SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de afgelopen een hoop verzoekjes gekregen voor de mutsen
Iedereen is enthousiast en wil over mijn hoofd aaien omdat ze zo zacht zijn, dus ik haak vrolijk door.
Met naald 7 en lekker dikke wol heb je zo'n muts zo klaar
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ookvoorjouOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijsje dat is natuurlijk helemaal waar maar er is meer in mijn leven dan haken alleenquote:Op maandag 8 november 2010 23:22 schreef mijsje het volgende:
Caroline, wij zijn veel leuker dan in dat andere topic!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen!!! Het zonnetje schijnt weer!
Ok niet letterlijkPokkeweer.
Is er meer dan alleen haken in het levenEcht? dat wist ik niet.
Ik ga vanavond mn grote lelijke pinguin afmaken. En dan maar eens kijken voor een nieuw projectje.
Goedemorgen LadyBlack.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:18 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge!
Ik ga mijn uiltje vandaag afmaken hoop ik! Ben altijd erg slecht in het afmaken van projectjes, afwerken vind ik vreselijk
Zit met de gordijnen dicht want er staat een steiger voor het raam met schilders erop, heb niet zo'n zin dat die me op mn vingers zitten te kijken
Hahaha, ik ben dus niet de enige die niet van afwerken houdtquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:42 schreef Muck het volgende:
Afwerken, blegh!
Ik heb drie mutsen waar ik eigenlijk nog wat draadjes van weg moet werken, maar die ik gewoon draag![]()
![]()
Is inderdaad een heel goed boekje om te beginnen, heb ik hier ook liggen :-)quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:01 schreef Muck het volgende:
Ik ben mijn boekenkast een beetje aan het opruimen, en doe ook mijn Amigurumi-boekje van Sabine Uhl-Fisher weg, omdat ik het inmiddels te makkelijk vind. Het is dus vooral geschikt voor beginnende haaksters.
Als één van jullie interesse heeft, geef dan gerust een gil
[ afbeelding ]
bij de letteren/humanities gebruik je juist wel ik/wij. niet zo vaak je.quote:Op maandag 8 november 2010 21:15 schreef trui het volgende:
dat hangt een beetje van de beoordelaar af, whoop. ik vind het niet per definitie verboden, maar er zijn er die strenger zijn. meestal is het woord 'je' wel te omzeilen hoor. en het is een risico voor de zakelijkheid van een tekst, lijkt al gauw te informeel als je 't wel gebruikt.
ik gebruik juist vaak het begindraadje, dat er anders toch maar een beetje nutteloos bij hing.![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geloof dat ik nu toch echt afhaak, ik hou niet van slowchatreeksen.
Mooi!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:22 schreef LadyBlack het volgende:
Doorbikkelen pays off!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |