Ik zeg, opflikkeren.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zeg: Brabant aan België geven. Hop, tuinhekkie er omheen en toedeledoki
je kan niet aids zijn.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zonder Brabant zou Nederland nu een en al aids zijn. Wij hemelen het nog op.
geef eens antwoord.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:29 schreef deepart het volgende:
[..]
Je faalt________!
leerdam________________!
Nee en neequote:
jij niet.quote:
inderdaad.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:30 schreef Proletariaat het volgende:
Beter dat Noord-Brabant onafhankelijk wordt!
He, kom nou, wat is nou de TT??? Friesland is net aan de beurt geweest en helaas heb ik dat gemist. Ik kan wel incasseren hoor.quote:
Dus ik moet aan jou vertellen waarom ik in jouw kut dorp ben geweestquote:
Blijkbaar wel.quote:
Waarom zou ik mijn eigen provincie belachelijk laten maken? Ik doe leuk mee maar dan wel voor Brabantquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
He, kom nou, wat is nou de TT??? Friesland is net aan de beurt geweest en helaas heb ik dat gemist. Ik kan wel incasseren hoor.
Doe nou gewoon ff leuk mee.
Ja.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:26 schreef Whutzur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij bent dit?
en rond de 16?
beurs schijndelquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
Beurs, beste kroeg in Schijndel
[ afbeelding ]
1, L'dam is geen dorp.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:31 schreef deepart het volgende:
[..]
Dus ik moet aan jou vertellen waarom ik in jouw kut dorp ben geweest
Wie ben jij dan____!
Leerdam____________________________________!
De lindeboomquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:32 schreef Mr-Hanky het volgende:
[..]
beurs schijndelsmg en omstreken
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn eigen provincie belachelijk laten maken? Ik doe leuk mee maar dan wel voor Brabant
Hoezo, jij gaat hier serieus op in, lamme kutquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, ik vind je wel errrug serieus hoor. Dit is ONZ!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |