Als een fokker interessant is kun je hem altijd gewoon een pm sturen om die reden, en hoeft echt niet direct geneukt te worden (of een relatie uit te komen).quote:Op zondag 7 november 2010 01:02 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Dat heb ik gemerkt ja. Maar ik zie mezelf niet met elke interessante lid te PM-en, vervolgens eeuwenlang mee te MSN-en, om daarna te SMS-en, bellen en te daten. Voor mijn gevoel is dat zo geforceerd.
Ik heb het maar één keer meegemaakt dat iemand gewoon interessant was en die ontmoette ik in de sportschool. Zo bleek hij op mijn school te zitten, maar in een andere gebouw. We groeiden naar elkaar toe via MSN. Ik ontmoette hem op een natuurlijke wijze. Alleen woont hij samen met een andere meid en zal hij nog lang bij haar blijven. Jammer
Leuk en aardig maar die vriendin van je ligt binnen de kortste keren toch onder die gozer en jij zal maar in the friendzone blijven. Als je het mij vraagt riekt je reactie naar jaloezie.quote:Op zondag 7 november 2010 02:41 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Ik heb het gister nog meegemaakt met een vriendin van me. We zitten wat te kletsen, gozer stapt op haar af, "mag ik je een drankje aanbieden"? Dus zij "ja mag wel, doe maar Bacardi Razz". Gast komt terug met drankje en begint met haar te praten over hoe mooi ze wel niet is. Zo'n standaard playertje met een oorbelletje, je kent het wel. Daarna vraagt ie haar nummer, wat ze ook nog geeft (ik was verbijsterd, maar goed haar zaak), krijgt ze later een smsje of ik haar vriend ben
en of ik het wel leuk vond dat hij haar een drankje had aangeboden
.. Anyway even later komt ie naar haar toe, kletsen ze even wat. Daarna moest meneer naar huis en wilde hij perse een zoen van haar
. Ik zat echt naar het schouwspel te kijken waarin hij haar bedelde om een zoen, zij steeds weigerde, waarop hij zelf maar probeerde haar te zoenen en zij hem uit alle macht probeerde te ontwijken. Het was een triest aanzicht kan ik je vertellen.
En nou niet zeggen dat dit soort figuren maar op 1 plaats voorkomen want dat is gewoon dikke bullshit. Elke populaire club of kroeg heeft er last van. En het zijn er knap veel.
QFT.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:29 schreef Phoenix_Wright het volgende:
[..]
Als het uiterlijk je aanspreekt geef gewoon die gene een kans. Ik heb namelijk zelf ook geleerd dat echt 90% van je assumpties toch niet kloppen.
Hypothetisch hoor, maar hoezo zou die gast niet met meerdere dames tegelijk kunnen daten en er geen probleem mee hebben je 2 maanden lang naar de mond te praten? Met een beetje scheduling heeft hij dan altijd wel wat te 'doen', hoe lang je die muur ook ophoudt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:38 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Het is niet moeilijk om te achterhalen of een man op seks uit is; de eerste 2 maanden de verlangens platonisch houdenAls hij op sex alleen uit is, probeert hij het na 3 dates met een ander. Als hij geeft om de persoon die je bent, blijft hij wachten en respecteert hij je nog meer, omdat hij weet dat mannen vaak niet snel door die ''muur'' heen komen. Daardoor zal hij zich speciaal voelen en dat waarderen aan je.
Dus je gaat eerst 2 maanden lekker labiel en eigenwijs doen in de hoop dat hij zo hopeloos is dat hij je daarna nog wilt? Dat gaat niet werken meid..quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:38 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Het is niet moeilijk om te achterhalen of een man op seks uit is; de eerste 2 maanden de verlangens platonisch houdenAls hij op sex alleen uit is, probeert hij het na 3 dates met een ander. Als hij geeft om de persoon die je bent, blijft hij wachten en respecteert hij je nog meer, omdat hij weet dat mannen vaak niet snel door die ''muur'' heen komen. Daardoor zal hij zich speciaal voelen en dat waarderen aan je.
Ik vond bovenstaande zo'n beetje het epitoom van doelgerichtheid.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:55 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Simpel. De meeste mannen zijn doelgericht en hebben daar geen eens zin in.
Sorry hoor, maar als het echt 2 maanden of langer duurt dan ga ik gewoon denken dat ze totaal niet geïnteresseerd is in een relatie, hoogstens dat ze vrienden wil zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:55 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Simpel. De meeste mannen zijn doelgericht en hebben daar geen eens zin in.
Jawel, jij gaat dwangmatig seks vermijden, hoe normaal dat voor jou ook kan zijn, voor een ander is het niet. Ik heb ook ooit een 'relatie' gehad waar vrijwel alle input van mijn kant moest komen, de meeste jongens zullen niet af blijven wachten tot jouw biologische klok besloten heeft dat het tijd is voor seks. Je hoort dat niet te plannen, en hoe normaal het ook is om eerste elkaar te leren kennen; jij pakt het verkeerd aan!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:12 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Ik zeg nergens dat ik labiel en eigenwijs ga doen. Eerder ga ik die 2 maanden gebruiken om hem beter te leren kennen. Buiten seks zijn er nog genoeg dingen te doen: Schaatsen, zwemmen, sporten, bios/museum bezoek, shoppen, poelen, uit eten gaan, warme chocolademelk drinken, uitgaan. En wat dacht je van praten en discussiëren? MSN-en, SMS-en en bellen?
Wanneer hij in die 2 maanden geen op seks uit debiel schijnt te zijn of iets anders waar ik niet op kan bouwen, dan heb tenminste geen spijt van de seks. Vaak hebben vrouwen het meest spijt van seks.
Er bestaat geen ideaal. Er bestaan wel goede en foute aanpakken..quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:06 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Ja, nu snap ik het helemaal niet meer. Eerst willen jullie mannen dat ze niet makkelijk is. Nu duurt het te lang. Wat is ''ideaal'' voor beide partijen?
Gelukkig ben je wel erg thuis in de materie, waar je je zo druk om maakt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:11 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
OMG, het bestaat ook nog!
http://en.wikipedia.org/wiki/Friend_zone
Ik begrijp niet dat je de rest van je posts zo goed en redelijk verwoord, maar je deze vraag niet eens zelf kan beantwoorden. De periode en het aantal dates is puur wat de opvatting van iemand is. Net had je toch ook nog een criterium van twee maanden? Of is dat nou opeens het raam uitgevlogen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:45 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Man! Noem mij een periode, aantal dates en/of kwalitatief/kwantitatief duur van omgang met elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |