Ik loop nu al te jankenquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zeiden we dus daar; dat je stiekem wel ff had moeten huilen
Allemaal een punthoofdquote:
Ik ben ook naar buiten gelopen toen ze zo moesten huilen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik loop nu al te jankenHad je na kunnen gaan als ik mee was geweest
Zonder overleg?quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
Q en MissBliss hebben de inlog gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Allemaal net-geen-Sjefke'squote:
Gestuurd.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:26 schreef MissBliss het volgende:
Arme Bomba
Uit vorig topic: Mag ik ook een inlog-pmetje?
Als ik heeeeeeeel lang zoek vind ik hem vast wel in mn pm, maar sturen gaat sneller natuurlijk
quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zonder overleg?Ja, omdat ze hem al eerder hebben gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Merciquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
Q en MissBliss hebben de inlog gekregen.
Vandaar dat haar PM box vol was.quote:
En jij weet nog steeds niet wat er in mijn spoiler stond over de kitten baasjes.quote:
Zo zijn wij.quote:
QFT!quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
En ik kreeg een hondeneus in m'n bipsebaps en natuurlijk zag Ll dat weer net
quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:30 schreef Barbaaf het volgende:Bomba
[ afbeelding ]
Foto's van jezelf mag je dus wel plaatsen(hup Cat, kies een leuke met die twee op je rug
)
[ afbeelding ]
Jij hebt m'n grote witte lieverd wel gezien! Ik heb gezocht maar ben 'm niet tegengekomen![]()
[ afbeelding ]
Sorry MB, krulstaartpoes ook niet gezien
quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
En ik kreeg een hondeneus in m'n bipsebaps en natuurlijk zag Ll dat weer net
quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:35 schreef Cat22 het volgende:
Ja, ach... en dit gebeurt dus ook.![]()
[ afbeelding ]
Die grijze heeft nog een hele poos als warme sjaal gefungeerd. Heerlijk, zo'n spinnebeest in je nek.
Was dat dezelfde? Ik vond 'm echt een heel ander koppie hebben, en deze was ook veel aanhaligerquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
Ing, nee, weinig he?
We moeten maar snel een hele avond Singstarren
@Barbaaf, die witte liep gewoon in het café op tafel bij onze spullen
Daar heb ik die foto gemaakt. En die foto van jou met kat is ook leuk geworden he?
Ik heb ook de tranen in de ogen als je hem zo ziet.quote:
Of op je rug dus.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:43 schreef indaha het volgende:
Mooi die foto's ze willen ook allemaal tegelijk geaaid worden en op je schoot als je per ongeluk ergens gaat zitten
Je ging toch mee in de kessefaakaaansie?quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
Ing, nee, weinig he?
We moeten maar snel een hele avond Singstarren
@Barbaaf, die witte liep gewoon in het café op tafel bij onze spullen
Daar heb ik die foto gemaakt. En die foto van jou met kat is ook leuk geworden he?
In precies de omgekeerde volgorde!quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je ging toch mee in de kessefaakaaansie?
Singstarren, vreten en Ocelotjes kijken
Ja dacht even dat het kapot was.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:43 schreef Cat22 het volgende:
Die leeuwenkat is zo mooi.
Maar die wiebelaar vond ik echt zielig. Niet om zijn gewiebel (want daar is hij mee geboren) maar om die vieze prutoogjes.
ja ze nemen je hele lijf overquote:
Ik snappum niet?quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dacht even dat het kapot was.
Die prutoogjes, zit zo'n plek onder dat ik echt even heb zitten kijken van "och zou hij erop gevallen zijn ofzo?"quote:
Doe maar hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:48 schreef Barbaaf het volgende:
EliesIk heb er van jou ook een paar leuke, mag die bij die boom geplaatst worden?
(klaar met uploaden)
quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:48 schreef tombolafan het volgende:
Ow, toen ik thuiskwam had Sjefke je speelgoed door Cat:
[ link | afbeelding ]
Whut?quote:
die blikquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut?
Ik draaide net dat filmpje en Sjefke komt aangerend omdat ik in het filmpje hem roep
Noes!quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Helaas zijn er geen foto's van Elies met grillworst
quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Helaas zijn er geen foto's van Elies met grillworst
Ingepakt waarin?quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die zijn er wel, alleen is de grillworst daar nog ingepakt
Boewhahahahaha
Posten, Posten!!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die zijn er wel, alleen is de grillworst daar nog ingepakt
Boewhahahahaha
Daar waar de grillworst het grootste deel van de dag in verpakt zitquote:
Dan zou ik 'm eerst a) moeten vinden, b) moeten scannenquote:
vast iets roodsquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Waaaaar komt die andere schele foto van mij vandaan?
Vandaaaaaag is roooooood, de kleur van jouw .......quote:
`quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:48 schreef Barbaaf het volgende:
Was deze nou "van ons"?
[ afbeelding ]
En is dit onze schele?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Don't step on my blue suede shoes army boots
[ afbeelding ]
Ook dit keer was m'n tas niet veilig, gelukkig werkten deze exemplaren wel mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EliesIk heb er van jou ook een paar leuke, mag die bij die boom geplaatst worden?
(klaar met uploaden)
Oe, ja! Dat was wel ff watquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies![]()
Wat was het gezellig op de slaapkamert van Alice he?
Neequote:Op zaterdag 6 november 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
Die foto bij die boom met Japie is Elies toch niet?
Nee, dat is de mevrouw die er werkt en weg gingquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
Die foto bij die boom met Japie is Elies toch niet?
PIEM0L!!!1111!!EINZ!quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vandaaaaaag is roooooood, de kleur van jouw .......
Cat, kom er maar in
Ik was ook al heel verbaasd aan het kijken maar dacht dat het vást aan mij lag.quote:
Dank jequote:
quote:
Ik heb er miss 3 gewist en de rest zo ongezien er op gepleurtquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dank jeMoet wel zeggen dat ik er bijna 400 had, en nog geen veertig 't plaatsen waard vind (en dat is niet alleen vanwege doublures).
Ik vind een paar van ons twee best leuk andersquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:20 schreef ElisaB het volgende:
Ik sta werkelijk weer zo volslagen belabberd op die foto'sMaar zo ben ik nou eenmaal. Het zullen de genen wel zijn
Maar je hebt een leuk karakter.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:20 schreef ElisaB het volgende:
Ik sta werkelijk weer zo volslagen belabberd op die foto'sMaar zo ben ik nou eenmaal. Het zullen de genen wel zijn
Ik had 2 Gig, daar moest wel geselecteerd wordenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb er miss 3 gewist en de rest zo ongezien er op gepleurt![]()
![]()
maar die van mij zijn ook van beduidend mindere kwaliteit
Herkenbaarquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dank jeMoet wel zeggen dat ik er bijna 400 had, en nog geen veertig 't plaatsen waard vind (en dat is niet alleen vanwege doublures).
Mooi he?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:30 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand hier thuis wilde het liefste weer de auto in om direct dit beestje op te gaan halen:
[ afbeelding ]
Dan kijk je vast naar foto's van mij.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb op alle foto's een onderkin en hamsterwangen
Dat zie je zelf, maar ik zie het niet~. Grappig tochquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb op alle foto's een onderkin en hamsterwangen
Er lopen daar zoveel prachtige tamme katten rond. Ik snap nog steeds niet goed waarom er niet wordt gekeken naar passende huisjes voor ze. Want als je ziet hoe blij ze zijn met de aandacht... dat kunnen de medewerkers en bezoekers daar nooit geven. Ze zijn gewoon met teveel.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:30 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand hier thuis wilde het liefste weer de auto in om direct dit beestje op te gaan halen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zie je zelf, maar ik zie het niet~. Grappig toch
Ach ja... Ik voelde me compleet k*t vandaag, maar jullie hebben wel mijn dag gemaakt
Dank lieve F&F-vriendjes
[ afbeelding ]
quote:
Voor een groot deel is het natuurlijk al meteen uitgesloten omdat ze besmettelijk (kunnen) zijn. Dus das al lastig als mensen al katten hebben of ooit meer katten willen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er lopen daar zoveel prachtige tamme katten rond. Ik snap nog steeds niet goed waarom er niet wordt gekeken naar passende huisjes voor ze. Want als je ziet hoe blij ze zijn met de aandacht... dat kunnen de medewerkers en bezoekers daar nooit geven. Ze zijn gewoon met teveel.
En het is natuurlijk moeilijk en ik weet niet of ze daar tijd voor hebben (zal vast niet), maar er moeten vast mensen te vinden zijn die zo'n beestje een huis willen geven en de extra kosten en lagere levensverwachting op de koop toe nemen.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was toch echt bijna thuisgebleven. In bed. Onder de dekens
huilend in foetus-houding?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Meisje toch.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Scheetje iddquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:30 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Geniaalquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:33 schreef ElisaB het volgende:
OMFG, daar heb je die lui van F&F weer. Bóóóring
[ afbeelding ]
Nee, dát is vragen om narigheidquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dát is vragen om narigheidIk ben hoogstzelden zo, maar als ik zo ben, dan is er stront aan de knikker. Komt wel weer goed, maar vandaag even niet
Eg-wel_!quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:39 schreef Loveless85 het volgende:
Neh dan is een dagje met ons op pad toch leuker
Hopelijk heeft een dagje poezen kroelen je toch weer wat opgepeptquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dát is vragen om narigheidIk ben hoogstzelden zo, maar als ik zo ben, dan is er stront aan de knikker. Komt wel weer goed, maar vandaag even niet
Greysquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je ging toch mee in de kessefaakaaansie?
Singstarren, vreten en Ocelotjes kijken
Ow, jaquote:
Ik kijk ook! En vind haar stiekem ook wel errug gaaf.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe, ik ben zojuist verliefd geworden op Janice Dickinson.
Wat een geweldig wijfDat interview van Ushi met haar.
Jaaaa! Ga maar regelen, gezelluuuuugquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow, ja
De 29e was het he? Ik moet regelen dat ik dan beestenoppas heb voor dat dagje en nachtje.
Ik wil wel heeeeeeeeeeel graag
Okidoiquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
In die bucket staan ook allemaal mensen die niet 'bekend' willen worden
Dat hebben we beloofd zo te houden, dus alleen de mensen die er bij waren of die al eerder een vorige keer daarbij waren en die mensen dus al gezien hebben.
Maar geloof me, bijna elke andere foto die wel gewoon gepost kan worden waar die mensen niet op staan, komt gewoon in de topics hier en in het adoptietopic
jij bent heul niet belabberd. Als je dat al niet bent om drie uur snachts op een koud winderig strand, dan al helemaal niet op een zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:20 schreef ElisaB het volgende:
Dagje niet knikkeren dus.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal niet gezienquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:30 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Whaaaaa, die is leuk!quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:30 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
misschien ben je er per ongeluk op gaan staanquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal niet gezienWat een scheetje
Ze is énig!quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kijk ook! En vind haar stiekem ook wel errug gaaf.![]()
Terwijl ik haar houding en gedrag in haar programma's zoooo fout vind.
Zat daar in het laatste gedeeltequote:Op zaterdag 6 november 2010 23:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal niet gezienWat een scheetje
Iets in me zegt dat het nachtlicht me goed deedquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:43 schreef BrandX het volgende:
jij bent heul niet belabberd. Als je dat al niet bent om drie uur snachts op een koud winderig strand, dan al helemaal niet op een zaterdagmiddag![]()
Hihihi! Poes naar voren!quote:
Het viel op hequote:Op zaterdag 6 november 2010 23:42 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en natuurlijk stokstijf angstig naar honden staan kijken, das ook heel relaxend
Ze is niet te beroerd om met al die gekkigheid mee te doen en ze is ook zo lief voor Ushiquote:
Ik zie nu voor de eerste keer een spontante échte Janice. Niet dat in mijn ogen overdreven aanstellerige.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is niet te beroerd om met al die gekkigheid mee te doen en ze is ook zo lief voor Ushi![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:48 schreef ElisaB het volgende:
Kan deze, of moet ie weg?Toch leuk dat APK nog even kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kek rood vest ook
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2010 23:53:18 ]
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toch leuk dat APK nog even kwamKek rood vest ook
Z'n vrouw was iets ouder dan ik had verwachtquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:49 schreef Loveless85 het volgende:
Toch leuk dat APK nog even kwamKek rood vest ook
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:48 schreef ElisaB het volgende:
Kan deze, of moet ie weg?wmb kan ieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar zet jij ze nou niet in onze gezamelijke PB?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
off coursequote:Op zaterdag 6 november 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
Kunnen Ll en Tombo hun quote even aanpassen.
Pliez?![]()
Ik heb 'm gedelete uit mijn Photobucket, maar op een of andere manier is ie toch nog zichtbaar. Stange...quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
Kunnen Ll en Tombo hun quote even aanpassen.
Pliez?![]()
Rug geschoren omt een of ander. Zo liepen er meer rond, zag ik.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:51 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
En WTF was er met dit beest dan
Dat is altijd nog eventjesquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb 'm gedelete uit mijn Photobucket, maar op een of andere manier is ie toch nog zichtbaar. Stange...
Maar maar maar, waarom niet in ons aller PB?quote:Ik vond 'm erg leuk, maar kan er goed mee leven zo
Je bent niet meegeweest nog. Loser.quote:
Tssskkkquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ze hebben zellufs een mappie met je naam gemaakt Elisa
Maar deze was wel erg extreem hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rug geschoren omt een of ander. Zo liepen er meer rond, zag ik.
Ja met een klein hapje eruit, maar deze was wel extreemquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rug geschoren omt een of ander. Zo liepen er meer rond, zag ik.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar deze was wel erg extreem hoor
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja met een klein hapje eruit, maar deze was wel extreem
Hoop klitten misschien? En dan maak je ze veel gelukkiger met een flinke kappersbeurt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja met een klein hapje eruit, maar deze was wel extreem
Misschien hebben ze klitten weggeschoren. Er waren namelijk nogal wat katten met klitten...quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:56 schreef tombolafan het volgende:
Maar deze was wel erg extreem hoor
En waaaarom kan dat irl niet?quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoop klitten misschien? En dan maak je ze veel gelukkiger met een flinke kappersbeurt.
GMTA.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien hebben ze klitten weggeschoren. Er waren namelijk nogal wat katten met klitten...
Ik zeg ook maar wat
Denk ik ook, hoor vaker dat zieke of oude katten zich op hun rug niet goed zelf meer kunnen verzorgen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoop klitten misschien? En dan maak je ze veel gelukkiger met een flinke kappersbeurt.
Geen idee, dan kunnen we niet meer backspace doen denk ikquote:
aai knoowquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je bent niet meegeweest nog. Loser.
Nou!quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat hebben we lekker gekroeld vandaag hè
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee, dan kunnen we niet meer backspace doen denk ik
Dus?quote:
En dat gevoel accepteer je zo?quote:
BrandX heeft nader kennisgemaakt; blijkt een scheetje te zijnquote:Op zondag 7 november 2010 00:02 schreef Loveless85 het volgende:
Deze was ook geniaal
Whatcha doin O_o
[ afbeelding ]
Ja dankzij je belletjequote:Op zondag 7 november 2010 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
BrandX heeft nader kennisgemaakt; blijkt een scheetje te zijn
By the way... hebben jullie nog een beetje makkelijk en op tijd de A12 kunnen ontwijken?
Ja, we reden nog ruim voor Den Bosch!quote:Op zondag 7 november 2010 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
BrandX heeft nader kennisgemaakt; blijkt een scheetje te zijn
By the way... hebben jullie nog een beetje makkelijk en op tijd de A12 kunnen ontwijken?
Maar het was nog wel druk hoor! Ik reed er langsquote:Op zondag 7 november 2010 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, we reden nog ruim voor Den Bosch!
Dus konden na Den Bosch via de A15 richting het Rotterdamsche!
Alwaar we hoorden dat de A12 om kwart voor zes alweer open was
Zoeperquote:Op zondag 7 november 2010 00:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ja dankzij je belletjeWe zijn gewoon eerder richting 't westen gegaan, dus ipv door tot Utrecht en dan A12 zijn na we even na Den Bosch de A15 op en dan via R'dam naar Greys toe
quote:Op zondag 7 november 2010 00:07 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb de A12 ook prima kunnen ontwijken.
Idd, want ál-tijd als je in de file komt moet je plassenquote:Op zondag 7 november 2010 00:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zoeper
Er stond beide kanten opgeteld 22 km file (volgens de radiomeneer) en ze hadden geen idee hoe lang het nog zou duren. Best vervelend om achteraan te sluiten
Ja later las ik dat het al vrij snel weer open was, maar de file loste geloof ik toch niet zo snel op ofzo. En dit was uiteindelijk maar een kwartiertje om, dus better safe than sorryquote:Op zondag 7 november 2010 00:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zoeper
Er stond beide kanten opgeteld 22 km file (volgens de radiomeneer) en ze hadden geen idee hoe lang het nog zou duren. Best vervelend om achteraan te sluiten
Sowee, da's knapquote:Op zondag 7 november 2010 00:07 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb de A12 ook prima kunnen ontwijken.
Sterker nog: ik heb geen snelweg gezien.quote:
Bij welke meet was jij vandaag?quote:Op zondag 7 november 2010 00:14 schreef Greys het volgende:
We hebben het trouwens ámper over seks gehad vandaag!
Behalve dan de tweede keer in de Mac, Elies is in het echt gelukkig hetzelfde als online![]()
![]()
In mijn auto wel hoorquote:Op zondag 7 november 2010 00:14 schreef Greys het volgende:
We hebben het trouwens ámper over seks gehad vandaag!
Behalve dan de tweede keer in de Mac, Elies is in het echt gelukkig hetzelfde als online![]()
![]()
Ga je duwen?quote:Op zondag 7 november 2010 00:16 schreef Loveless85 het volgende:
Viespeuken, dit kan mijn tere zieltje niet aan... ik ga m'n bed maar es opzoeken dus
Dat is een complimentquote:Op zondag 7 november 2010 00:14 schreef Greys het volgende:
Elies is in het echt gelukkig hetzelfde als online![]()
[/sub]
Ik heb alleen het frikandel/grillworstmetkaas gesprek opgevangenquote:
Dat verklaart, daar was ik niet bijquote:
Het was zónder kaas hoorquote:Op zondag 7 november 2010 00:21 schreef Greys het volgende:
Ik heb alleen het frikandel/grillworstmetkaas gesprek opgevangen
Nee hoor, de auto zat vol.quote:Op zondag 7 november 2010 00:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb jij met jezelf in de auto over sex gepraat? Hi hi
De eerste keer in de mac ging het al over vrouwencondooms enzo...quote:Op zondag 7 november 2010 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb alleen het frikandel/grillworstmetkaas gesprek opgevangen
ze vonden een rood hoesje van mn parapluquote:Dat verklaart, daar was ik niet bij
Waar was ik dan?quote:Op zondag 7 november 2010 00:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De eerste keer in de mac ging het al over vrouwencondooms enzo...
Uh oh...quote:ze vonden een rood hoesje van mn paraplu
Je moet je gewoon eens door Elies laten duwen, dan voel je je een stuk beter.quote:
En nog wel meer.quote:
Ik was vandaag ook weer zéér succesvolquote:Op zondag 7 november 2010 00:26 schreef Cat22 het volgende:
Je moet je gewoon eens door Elies laten duwen, dan voel je je een stuk beter.
quote:Op zondag 7 november 2010 00:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je moet je gewoon eens door Elies laten duwen, dan voel je je een stuk beter.
29 december.quote:
Weet ik.quote:Op zondag 7 november 2010 00:41 schreef Greys het volgende:
Jij tease!
Ik wil sowieso écht hoor, het is geen kwestie van willen
Vertel mij watquote:Op zondag 7 november 2010 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Idd, want ál-tijd als je in de file komt moet je plassen
...quote:Op zondag 7 november 2010 00:41 schreef Greys het volgende:
Jij tease!
Ik wil sowieso écht hoor, het is geen kwestie van willen
Je komt gewoon, of je nou wilt of niet.quote:
Ik ben blij dat jij altijd aan een half woord genoeg hebtquote:Op zondag 7 november 2010 01:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je komt gewoon, of je nou wilt of niet.
Dat bedoelde je denk ik
Oef, dat vond ik ook zo akelig, om daar getuige van te moeten zijn dat het zo slecht ging met dat kleintjequote:Op zondag 7 november 2010 01:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo maar es slapen, hopen dat ik niet ga dromen over dode kittens
Omdat we er van uit gingen dat jij hem ook nog wel had van vorige keerquote:
Ik en pm's bewarenquote:Op zondag 7 november 2010 10:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat we er van uit gingen dat jij hem ook nog wel had van vorige keer
Eigen schuld dikke bult danquote:
Bijnaquote:
Thanks, ik ga even kijken!quote:
Dat klinkt ehm... spannendquote:
Alweer?quote:Op zondag 7 november 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had een ander woord in m'n hoofd, maar ik sluit me bij jou aan
quote:
Dat is een goede weekendindelingquote:Op zondag 7 november 2010 11:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb gisterochtend alle verplichte stomme weekendzaken afgehandeld, dus vandaag kan ik de hele dag leuke dingen doen![]()
Ik duik zo es in de stoffencollectie en dan achter de naaimachine
Oh, het ligt ook zeker niet alleen aan jou hoorquote:Op zondag 7 november 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij sprong gister op als een bossie vlooien
Nee echtquote:
Ja dat viel wel een beetje opquote:Op zondag 7 november 2010 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee echt
Ik voel me altijd redelijk snel aangevallen enzo
quote:Op zondag 7 november 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat viel wel een beetje op![]()
![]()
Maar das nergens voor nodig hoor
Ja, en ik ben gewoon opvliegend, EN ik heb een harde stemquote:Op zondag 7 november 2010 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
Aahw, het gaf ook niet hoorIk voelde me niet aangevallen ofzo, en Cat en ik zaten je ook beetje te plagen bij de Mac, maar soms spring je dan echt op als een bossie vlooien, misschien ook omdat je dan gewoon een wat harde stem hebt ofzo
Nee joh, ben je gekquote:Op zondag 7 november 2010 11:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en ik ben gewoon opvliegend, EN ik heb een harde stem
* fluistercursus nemen gaat *
Jaaaaaa, maar opvliegend houdt in dat ik erna pas ga incalculerenquote:Op zondag 7 november 2010 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gek
Gewoon wat meer incalculeren doordat je nogal een harde stem hebt het misschien wat 'harder' of directer overkomt als je dan nog je stem verheft of iets roept ofzo
Wij waren wellicht ook een beetje flauw.quote:Op zondag 7 november 2010 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
Aahw, het gaf ook niet hoorIk voelde me niet aangevallen ofzo, en Cat en ik zaten je ook beetje te plagen bij de Mac, maar soms spring je dan echt op als een bossie vlooien, misschien ook omdat je dan gewoon een wat harde stem hebt ofzo
Ja wij waren ook wel erg flauw jaquote:Op zondag 7 november 2010 12:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij waren wellicht ook een beetje flauw.Maar je was een beetje voorspelbaar in je reactie als Ll of ik weer een plaagstootje gaven. Je moet het jezelf niet zo moeilijk maken en het niet zo serieus nemen joh.
quote:Op zondag 7 november 2010 12:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij waren wellicht ook een beetje flauw.Maar je was een beetje voorspelbaar in je reactie als Ll of ik weer een plaagstootje gaven. Je moet het jezelf niet zo moeilijk maken en het niet zo serieus nemen joh.
quote:Op zondag 7 november 2010 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wij waren ook wel erg flauw ja![]()
Maar wat Cat zegt
Nee, daar zorgde jij wel voor.quote:Op zondag 7 november 2010 12:08 schreef APK het volgende:
Jullie waren haar een beetje aan het pesten en ze begon te gillen en met opgestoken middelvinger door de Mac te rennen
Nee joh er was niksquote:Op zondag 7 november 2010 12:08 schreef APK het volgende:
Jullie waren haar een beetje aan het pesten en ze begon te gillen en met opgestoken middelvinger door de Mac te rennen
Gelukkig maar dat we daar niet bij hoefden te zijnquote:Op zondag 7 november 2010 12:08 schreef APK het volgende:
Gelukkig maar!quote:Op zondag 7 november 2010 12:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er zelf niet zo heel veel last van hoorIk reageer op dat moment gewoon heel fel en later denk ik dan "het zal wel meevallen", dus ik blijf er niet over malen ofzo
Ik sta er om bekend dat ik gewoon heel snel hap
Zou je ook niet kunnen doenquote:Op zondag 7 november 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
We kunnen natuurlijk ook vragen waarom jij Greys op de hoogte stelt van je boodschap-avonturen
Jaquote:Op zondag 7 november 2010 12:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gelukkig maar!(dat je er niet mee zit).
Dan kunnen we ongegeneerd doorplagen.Ing en ik waren er ook best goed in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Jammer dat 'ie zo klein was, anders had ik 'em als wallpaper ingesteld op mijn monitorquote:Op zondag 7 november 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt wel een mooie MMS gekregen van Tombodie eer heeft niet iedereen
Nee, die heeft niemand zelfsquote:Op zondag 7 november 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt wel een mooie MMS gekregen van Tombodie eer heeft niet iedereen
Misschien wil ze hem nogmaals maken in hi-res, ze had na Barbaaf de grootste gisterquote:Op zondag 7 november 2010 12:16 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer dat 'ie zo klein was, anders had ik 'em als wallpaper ingesteld op mijn monitor
Hij stond je wel goed hoor Ll.quote:Op zondag 7 november 2010 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien wil ze hem nogmaals maken in hi-res, ze had na Barbaaf de grootste gister
En die van Greys was knalroze
quote:Op zondag 7 november 2010 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*gil krijs schreeuw*
Oh nee, das iemand anders
quote:Op zondag 7 november 2010 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*gil krijs schreeuw*
Oh nee, das iemand anders
You like it rough, don't you?quote:
Bij mij nietquote:Op zondag 7 november 2010 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
Bij mij ook![]()
En ik plaag Tombo maar, vandaar de
Nee, de nieuwe! En bagger kan niet eens meer, volgens mij.quote:
Lijkt me stug, want jij hebt een abo en ik nietquote:
Logisch dat jij ze dan niet hebt star-boyo.quote:Quoten wordt een abo-only feature
Ja, heel schattig idee. Maar je hebt gewoon pech misterquote:Op zondag 7 november 2010 13:01 schreef Loveless85 het volgende:
Dat komt omdat wij nu overgezet worden naar een andere usergroep, en zodra we daar in zitten krijgt die groep quote-rechten en de users:all groep niet meer
What did you just saaaaay?quote:
quote:
Toch vind ik mijn filmpje leukerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |