Wat gewoon erg goed helpt zijn deze dingen:quote:Op maandag 8 november 2010 20:41 schreef Surf_Bunny het volgende:
[..]
Uhm nou t gaat em niet worden denk ik, ik snap er werkelijk niks van. Ik kan alleen 2D haken maar dat vind ik niet leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 november 2010 21:13 schreef Whoopdidoo het volgende:
Een afgeknipt touwtje werkt ook
Eerst deed ik altijd een andere kleur zodat je t goed kon zien, maar nu gaat dezelfde kleur ook.
Alleen heb je na je haakproces over draadjes liggen.
@TruiIk heb al dat die steek dingen eruit vallen, dus ik denk dat die draadjes er veel te makkelijk eruit vallen, ik leg mn haakwerk ook om de haverklap even weg, dus ik ga er niet heel voorzichtig mee omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toevallig heb ik het nu voor het eerst geprobeerdquote:Op maandag 8 november 2010 20:46 schreef Whoopdidoo het volgende:
Zijn er eigenlijk andere mensen hier die patronen verdubbelen ofzo? om dus een grotere of kleiner model te krijgen?
Ik zat me echt een halve minuut lang af te vragen wat de relatie was tussen een begindraadje en een wetenschappelijke tekstquote:Op maandag 8 november 2010 21:15 schreef trui het volgende:
dat hangt een beetje van de beoordelaar af, whoop. ik vind het niet per definitie verboden, maar er zijn er die strenger zijn. meestal is het woord 'je' wel te omzeilen hoor. en het is een risico voor de zakelijkheid van een tekst, lijkt al gauw te informeel als je 't wel gebruikt.
ik gebruik juist vaak het begindraadje, dat er anders toch maar een beetje nutteloos bij hing.![]()
SPOILER: knitwitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kachelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: dipOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles off topic maar labels spreken voor zich.
Spiegelei, je penguin is lief, wat heb je dat snel gedaan ook![]()
![]()
Pinguin is leuk geworden!!!!
Misschien toch maar het boekje kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 21:40 schreef caroline88 het volgende:
SPOILER: knitwitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kachelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: dipOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles off topic maar labels spreken voor zich.
Spiegelei, je penguin is lief, wat heb je dat snel gedaan ookknuffel
![]()
@ WhoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De blaren willen niet wegtrekkenNu doet het vlaggetjeshaken zo zeer. En ik heb morgen en overmorgen al geen tijd om te haken want dan hebben we dansles hierzo. Erg leuk maar zo tegen een optreden aan behoorlijk time-consuming!
@ CarolineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha die 5 aardbeien is 1 halve geworden (alleen kroontje nog) maar woensdag weer een avond
oew blaren van het haken is wel heel naar! heb ik gelukkig nog niet gehad!
en dansen: leuk!heb je groote uitvoering??:D
@Caroline: ik sluit me helemaal aan bij Kirsten(ik dacht hetzelfde maar kan het nooit zo goed verwoorden en toen was Kirsten me voor
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jullie zijn schattenen Kirsten heeft het inderdaad goed verwoord om mij weer even op de juiste pootjes te zetten
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 22:12 schreef caroline88 het volgende:
Jullie zijn schattenen Kirsten heeft het inderdaad goed verwoord om mij weer even op de juiste pootjes te zetten
Mooizo
@ Essie: Nou het is niet van het haken maar van het naaien. De naald was iets te groot voor het kussen en het doortrekken ging dus heel slecht. Ik moest behoorlijk hard aan die naald trekken en dat doet na 4 kanten kussen best zeer![]()
![]()
![]()
voor Caroline
En hij is weg, niets meer aan te doen. Bah zeg.
Ik ga nog even naar de te schattige pinguin kijken en dan naar bed.
En morgen weer een nieuwe dag en dan is alles weer beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mn beer is veel leuker met zn nieuwe neusNu wil ik hem niet meer weg doen
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto van zn nieuwe neus!
En de pinguin doet me heel erg denken aan een andere....morgen even opzoeken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: