Dank!quote:Op maandag 8 november 2010 13:59 schreef trui het volgende:
ladyblack, tot nu toe heb ik nog geen echt geslaagd exemplaar van de sloffen gemaakt. dit is m'n laatste poging.
en jullie optreden klinkt mooi zeg! daar wil ik wel op stemmen. welke van de koorleden ben jij??
Lyssa heeft de prioriteiten op ordequote:Op maandag 8 november 2010 13:08 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Internet was sowieso wel beschikbaar via onbeveiligd netwerk, haakspullen zijn nooit ingepakt geweest, zijn met bak zo vervoerd en stonden dus al klaar!![]()
Euh, dit is een ander filmpje van ons, kun je kijken of het hetzelfde concert isquote:Op maandag 8 november 2010 14:03 schreef trui het volgende:
hahaha ik dacht ik doe 't dit keer maar zelf.maar je bent van harte welkom om mee te doen(dezemaar!)
ladyblack, ik zie helemaal geen blondines!heb ik wel het goede filmpje gezien?
Oh, dan heb ik het moeilijk omschrevenquote:Op maandag 8 november 2010 13:58 schreef trui het volgende:
dat doe ik ook lyssa, maar als je veel tegelijk moet minderen wordt het toch wel lelijk.
inu, jouw methode klinkt erg ingewikkeld. maar misschien moet ik 't eens proberen.
Ooh.. maar hoe trek je hem dan terug? Trek je hem dan door beide lusjes heen?quote:Op maandag 8 november 2010 14:11 schreef trui het volgende:
het hangt er van af wat je 'normaal' noemt. ik sla dus normaal gesproken niet de draad om na het insteken door (het voorste lusje van) de eerstvolgende steek, maar steek daarna meteen nog een keer door (het voorste lusje van) de tweede steek. zie instructie filmpje van lyssa.
hij is wel meteen een stuk groter uitgevallen!quote:Op maandag 8 november 2010 15:12 schreef Whoopdidoo het volgende:
links nieuwe manier, rechts oude:
[ link | afbeelding ]
(even klikken om het beter te zien)
En meteen het bewijs dat je savonds niet met wit moet beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |