abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88515014
Woaaa... Het is zwart of wit bij mij. Misschien moet ik nog een tijdje dit onderwerp vermijden. Ik kan er gewoon NIET mee overweg!
  dinsdag 9 november 2010 @ 14:57:32 #277
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_88516759
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 01:02 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Dat heb ik gemerkt ja. Maar ik zie mezelf niet met elke interessante lid te PM-en, vervolgens eeuwenlang mee te MSN-en, om daarna te SMS-en, bellen en te daten. Voor mijn gevoel is dat zo geforceerd.

Ik heb het maar één keer meegemaakt dat iemand gewoon interessant was en die ontmoette ik in de sportschool. Zo bleek hij op mijn school te zitten, maar in een andere gebouw. We groeiden naar elkaar toe via MSN. Ik ontmoette hem op een natuurlijke wijze. Alleen woont hij samen met een andere meid en zal hij nog lang bij haar blijven. Jammer :)
Als een fokker interessant is kun je hem altijd gewoon een pm sturen om die reden, en hoeft echt niet direct geneukt te worden (of een relatie uit te komen).
Juist die vriendschappelijke eeste stap kan een begin zijn.

Rest ook beetje gelezen.. ts je wilt veeeeels te graag :N
pi_88518236
Het grappige is, ik wil tegelijkertijd helemaal niet! Ik heb geen zin in al die onzekerheid, geduld opbrengen, spanningen. Woaaaaaa... Ik ga niet meer kijken naar mannen met een potentie blik of classificeren dat ze mogelijk superieur zijn of totaal niet. Iedereen is normaal en zo ben ik dat ook. En of iemand bij me past weet ik pas na een tijdje. Punt.
pi_88527317
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:41 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Ik heb het gister nog meegemaakt met een vriendin van me :'). We zitten wat te kletsen, gozer stapt op haar af, "mag ik je een drankje aanbieden"? Dus zij "ja mag wel, doe maar Bacardi Razz". Gast komt terug met drankje en begint met haar te praten over hoe mooi ze wel niet is. Zo'n standaard playertje met een oorbelletje, je kent het wel. Daarna vraagt ie haar nummer, wat ze ook nog geeft (ik was verbijsterd, maar goed haar zaak), krijgt ze later een smsje of ik haar vriend ben _O- en of ik het wel leuk vond dat hij haar een drankje had aangeboden :') .. Anyway even later komt ie naar haar toe, kletsen ze even wat. Daarna moest meneer naar huis en wilde hij perse een zoen van haar :') . Ik zat echt naar het schouwspel te kijken waarin hij haar bedelde om een zoen, zij steeds weigerde, waarop hij zelf maar probeerde haar te zoenen en zij hem uit alle macht probeerde te ontwijken. Het was een triest aanzicht kan ik je vertellen.

En nou niet zeggen dat dit soort figuren maar op 1 plaats voorkomen want dat is gewoon dikke bullshit. Elke populaire club of kroeg heeft er last van. En het zijn er knap veel.
Leuk en aardig maar die vriendin van je ligt binnen de kortste keren toch onder die gozer en jij zal maar in the friendzone blijven. Als je het mij vraagt riekt je reactie naar jaloezie.

Ontopic: @TS: Ik begrijp je wel hoor omdat ik tot een paar jaar toe zelf zo dacht over dames. Geen één was goed genoeg voor me en ik knapte echt overal op af maar geloof me, iedereen (maar dan ook IEDEREEN) is een stuk minder uniek als de perceptie die men over zichzelf heeft.

Denk ook dat jouw attitude tegenover mannen ervoor zorgt dat je nog niet iemand heb gevonden die jij ziet staan.

Als het uiterlijk je aanspreekt geef gewoon die gene een kans. Ik heb namelijk zelf ook geleerd dat echt 90% van je assumpties toch niet kloppen.
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:25:48 #280
321876 Cherna
Fuck the System
pi_88530045
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:29 schreef Phoenix_Wright het volgende:

[..]

Als het uiterlijk je aanspreekt geef gewoon die gene een kans. Ik heb namelijk zelf ook geleerd dat echt 90% van je assumpties toch niet kloppen.
QFT.
Ook al denk je de gelijkwaardige te hebben gevonden mbt opleiding, diepgang, horizon verbreden etc. Je blijft altijd met karakter streken stoeien waar je later pas achter komt. Stel jij bent een sloddervos die het allemaal niet zo nauw neemt en je treft een perfectionist. Dan heb je ook behoorlijk wat problemen op te lossen.
eetpatronen, muziek, hoe iemand s-morgens opstaat etc,etc,etc. allemaal punten waar je toch samen moet uitkomen
Daarom geniet van het leven en als iemand leuk uitziet en je eerste gevoel zegt ik ga ervoor denk niet te lang na en probeer het. Je merkt gauw genoeg wanneer het alleen maar om sex gaat. Dan kun je altijd nog overwegen gelijk droppen. Its up to you
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_88530673
Het is niet moeilijk om te achterhalen of een man op seks uit is; de eerste 2 maanden de verlangens platonisch houden :) Als hij op sex alleen uit is, probeert hij het na 3 dates met een ander. Als hij geeft om de persoon die je bent, blijft hij wachten en respecteert hij je nog meer, omdat hij weet dat mannen vaak niet snel door die ''muur'' heen komen. Daardoor zal hij zich speciaal voelen en dat waarderen aan je.
pi_88531357
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:38 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Het is niet moeilijk om te achterhalen of een man op seks uit is; de eerste 2 maanden de verlangens platonisch houden :) Als hij op sex alleen uit is, probeert hij het na 3 dates met een ander. Als hij geeft om de persoon die je bent, blijft hij wachten en respecteert hij je nog meer, omdat hij weet dat mannen vaak niet snel door die ''muur'' heen komen. Daardoor zal hij zich speciaal voelen en dat waarderen aan je.
Hypothetisch hoor, maar hoezo zou die gast niet met meerdere dames tegelijk kunnen daten en er geen probleem mee hebben je 2 maanden lang naar de mond te praten? Met een beetje scheduling heeft hij dan altijd wel wat te 'doen', hoe lang je die muur ook ophoudt.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_88531454
Simpel. De meeste mannen zijn doelgericht en hebben daar geen eens zin in.
  dinsdag 9 november 2010 @ 21:00:15 #284
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_88531670
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:38 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Dus je gaat eerst 2 maanden lekker labiel en eigenwijs doen in de hoop dat hij zo hopeloos is dat hij je daarna nog wilt? Dat gaat niet werken meid..
pi_88532210
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:55 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Ik vond bovenstaande zo'n beetje het epitoom van doelgerichtheid.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_88532228
Ik zeg nergens dat ik labiel en eigenwijs ga doen. Eerder ga ik die 2 maanden gebruiken om hem beter te leren kennen. Buiten seks zijn er nog genoeg dingen te doen: Schaatsen, zwemmen, sporten, bios/museum bezoek, shoppen, poelen, uit eten gaan, warme chocolademelk drinken, uitgaan. En wat dacht je van praten en discussiëren? MSN-en, SMS-en en bellen?

Wanneer hij in die 2 maanden geen op seks uit debiel schijnt te zijn of iets anders waar ik niet op kan bouwen, dan heb tenminste geen spijt van de seks. Vaak hebben vrouwen het meest spijt van seks.

[ Bericht 7% gewijzigd door 4SeizoenenPeper op 09-11-2010 21:21:48 ]
pi_88534442
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:55 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Sorry hoor, maar als het echt 2 maanden of langer duurt dan ga ik gewoon denken dat ze totaal niet geïnteresseerd is in een relatie, hoogstens dat ze vrienden wil zijn.
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:06:13 #288
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_88534892
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:12 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Ik zeg nergens dat ik labiel en eigenwijs ga doen. Eerder ga ik die 2 maanden gebruiken om hem beter te leren kennen. Buiten seks zijn er nog genoeg dingen te doen: Schaatsen, zwemmen, sporten, bios/museum bezoek, shoppen, poelen, uit eten gaan, warme chocolademelk drinken, uitgaan. En wat dacht je van praten en discussiëren? MSN-en, SMS-en en bellen?

Wanneer hij in die 2 maanden geen op seks uit debiel schijnt te zijn of iets anders waar ik niet op kan bouwen, dan heb tenminste geen spijt van de seks. Vaak hebben vrouwen het meest spijt van seks.
Jawel, jij gaat dwangmatig seks vermijden, hoe normaal dat voor jou ook kan zijn, voor een ander is het niet. Ik heb ook ooit een 'relatie' gehad waar vrijwel alle input van mijn kant moest komen, de meeste jongens zullen niet af blijven wachten tot jouw biologische klok besloten heeft dat het tijd is voor seks. Je hoort dat niet te plannen, en hoe normaal het ook is om eerste elkaar te leren kennen; jij pakt het verkeerd aan!
pi_88534899
Ja, nu snap ik het helemaal niet meer. Eerst willen jullie mannen dat ze niet makkelijk is. Nu duurt het te lang. Wat is ''ideaal'' voor beide partijen?
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:07:17 #290
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_88534960
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:06 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Ja, nu snap ik het helemaal niet meer. Eerst willen jullie mannen dat ze niet makkelijk is. Nu duurt het te lang. Wat is ''ideaal'' voor beide partijen?
Er bestaat geen ideaal. Er bestaan wel goede en foute aanpakken..
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:09:53 #291
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_88535106
google anders even op friendzone
pi_88535112
Vertel eens. Wat is een goede en wat is een foute aanpak? Ik ben er heel erg benieuwd naar :)
pi_88535181
OMG, het bestaat ook nog!

http://en.wikipedia.org/wiki/Friend_zone
_O-
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:13:51 #294
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_88535310
Zie daar, daar duw jij hem dus heen..
pi_88535441
Dus een man wilt een bevestiging dmv seks om zich aantrekkelijk te voelen en duidelijkheid te krijgen dat hij nog in ''the game'' zit? Verklaar me dan eens het feit dat mannen meiden waarmee het té snel gaat onaantrekkelijk vinden. Hoe vind je de balans? En wat is er mis met die friendzone? Zo creëer je een basis, wat essentieel is voor de relatie.
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:39:14 #296
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_88536676
Ik denk dat bevestiging evenveel van waarde is voor een man als dat zijn vriendin 'officeel' zijn vriendin is; de bevestiging is leuk en aardig maar moet niets nieuws zijn.

Zie het zo; vrijwel elke man neemt een vriendin (seksueel of vriendschappelijk) gebaseerd op haar uiterlijk en daarna pas innerlijk (en bepaalde types hebben aan één eigenschap al genoeg :+ ). Dus zelfs een platonische relatie heeft een aantrekkelijke vriendin nodig. Het cruciale verschil is natuurlijk de seks en genegenheid (en dat ze niet met een ander onder de lakens duikt) en dat verschil moet er zijn. Het verschil moet (in de regel) vanaf dag 1 duidelijk zijn. Voor mannen is er een groot verschil aan genegenheid voor vriendinnen en de vriendin. Duidelijkheid graag, de boot wat afhouden kan, maar niet 'zomaar'.

Morgen nuchter alles even nalezen O-)
pi_88536694
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:11 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
OMG, het bestaat ook nog!

http://en.wikipedia.org/wiki/Friend_zone
_O-
Gelukkig ben je wel erg thuis in de materie, waar je je zo druk om maakt. :')
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:41:24 #298
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_88536801
Owja, en te snel heeft te maken met de jacht, te snel toegeven en de lol is er vanaf.. Maar afstandelijk vaag gedrag en de man wilt ook niet meer en zoekt wel een vers prooidiertje *;
pi_88537041
Man! Noem mij een periode, aantal dates en/of kwalitatief/kwantitatief duur van omgang met elkaar.

:)
pi_88539840
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:45 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Man! Noem mij een periode, aantal dates en/of kwalitatief/kwantitatief duur van omgang met elkaar.

:)
Ik begrijp niet dat je de rest van je posts zo goed en redelijk verwoord, maar je deze vraag niet eens zelf kan beantwoorden. De periode en het aantal dates is puur wat de opvatting van iemand is. Net had je toch ook nog een criterium van twee maanden? Of is dat nou opeens het raam uitgevlogen?

In het algemeen denk ik zelf dat twee maanden te lang is. Als je een eerste date hebt gehad, spreek dan gewoon weer binnen een week af voor die tweede date. Als je er namelijk geen problemen mee hebt om elkaar minstens 2 weken niet te zien, is er naar mijn gevoel weinig interesse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')