neem maar een controller en ga little big planet spelen.quote:Op zondag 7 november 2010 02:02 schreef Skillstorm het volgende:
MW2 was een flop, maar als Black Ops geen Commando heeft dan is het al een stuk beter
Koop jij maar een Wii trouwens. Of DS, kleuterquote:MW2 was een flop, maar als Black Ops geen Commando heeft dan is het al een stuk beter
Ik vroeg het aan hem maar hij zweerde dat het ook kapot was toen hij begon met spelenquote:Op zondag 7 november 2010 02:09 schreef leolinedance het volgende:
Je vriend gaat je controller toch betalen? Hij heeft hem immers gesloopt.
Ik zegt Black Ops iets nuttigs kopen dus.
Hij heeft je genaait dus. Koop voor 15 euro een honkbalknuppel en ros hem in elkaar!quote:Op zondag 7 november 2010 02:11 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan hem maar hij zweerde dat het ook kapot was toen hij begon met spelenProbeer hem al een paar dagen te bereiken maar zijn mobiel doet het niet en hij is constant weg
quote:Op zondag 7 november 2010 10:18 schreef DanHardy het volgende:
Ok ik heb de oplossing. Verkoop de ps3, koop daarvoor een omgebouwde 360 voor terug.
Wie gedraagt zich hier nou als een kleuterquote:Op zondag 7 november 2010 02:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Koop jij maar een Wii trouwens. Of DS, kleuter![]()
Nou, ik weet niet wat voor vrienden jij dan hebtquote:Op zondag 7 november 2010 02:11 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan hem maar hij zweerde dat het ook kapot was toen hij begon met spelenProbeer hem al een paar dagen te bereiken maar zijn mobiel doet het niet en hij is constant weg
Jij.quote:Op maandag 8 november 2010 20:10 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wie gedraagt zich hier nou als een kleuter
Je zit hem af te zeiken omdat hij je dierbare spel niet leuk vindtquote:
Welk spel? Fifa FTW!quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je zit hem af te zeiken omdat hij je dierbare spel niet leuk vindt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |