daar heb je mequote:Op zaterdag 6 november 2010 23:43 schreef Whutzur het volgende:
[..]
waarom zou ik de tijd ervoor nemen..
het zijn maar Brabanders kom op zeg.
brabantse nachten zijn langquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:43 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
brabantse nachten zijn lang
Ze komen vaak langzaam op gang...
Nee, nu ga je te ver. Je laat je wel kennen zeg.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij raakt stront toch ook niet aan?
gaan ze na 3 uur gewoon als een normaal feest opgang.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja maar dan, ja maar dan...
jahquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:45 schreef Proletariaat het volgende:
zou TS tevreden zijn over dit topic?
.... dan komt er nog niets vanquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:44 schreef betyar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:45 schreef Whutzur het volgende:
[..]
gaan ze na 3 uur gewoon als een normaal feest opgang.
Zeg vrouwtjelief, ik loop nog vlug
Jij zei dat dit ONZ wasquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, nu ga je te ver. Je laat je wel kennen zeg.
HHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA HA HA HA HA HA HA A HA Hquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
.... dan komt er nog niets van
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, nu ga je te ver. Je laat je wel kennen zeg.
het wereldberoemde brabants kwartiertjequote:Op zaterdag 6 november 2010 23:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
.... dan komt er nog niets van
jij vindt jezelf geniaal?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:47 schreef betyar het volgende:
[..]
het wereldberoemde brabants kwartiertje
Ik heb eenn tik dat vind u vreemd misschienquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:44 schreef betyar het volgende:
[..]
link in de OPquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Bellatrix en Patje, ik reken erop dat jullie in het Friesland bashtopic gaan posten.
Friesland doet me niet zoveel. Nooit gedaan ook.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Bellatrix en Patje, ik reken erop dat jullie in het Friesland bashtopic gaan posten.
Reken daar maar niet opquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:48 schreef Boca_Raton het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |