Je kent mijn molletje niet?quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is een Star Trek mol?
Net als Tpol?
(hahaaa, Tmol)
Bedoel je Maus?quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Je kent mijn molletje niet?
'Programma met de muis' zegt je ook niets?
Ik ken hem van gezicht, maar ik kan hem verder even niet plaatsen..quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:16 schreef D. het volgende:
Je kent mijn molletje niet?
'Programma met de muis' zegt je ook niets?
En deze?quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ken hem van gezicht, maar ik kan hem verder even niet plaatsen..
Zijn we te jong voor denk ikquote:
Nope..quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar daar zat het molletje ook bij
En pumuckel (of zoiets), en Constantin
Best welquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Ferb
druk met een sociaal leven?
Dat blijkt maar hoe gaat het voor de rest met jou?quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:35 schreef Ferb het volgende:
[..]
Best wel
Moet veul regelen en werken![]()
Vaak moe, maar 't gaat niet slecht of zoquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat blijkt maar hoe gaat het voor de rest met jou?
Goedquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:38 schreef Ferb het volgende:
[..]
Vaak moe, maar 't gaat niet slecht of zo![]()
En hoe ist met u?
Nee.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:39 schreef Trevland het volgende:
Geweldig nu bij wat vind Nederland, wat vind u erger: Uw dochter in de playboy of dat ze mee doet aan Oh Oh Cherso?
Jawel dat was wel een vraag en 60% vond het erger dat ze in Oh Oh Cherso zouden spelen dan dat ze in de Playboy gaan staanquote:
Ik bedoel nee, dat is niet geweldigquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
Jawel dat was wel een vraag en 60% vond het erger dat ze in Oh Oh Cherso zouden spelen dan dat ze in de Playboy gaan staan
Is het ook niet maar wel grappig die vraag en dan de uitkomstquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoel nee, dat is niet geweldig
ik vind van nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het ook niet maar wel grappig die vraag en dan de uitkomst
Maar bouwjaar '74 is ook nog niet zo heel oud hoorquote:
Die Sendung mit der mausquote:
Dat zegt toch ook niemand?quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar bouwjaar '74 is ook nog niet zo heel oud hoor
Dat keek ik vroeger altijdquote:
ik ben echt heel heel heel erg braafquote:
Dan ken jij Pumuckl en Neues aus Uhlenbusch wel?quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat keek ik vroeger altijd
Daar gaat mijn theorie over generatiekloofquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:00 schreef D. het volgende:
Dan ken jij Pumuckl en Neues aus Uhlenbusch wel?
je benadrukt het zo erg dat ik er bijna aan ga twijfelenquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben echt heel heel heel erg braaf
vooral niet doen hoor!quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:01 schreef D. het volgende:
je benadrukt het zo erg dat ik er bijna aan ga twijfelen
Ik dacht dat dat de mijne wasquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar gaat mijn theorie over generatiekloof
ohja..de jouwe danquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
Dat zeker:
Daar ga jij toch heen he?
Ik ben een dagje eerder ook in Zwollequote:Op zaterdag 6 november 2010 23:05 schreef Trevland het volgende:
Maar wist je dat je een dagje eerder ook in Zwolle had kunnen zijn
Maar dan is er ook een show in Zwollequote:Op zaterdag 6 november 2010 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben een dagje eerder ook in Zwolle
Nee, ik was er 6 jaar eerderquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ohja..de jouwe dan![]()
ik dacht toch echt dat ik eerder was
Ja, dat is niet praktischquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:08 schreef Trevland het volgende:
Maar dan is er ook een show in Zwolle
quote:
Nee. Ik laat helemaal niets losquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:11 schreef Trevland het volgende:
Oke dan niet, maar je zegt wel hoe het was enzo?
Ik trek het desnoods er uitquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Ik laat helemaal niets los
Van kietelen ga ik schoppen hoorquote:
Caberet volg ik eigenlijk niet zo. Kan wel lachen om Herman Finkers en Theo Maassen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
wie vind jij nog meer leuk?
ja en, heb er wel wat tegenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van kietelen ga ik schoppen hoor
Finkers is een heldquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Caberet volg ik eigenlijk niet zo. Kan wel lachen om Herman Finkers en Theo Maassen.
Hoeveel augustus als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:15 schreef D. het volgende:
Ja, ik ben er zelf ook wel over te spreken
Hermanquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:16 schreef Bos81 het volgende:
Caberet volg ik eigenlijk niet zo. Kan wel lachen om Herman Finkers en Theo Maassen.
Dat mag je vragenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeveel augustus als ik vragen mag?
Hoeveel augustus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ik heb er ook wat tegen jaquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeveel augustus?Dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar tegen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb er ook wat tegen ja
Zie, het lukt je toch nietquote:
Als ik dan mijn zinnen op zet echt welquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zie, het lukt je toch niet
Oh nee hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:21 schreef Trevland het volgende:
Als ik dan mijn zinnen op zet echt wel
Je kent mij nog niet lang genoegquote:
Daar kom ik dan wel achterquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je kent mij nog niet lang genoeg
Nee hoor, want ik vertel het natuurlijk gewoon wel.quote:
Yippiequote:Op zaterdag 6 november 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik vertel het natuurlijk gewoon wel.
Nee, zegt me niets zoquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Dan ken jij Pumuckl en Neues aus Uhlenbusch wel?
Fijn dromen meisjequote:Op zaterdag 6 november 2010 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, zegt me niets zo
En ik ga slapen want ik val om![]()
Trusten lieve mensen
slaap lekkerquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, zegt me niets zo
Trusten lieve mensen
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, zegt me niets zo
Trusten lieve mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |