Huh, Starmaker?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet jij wat "starnakel" betekent?![]()
schorem, schorremorrie, tuig, schoeljequote:Op zaterdag 6 november 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb ooit een wedstrijdje gedaan met iemand hoeveel van dat soort woorden we konden bedenken met ongeveer dezelfde betekenis
Ja ik kom uit 1981, In Maart word ik 30quote:
Nee, Starnakel. Dat is een ander woord voor "straalbezopen", Schijnt echt in Van Dale te staanquote:
rekels zijn het, wat ik je brom!quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
schorem, schorremorrie, tuig, schoelje
Denk een combinatiequote:Op zaterdag 6 november 2010 21:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat gaan jullie hard![]()
of ik heb te weinig tijd om te posten
Ik ben toch meer voor zatquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, Starnakel. Dat is een ander woord voor "straalbezopen", Schijnt echt in Van Dale te staan
Ah, ja, ik heb Prisma hierquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, Starnakel. Dat is een ander woord voor "straalbezopen", Schijnt echt in Van Dale te staan
uitschot, schorriemorrie, addergebroed, geboeftequote:Op zaterdag 6 november 2010 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
schorem, schorremorrie, tuig, schoelje
ja dat is een term voor de individuele leden van de groep. Het gaathier meer om een algemene soortnaam lijkt mequote:
Ik winquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:03 schreef Bos81 het volgende:
Ja ik kom uit 1981, In Maart word ik 30
tot zoquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
Even puinruimen in de keuken, tot zooo
Heeft meneer taart het weer geflikt?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
Even puinruimen in de keuken, tot zooo
Hoi Peterquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ging over het onthouden van namen
Daar staat me wel iets van bijquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ging over het onthouden van namen
more or less wel....quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Daar staat me wel iets van bij
Maar jouw naam is nu 'openbaar'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |