In je broek plassen. Ja.quote:
Doe hetzelfde terug?quote:Op zondag 7 november 2010 00:37 schreef SvenOkonomi het volgende:
Jah ik zal er eentje op zijn smoel slaan, komen er 30 mobieltjes omhoog en staat de halve straat vol met knuffelmarokanen.
Ik dacht laat ze maar lullen, maar vond et wel debiel dat ze zeiken over een vlaggetje.
Dan krijg je van die parkinsonfilmpjes op youtubequote:Op zondag 7 november 2010 00:37 schreef SvenOkonomi het volgende:
Jah ik zal er eentje op zijn smoel slaan, komen er 30 mobieltjes omhoog en staat de halve straat vol met knuffelmarokanen.
Ik dacht laat ze maar lullen, maar vond et wel debiel dat ze zeiken over een vlaggetje.
Een beetje man heeft vrienden en neven die het jagen willen onderbreken om hun vriend te redden van een stel bontkraagjes. Na winst fileer je al het bont uit ze en deel je de winst.quote:
Fixed.quote:Op zondag 7 november 2010 00:42 schreef Vanky het volgende:
Ik heb een vlag van Vlaanderen op m'n jas en iedereen in Vlaanderen vindt me leuk
Ik betaal je enkeltje Luik welquote:Op zondag 7 november 2010 00:42 schreef Vanky het volgende:
Ik heb een vlag van Vlaanderen op m'n jas en iedereen in België vindt me leuk
Dat hebben we jammer genoeg al jaren door. Het enige wat we kunnen doen een vakje met een rood potlood aanvinken, meer niet.quote:Op zondag 7 november 2010 00:45 schreef SvenOkonomi het volgende:
Walloniërs zijn deels Frans, die vinden niemand leuk.
Maargoed, waarom zou je moeten vechten om het recht te hebben een vlag VAN je eigen land IN je eigen land te mogen dragen?
Als dat moet, dan is er toch iets mis in je eigen landje, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |