Ik loop nu al te jankenquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zeiden we dus daar; dat je stiekem wel ff had moeten huilen
Allemaal een punthoofdquote:
Ik ben ook naar buiten gelopen toen ze zo moesten huilen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik loop nu al te jankenHad je na kunnen gaan als ik mee was geweest
Zonder overleg?quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
Q en MissBliss hebben de inlog gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Allemaal net-geen-Sjefke'squote:
Gestuurd.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:26 schreef MissBliss het volgende:
Arme Bomba
Uit vorig topic: Mag ik ook een inlog-pmetje?
Als ik heeeeeeeel lang zoek vind ik hem vast wel in mn pm, maar sturen gaat sneller natuurlijk
quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zonder overleg?Ja, omdat ze hem al eerder hebben gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Merciquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
Q en MissBliss hebben de inlog gekregen.
Vandaar dat haar PM box vol was.quote:
En jij weet nog steeds niet wat er in mijn spoiler stond over de kitten baasjes.quote:
Zo zijn wij.quote:
QFT!quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
En ik kreeg een hondeneus in m'n bipsebaps en natuurlijk zag Ll dat weer net
quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:30 schreef Barbaaf het volgende:Bomba
[ afbeelding ]
Foto's van jezelf mag je dus wel plaatsen(hup Cat, kies een leuke met die twee op je rug
)
[ afbeelding ]
Jij hebt m'n grote witte lieverd wel gezien! Ik heb gezocht maar ben 'm niet tegengekomen![]()
[ afbeelding ]
Sorry MB, krulstaartpoes ook niet gezien
quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
En ik kreeg een hondeneus in m'n bipsebaps en natuurlijk zag Ll dat weer net
quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:35 schreef Cat22 het volgende:
Ja, ach... en dit gebeurt dus ook.![]()
[ afbeelding ]
Die grijze heeft nog een hele poos als warme sjaal gefungeerd. Heerlijk, zo'n spinnebeest in je nek.
Was dat dezelfde? Ik vond 'm echt een heel ander koppie hebben, en deze was ook veel aanhaligerquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
Ing, nee, weinig he?
We moeten maar snel een hele avond Singstarren
@Barbaaf, die witte liep gewoon in het café op tafel bij onze spullen
Daar heb ik die foto gemaakt. En die foto van jou met kat is ook leuk geworden he?
Ik heb ook de tranen in de ogen als je hem zo ziet.quote:
Of op je rug dus.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:43 schreef indaha het volgende:
Mooi die foto's ze willen ook allemaal tegelijk geaaid worden en op je schoot als je per ongeluk ergens gaat zitten
Je ging toch mee in de kessefaakaaansie?quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
Ing, nee, weinig he?
We moeten maar snel een hele avond Singstarren
@Barbaaf, die witte liep gewoon in het café op tafel bij onze spullen
Daar heb ik die foto gemaakt. En die foto van jou met kat is ook leuk geworden he?
In precies de omgekeerde volgorde!quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je ging toch mee in de kessefaakaaansie?
Singstarren, vreten en Ocelotjes kijken
Ja dacht even dat het kapot was.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:43 schreef Cat22 het volgende:
Die leeuwenkat is zo mooi.
Maar die wiebelaar vond ik echt zielig. Niet om zijn gewiebel (want daar is hij mee geboren) maar om die vieze prutoogjes.
ja ze nemen je hele lijf overquote:
Ik snappum niet?quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dacht even dat het kapot was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |