quote:Op zondag 7 november 2010 10:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij, maar, jahiervoor woonde ik op een boerderij, en toen we m vonden was ie NEt uit de hooiberg gepleurd, dus toen gingen we m maar Pleurtje noemen
Ok, we hebben wel katten gehad.quote:Op zondag 7 november 2010 10:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik mocht ook nooit huisdieren toen ik thuis woonde... Mijn vader en broertje zijn zwaar allergisch voor huisstofmijt
Hehehe, leuke namenquote:Op zondag 7 november 2010 10:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, we hebben wel katten gehad.
Whiskey en Wodka
Goedemorgen Flesquote:
Ja, ik heb nog een oude poster van Whiskey.quote:Op zondag 7 november 2010 10:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hehehe, leuke namen
[..]
Goedemorgen Fles
Douchze
quote:Op zondag 7 november 2010 10:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog een oude poster van Whiskey.
Cool.quote:Op zondag 7 november 2010 11:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een Andy Warhole versie van mijn cavia's op canvas
Ja, maar is duur en ik kan zelf niet een foto mooi omzetten naar een Andy Warhole versiequote:
dat is wel een strak planquote:Op zondag 7 november 2010 11:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een Andy Warhole versie van mijn cavia's op canvas
Wat bedoel je met Andy Warhole versie?quote:Op zondag 7 november 2010 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar is duur en ik kan zelf niet een foto mooi omzetten naar een Andy Warhole versie
quote:Op zondag 7 november 2010 11:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat bedoel je met Andy Warhole versie?
Tof, kan ik miss wel voor je regelen.quote:Op zondag 7 november 2010 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan met 4 vlakken en dan 2 van iedere cavia
quote:Op zondag 7 november 2010 11:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tof, kan ik miss wel voor je regelen.
Ja, moet alleen wel ff iets terugzoeken dan.quote:Op zondag 7 november 2010 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt?
Dat zou echt super zijn
Zijn wel grote foto's, m'n pappie had met zijn goede camera kiekjes voor me geschotenquote:Op zondag 7 november 2010 11:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, moet alleen wel ff iets terugzoeken dan.
Maar als je de foto's mailt ofzo.
wereld van Sofie! Prachtig boekquote:Op zondag 7 november 2010 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan snap ik het wel
Mijn eerste kat heette Phoebe, naar smellycat van Phoebe uit Friends... Want als kitten begroef ze haar poepjes niet goedNu woont ze in Leiden en maakt ze meeuwen het leven zuur :En mijn huidige 2 katten zijn vernoemd naar De Wereld van Sofie
Vind ik ookquote:Op zondag 7 november 2010 11:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wereld van Sofie! Prachtig boek
quote:
quote:
Ja, 10M ofzoquote:Op zondag 7 november 2010 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Veel plezier en pics van het eindresultaat?
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 7 november 2010 11:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, 10M ofzo
Als ik genoeg draad heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |