Welke sintmeet? IK heb als ee sintmeetmet de KSCquote:
Oh wait, ik ZIT hier in de KSCquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welke sintmeet? IK heb als ee sintmeetmet de KSC
Echt waaaar?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Welke sintmeet? IK heb als ee sintmeetmet de KSC
ik bedoelde dat het misschien maatschappelijk gezien niet zo verantwoord is, jij en ik, samen gestapeld op een chaise longue.quote:
Naahquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt waaaar?
Is er een meet?
Mjah, ik begin/begon het zwaar vinden tegenvallen. Zeker met de ONZ-gezeik hier.quote:
Denk ik ook.quote:
Zeg dat dan gewoonquote:Op zondag 7 november 2010 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik bedoelde dat het misschien maatschappelijk gezien niet zo verantwoord is, jij en ik, samen gestapeld op een chaise longue.
maar dat het er best leuk uit kan zien
Maar wel gezellig bij Marijkequote:Op zondag 7 november 2010 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Denk ik ook.
Zit Trev straks alleen op de chaise
Dat zei ik ook!quote:Op zondag 7 november 2010 00:02 schreef pgrferrari het volgende:
Zeg dat dan gewoon
Leuke handtekening trouwens jouw quote
Kusje erop?quote:Op zondag 7 november 2010 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
Mjah, ik begin/begon het zwaar vinden tegenvallen. Zeker met de ONZ-gezeik hier.
Doe dat morgen welquote:Op zondag 7 november 2010 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zei ik ook!
En oeh, I dare you
Ooh, dan werkt het niet echt nee, moeilijke dingen doenquote:
Ze kreeg niet hoor, raar beest..zit op mijn schoot, ik neem een hapje stroopwafel, en toen zij ook (bijna)quote:
Dan eet jij je kat straks op als wraak?quote:
Roze koekenquote:Op zondag 7 november 2010 00:09 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn lievelingskoeken samen met roze koeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |