Van kietelen ga ik schoppen hoorquote:
Caberet volg ik eigenlijk niet zo. Kan wel lachen om Herman Finkers en Theo Maassen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
wie vind jij nog meer leuk?
ja en, heb er wel wat tegenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van kietelen ga ik schoppen hoor
Finkers is een heldquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Caberet volg ik eigenlijk niet zo. Kan wel lachen om Herman Finkers en Theo Maassen.
Hoeveel augustus als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:15 schreef D. het volgende:
Ja, ik ben er zelf ook wel over te spreken
Hermanquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:16 schreef Bos81 het volgende:
Caberet volg ik eigenlijk niet zo. Kan wel lachen om Herman Finkers en Theo Maassen.
Dat mag je vragenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeveel augustus als ik vragen mag?
Hoeveel augustus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ik heb er ook wat tegen jaquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeveel augustus?Dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar tegen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb er ook wat tegen ja
Zie, het lukt je toch nietquote:
Als ik dan mijn zinnen op zet echt welquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zie, het lukt je toch niet
Oh nee hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:21 schreef Trevland het volgende:
Als ik dan mijn zinnen op zet echt wel
Je kent mij nog niet lang genoegquote:
Daar kom ik dan wel achterquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je kent mij nog niet lang genoeg
Nee hoor, want ik vertel het natuurlijk gewoon wel.quote:
Yippiequote:Op zaterdag 6 november 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik vertel het natuurlijk gewoon wel.
Nee, zegt me niets zoquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Dan ken jij Pumuckl en Neues aus Uhlenbusch wel?
Fijn dromen meisjequote:Op zaterdag 6 november 2010 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, zegt me niets zo
En ik ga slapen want ik val om![]()
Trusten lieve mensen
slaap lekkerquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, zegt me niets zo
En ik ga slapen want ik val om![]()
Trusten lieve mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |