SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gekuist... ehm... kuisheidsgordel... vast niet zoiets...quote:Op maandag 8 november 2010 16:40 schreef StefanieV het volgende:
Zo, de ganse benedenverdieping is gekuist (met keuken en badkamer) dus had k een cadeautje verdiend, ben k naar de lidl de naaikoffer gaan halenIk zal mijn spulletjes niet meer kwijt raken (geen idee of het handig is voor haakspullen, dat ga ik zo meteen uitproberen
)
Wol verkochten ze ook, maar daar hadden ze niets meer van (en ik mocht toch geen bijkopen hoor.)
Nu verder met Floortje!
een Snuggle!quote:Op maandag 8 november 2010 19:40 schreef Mynerfius het volgende:
Zo, ik lig ook weer in Snuggie () op de bank, klaar om verder te haken aan een giraffe. Het is voor het eerst dat ik een klein patroon heb uitvergroot en hoewel het even puzzelen was lijkt het te werken!
Zitten weer een boel leuke dingen tussen....ik vind die sloffen ook echt super! Gat in de markt?
Ben ook wel benieuwd naar Kreadoe-ervaringen, het lijkt me erg leuk - mits ik een boel geld zou hebben om uit te geven
Uhm nou t gaat em niet worden denk ik, ik snap er werkelijk niks van. Ik kan alleen 2D haken maar dat vind ik niet leuk.quote:Op maandag 8 november 2010 17:07 schreef Whoopdidoo het volgende:
Je kan ook een stekenmarkeerder of veiligheidspeld gebruiken voor ertussen, maar een draadje werkt ook.
Wat ben je aan het maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet te strak haken? Er zitten wss wat foutjes in, maar dat valt toch niet op, want het is fluffy dusja :-) Nu even poten haken en hopen dat ik hem vanavond nog in elkaar kan zetten :-)quote:
Ik werk met verstandelijk gehandicapten. En de (begeleid) zelfstandig wonenden, daarvan knutselen er veel en die geven in mijn ogen echt astronomische bedragen uit op de Kreadoe (en bij Pipoos).quote:Op maandag 8 november 2010 20:41 schreef trui het volgende:
zit je in de schuldhulpverlening?
![]()
ik heb er ook altijd hele foute associaties bij, bij de 'kreadoe'. ik vind de naam alleen al wat te debiliserend. maar misschien heel onterecht hoor, ik heb het nooit aan de realiteit getoetst, dat vooroordeel.
Offtopic, maar ik vind het altijd zo knap dat mensen dat kunnen, ikzelf kan echt niet met verstandelijk gehandicapten omgaan volgens mij.quote:Op maandag 8 november 2010 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik werk met verstandelijk gehandicapten. En de (begeleid) zelfstandig wonenden, daarvan knutselen er veel en die geven in mijn ogen echt astronomische bedragen uit op de Kreadoe (en bij Pipoos).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |