
Ze denkt ook dat haar vriendinnen het kindje wel op zullen vangen terwijl zij verder studeert. Dream on...

Dit gaat ongelooflijk kut worden, denk ik dan. Een alleenstaande moeder zonder afgemaakte studie ergens op een flatje met een uitkering.
Of klaag ik te hard?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_88423910
Ik vind het vooral erg bitter voor het aanstaande kind. Wat die onverantwoordelijke ouders er voor een hinder van hebben, zal mij een worst wezen to be honest.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88423915
Hoe lang moet ze nog studeren is mijn vraag eerder.
  zondag 7 november 2010 @ 03:03:52 #4
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_88423944
Grote kans dat ze urgentie kan vergeten.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_88423946
Als ze maar gelukkig is, zeggen veel mensen dan.
life goes by...
pi_88423976
Ter adoptie afstaan kan voor het kind beter uitpakken.
pi_88423984
quote:
Op zondag 7 november 2010 02:59 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik vind het vooral erg bitter voor het aanstaande kind. Wat die onverantwoordelijke ouders er voor een hinder van hebben, zal mij een worst wezen to be honest.
Eens. Maar ik krijg dat niet tot haar doorgedrongen.
Ik zei 'je kunt dan zonder oppas niet stappen', antwoord 'ik heb als een week niet gestapt, ging prima'.
Dammit...het gaat niet over een week maar over 18 jaar...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_88423997
quote:
Op zondag 7 november 2010 03:00 schreef Krantenman het volgende:
Hoe lang moet ze nog studeren is mijn vraag eerder.
6 jarige studie. Heeft net bachelor, moet nog 3 jaar.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_88424005
quote:
Op zondag 7 november 2010 03:08 schreef capricia het volgende:

[..]

Eens. Maar ik krijg dat niet tot haar doorgedrongen.
Ik zei 'je kunt dan zonder oppas niet stappen', antwoord 'ik heb als een week niet gestapt, ging prima'.
Dammit...het gaat niet over een week maar over 18 jaar...
Denkt ze dat ze ooit een serieuze relatie zal krijgen met de biologische vader? Of iig contact met hem blijft houden?
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88424007
Groot leeftijdsverschil tussen jou en je zusje overigens.
life goes by...
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 03:25:56 #11
236264 crew  capricia
pi_88424103
quote:
Op zondag 7 november 2010 03:10 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Denkt ze dat ze ooit een serieuze relatie zal krijgen met de biologische vader? Of iig contact met hem blijft houden?
Nee. Ik denk dat zij ook wel inziet dat hij het leuk vindt..maar geen inkomen heeft.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 03:29:15 #12
236264 crew  capricia
pi_88424117
quote:
Op zondag 7 november 2010 03:11 schreef Wing het volgende:
Groot leeftijdsverschil tussen jou en je zusje overigens.
Ja, 14 jaar om precies te zijn. Zelfde ouders zelfs. Ze had mijn dochter kunnen zijn :)
Tussen haar en mij zat nog een broer, die helaas een paar jaar geleden overleden is aan leukemie.
Dingen kunnen klote lopen in een familie, en nu dit!
Hoe moet ik met haar praten? Wat moet ik hiervan vinden?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_88424122
quote:
Op zondag 7 november 2010 03:25 schreef capricia het volgende:

[..]

Nee. Ik denk dat zij ook wel inziet dat hij het leuk vindt..maar geen inkomen heeft.
Speelt het voor haar niet mee dat het kind dan zonder biologische vader moet opgroeien? Niet echt ideaal.
pi_88424167
waarom open je er 2 topics over?
Nothing to see here, carry on
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 03:49:37 #15
236264 crew  capricia
pi_88424184
quote:
Op zondag 7 november 2010 03:42 schreef RijstNatie het volgende:
waarom open je er 2 topics over?
De crosspost heb ik in het andere topic al aangegeven.
Hier klaag ik, daar zoek ik advies. Snap je dat?
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 03:53:23 #16
236264 crew  capricia
pi_88424200
quote:
Op zondag 7 november 2010 03:30 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Speelt het voor haar niet mee dat het kind dan zonder biologische vader moet opgroeien? Niet echt ideaal.
Oh, dat weet ze wel, maar het heeft kennelijk ook met moederschapsgevoelens te maken. Als ik haar spreek gaat het nooit over de vader. Ze vindt het niet echt interessant. Het is HAAR kimd, zo voelt zij dat.
Ik vind het zelf eig. wel een heel heftige subklacht..wat die vent wil, doet er niet echt toe.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_88424206
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:58 schreef capricia het volgende:
Die vent vindt het geweldig, maar ze hebben geen vaste relatie en hij geen geld/inkomen.
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 03:05 schreef capricia het volgende:
Ze heeft nog nooit gewerkt en vind dat ook nu niet nodig.
:').
  zondag 7 november 2010 @ 03:59:15 #18
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_88424217
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:58 schreef capricia het volgende:
Mijn zusje is 23, studeert en is sinds een paar weken zwanger van een of ander vaag sekscontact.
Ze wil het kind houden omdat dat 'natuurlijk' is.
Ze woont nog thuis, maar gaat er van uit dat ze urgentie krijgt bij een huurwoning. Geen spaargeld what so ever.
Ze denkt ook dat haar vriendinnen het kindje wel op zullen vangen terwijl zij verder studeert. Dream on...

Dit gaat ongelooflijk kut worden, denk ik dan. Een alleenstaande moeder zonder afgemaakte studie ergens op een flatje met een uitkering.
Of klaag ik te hard?
Die klacht is precies verwoord.

Juist nu vind ik dat iedereen marginalen en overbodigen op hun nummer moet zetten. Tegenwoordig is het geaccepteerd dat debielen wel gewaardeerd en normale mensen niet beloond worden, dat moet anders... :|W
  zondag 7 november 2010 @ 04:00:53 #19
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_88424223
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 03:25 schreef capricia het volgende:

[..]

Heb je vertrouwen in de echtgenoot van je zusje? Gezien jouw zorgen moet hij wel iets kwaads in de zin hebben...
pi_88424226
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 04:00 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Heb je vertrouwen in de echtgenoot van je zusje? Gezien jouw zorgen moet hij wel iets kwaads in de zin hebben...
Echtgenoot. :').
  zondag 7 november 2010 @ 04:07:06 #21
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_88424248
Het lijkt erop dat je zusje haar aankomende moederschap niet zo serieus neemt. Een kind groeit niet vanzelf op, je zult haar dat op de een of andere manier in moeten prenten.

Probeer haar eens in contact te laten komen met mensen die pas een baby hebben. Ze moet met eigen ogen zien hoeveel tijd en aandacht een kind opeist. Zelfs voor twee ouders is het zwaar: laat staan voor een alleenstaande moeder zonder inkomen maar wel een tijdrovende studie.

Sorry, maar als zij van plan is om het kind op te voeden terwijl ze liever studeert en uitgaat en nu al intenties heeft om het kind bij vriendinnen te dumpen, zal ze nooit een goede moeder worden. Veel mensen nemen in een opwelling een huisdier of een kind, om later spijt te krijgen. Vaak doen dit soort mensen het huisdier na twee weken weer weg op Marktplaats, maar met een kind gaat dat niet.
This isn't even my final form.
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 04:10:42 #22
236264 crew  capricia
pi_88424259
Ik zal de klacht nog even wat specifieker maken:
Ze denkt dat het van een vriend van haar ex is, omdat het AL 4 weken uit was. Maar het kan ook van haar ex zelf zijn.
Dat ziet ze wel aan de kleur van het kindje, zegt ze zelf.

Dus laten we zeggen dat de vent er niet echt toe doet
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_88424267
Het begint steeds meer te klinken als een domme breezer ipv een volwassen studente.

Volgens mij beseft ze het allemaal nog niet zo en is ze nu vooral bezig haar kop in het zand te steken.
  zondag 7 november 2010 @ 04:15:16 #24
236046 NotYou
tigerblood
pi_88424268
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 04:10 schreef capricia het volgende:
Ik zal de klacht nog even wat specifieker maken:
Ze denkt dat het van een vriend van haar ex is, omdat het AL 4 weken uit was. Maar het kan ook van haar ex zelf zijn.
Dat ziet ze wel aan de kleur van het kindje, zegt ze zelf.

Dus laten we zeggen dat de vent er niet echt toe doet
Het wordt alsmaar smeuïger. :o Spreekt je zusje ook straattaal en/of heeft ze zich een Marokkaans/Antilliaans accent aangemeten? Heeft ze vaker geslachtsgemeenschap met vrienden van haar (ex)partner? :o
Je suis Charlie Sheen
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 04:18:43 #25
236264 crew  capricia
pi_88424279
quote:
Op zondag 7 november 2010 04:14 schreef Lo-Fi het volgende:
Het begint steeds meer te klinken als een domme breezer ipv een volwassen studente.

Volgens mij beseft ze het allemaal nog niet zo en is ze nu vooral bezig haar kop in het zand te steken.
Ja.
Ik vind het ook voelen als aandachtstrekkerij.
Maar, met een zwangerschap of kind spot je niet. Lijkt mij zo.
En het bizarre is dat ze dus 2 universitaire studies doet, maar kennelijk hierin heel dom is of zo?
Laten we zeggen dat ze iets anders in elkaar zit als TS.
Ik vind dit afschuwelijk!
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')