abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88482111
kirsten, de kleuren waren idd niet geweldig, had ze op de site gezien :-)

EsseEi, ik moet je gelijk geven, wat een stom werk is die fluffy wol zeg :P Heb alleen nog maar het hoofd afgehaakt, moet nog het ganse lijf afhaken :P Ik heb zoveel fouten gemaakt, het voordeel is dat je de fouten niet ziet door de fluffy wol haha :P
pi_88482207
Jeetje, wat is weer een activiteit geweest hier. Wat een leuke dingen zijn er gehaakt!!

Ik ben bezig met de vierkantjes voor de old rose wrap. Daar moet je wel je aandacht bij houden zeg! :o Het wordt volgens mij wel heel mooi. Als ik weer eens thuis ben met een beetje daglicht zal ik wat fotootjes maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88482437
Lijnloos, welke dag ga je naar Kreadoe? Ik hoor graag hoe het was.
Zijn anderen al vaker geweest? Is het over het algemeen de reis- en entreekosten waard?
  maandag 8 november 2010 @ 19:04:54 #104
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_88482973
Zo dat was een hoop bijlezen eventjes!!!

Leuk beertje trouwens nog :D:D

En whoop die pinguin die je hebt gemaakt is niet die ik stuurde ;) vind 'm wel grappig hahaha ligt denk ik aan het patroon dat ie dr zo uitziet

en stefanie, ik had je gewaarschuwd he ;)

LadyBlack heb gestemd op je koor hoor! :) mooi gezongen :D

ik heb stiekem gezegd dat ik buikpijn heb zodat ik niet hoef te sporten en dan kan ik lekker haken ;)
pi_88483952
knitwit, ik ga vrijdag... ik vond de entree erg meevallen (10euro) en reiskosten heb ik verder niet (trajectkaart van mijn werk kan ik gebruiken, ik werk ongeveer naast de jaarbeurs)... wat het ook wordt, kan haast niet tegenvallen! nu nog mezelf een budget opleggen... :@
pi_88484844
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 16:40 schreef StefanieV het volgende:
Zo, de ganse benedenverdieping is gekuist (met keuken en badkamer) dus had k een cadeautje verdiend, ben k naar de lidl de naaikoffer gaan halen :P Ik zal mijn spulletjes niet meer kwijt raken (geen idee of het handig is voor haakspullen, dat ga ik zo meteen uitproberen :P )

Wol verkochten ze ook, maar daar hadden ze niets meer van (en ik mocht toch geen bijkopen hoor.)

Nu verder met Floortje!
gekuist... ehm... kuisheidsgordel... vast niet zoiets... :P

Ik ben weer een rij verder met de visjesdeken, er zitten nu 6 stroken aan elkaar... O+ vanavond beginnen aan de volgende strook :) (weer een avond offline... helemaal niet verkeerd soms... ;) )
  maandag 8 november 2010 @ 19:40:17 #107
112092 Mynerfius
Creapy crawlie
pi_88484941
Zo, ik lig ook weer in Snuggie ( :') ) op de bank, klaar om verder te haken aan een giraffe. Het is voor het eerst dat ik een klein patroon heb uitvergroot en hoewel het even puzzelen was lijkt het te werken! :)

Zitten weer een boel leuke dingen tussen....ik vind die sloffen ook echt super! Gat in de markt? ;)

Ben ook wel benieuwd naar Kreadoe-ervaringen, het lijkt me erg leuk - mits ik een boel geld zou hebben om uit te geven ;)
pi_88485084
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:40 schreef Mynerfius het volgende:
Zo, ik lig ook weer in Snuggie ( :') ) op de bank, klaar om verder te haken aan een giraffe. Het is voor het eerst dat ik een klein patroon heb uitvergroot en hoewel het even puzzelen was lijkt het te werken! :)

Zitten weer een boel leuke dingen tussen....ik vind die sloffen ook echt super! Gat in de markt? ;)

Ben ook wel benieuwd naar Kreadoe-ervaringen, het lijkt me erg leuk - mits ik een boel geld zou hebben om uit te geven ;)
een Snuggle! O+ heerlijk, ik neem de mijne zo ook weer mee de bank op... heerlijk! dat haakt heerlijk warm! (ben ik toch nog on-topic... o|O )
pi_88485897
mijsje: kuisen = poetsen ;-)
  maandag 8 november 2010 @ 19:58:25 #110
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_88485934
doel van de avond: een ijsje afhaken en 5 aardbeien.
Gaat dit lukken: NEE! hahahaha ;) maar nog een avond deze week voor de rest :P
keep you posted ;)

snuggie zou best fijn zijn voor haken...maar mijn probleem is juist koude handen....
pi_88487369
:D stefanie ik dacht al...
pi_88487658
Ik heb ook een snuggie, kan niet zonder :P

EssieEi, nee ik had geen zin om daar het patroon van te zoeken :P Aangezien ik die nog ergens heb.

Wetenschappelijk schrijven, is niets voor mij.
pi_88488008
Ik heb altijd begrepen dat de Kreadoe voornamelijk voor andere hobby's is, meer het knutselen, papier, kaarten, scrapboeken, stempelen, kralen enzo. Het trekt me in elk geval totaal niet. (ik heb genoeg cliënten die er een fortuin uitgeven).
  maandag 8 november 2010 @ 20:41:11 #114
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88488165
:o zit je in de schuldhulpverlening? :)
ik heb er ook altijd hele foute associaties bij, bij de 'kreadoe'. ik vind de naam alleen al wat te debiliserend. maar misschien heel onterecht hoor, ik heb het nooit aan de realiteit getoetst, dat vooroordeel.
in de haak.
  maandag 8 november 2010 @ 20:41:34 #115
293171 Surf_Bunny
fan di na kha
pi_88488188
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:07 schreef Whoopdidoo het volgende:
Je kan ook een stekenmarkeerder of veiligheidspeld gebruiken voor ertussen, maar een draadje werkt ook.
Wat ben je aan het maken?
Uhm nou t gaat em niet worden denk ik, ik snap er werkelijk niks van. Ik kan alleen 2D haken maar dat vind ik niet leuk.
1 Minuut stilte voor de storm
  maandag 8 november 2010 @ 20:41:56 #116
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_88488208
ben vroeger weleens naar zo'n kreadoe geweest (geloof ik), maar das dus echt lang geleden.
Maar toen was het (in mijn beleving) inderdaad vooral kaarten maken enzo.
Geen leuke knutseldingen voor een kind in ieder geval ;) maar wol volgens mij ook niet echt....

trouwens een site ontdekt voor mensen die wat dingetjes willen verkopen: www.metdehand.nl
:) soort marktplaats voor handgemaakte zooi ;)
pi_88488226
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:04 schreef EsseEi het volgende:

en stefanie, ik had je gewaarschuwd he ;)

Het lukt me!! Het lijfje is ook al af, nu nog de 4 poten en alles aan elkaar haken *O*
  maandag 8 november 2010 @ 20:46:00 #118
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_88488403
WAT GOED!!!! hoe doe je dat??? :)

even heel erg off topic:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88488406
Zijn er eigenlijk andere mensen hier die patronen verdubbelen ofzo? om dus een grotere of kleiner model te krijgen?

SPOILER
pi_88488479
@EssieEi
SPOILER
pi_88488542
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:46 schreef EsseEi het volgende:
WAT GOED!!!! hoe doe je dat??? :)
Niet te strak haken? Er zitten wss wat foutjes in, maar dat valt toch niet op, want het is fluffy dusja :-) Nu even poten haken en hopen dat ik hem vanavond nog in elkaar kan zetten :-)
pi_88489229
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:41 schreef trui het volgende:
:o zit je in de schuldhulpverlening? :)
ik heb er ook altijd hele foute associaties bij, bij de 'kreadoe'. ik vind de naam alleen al wat te debiliserend. maar misschien heel onterecht hoor, ik heb het nooit aan de realiteit getoetst, dat vooroordeel.
Ik werk met verstandelijk gehandicapten. En de (begeleid) zelfstandig wonenden, daarvan knutselen er veel en die geven in mijn ogen echt astronomische bedragen uit op de Kreadoe (en bij Pipoos).
  maandag 8 november 2010 @ 21:02:22 #123
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_88489292
@stefanie maar zelfs dan :P ik kon echt niks met die pluizige wol...zelfs niet een ketting losse maken.
maar misschien moet ik het met naald 5 doen ofzo ipv 3 :) maar ben ook niet zo goed in los haken...
ik vind het knap :)
ik begon toen met...40 steken? en zat bij de 2e toer op nog maar 20 steken ofzo :P gewoon omdat ik het niet kon zien :P en als je het dan fout deed ging uithalen ook niet omdat alle haren in de knoop zaten :P
dus: HEEL KNAP! (en ik vind iedereen heel knap die met die garen kan haken)
pi_88489341
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Ik werk met verstandelijk gehandicapten. En de (begeleid) zelfstandig wonenden, daarvan knutselen er veel en die geven in mijn ogen echt astronomische bedragen uit op de Kreadoe (en bij Pipoos).
Offtopic, maar ik vind het altijd zo knap dat mensen dat kunnen, ikzelf kan echt niet met verstandelijk gehandicapten omgaan volgens mij.

En dat pluizige wol heb ik ook opgegeven.
  maandag 8 november 2010 @ 21:05:54 #125
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88489503
leuk doedezemaar. en dat van de schuldhulpverlening was maar een geintje he. maar ik zag 't ineens helemaal voor me, dat je mensen moest helpen om uit de schulden te komen die door een teveel aan knutselspullen veroorzaakt waren. :o (ik ken de verleiding van dure & mooie garens in elk geval...)
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')