Ja ok dat is duidelijk maar Jol moet toch ook capabel genoeg zijn om er meer positiespel in te stampen, op deze manier kan een tam kwalitatief mindere voetballers het toch nog winnen omdat ze wel goed positiespel spelen.quote:Op zondag 7 november 2010 13:24 schreef truedestiny het volgende:
[..]
omdat het zo is. ze leunen veel te veel op Suarez en Elham.
tvu stream werkt nog welquote:Op zondag 7 november 2010 13:38 schreef Paxcon het volgende:
En weer kapt de stream er in de rust mee![]()
Het is veel leuker om naar Twente te kijken. Zij hebben daar baas Chadli.quote:Op zondag 7 november 2010 13:21 schreef erikh het volgende:
saaie pot zeg, vraag me toch ook nog steeds af hoe het komt dat het positiespel bij ajax zoveel minder lijkt te zijn dan dat van een aantal andere eredivisie ploegen.
Viaquote:Op zondag 7 november 2010 13:38 schreef Paxcon het volgende:
En weer kapt de stream er in de rust mee![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. worden er 4 goed werkende streams voorgesteld ....
We missen voorin de creativiteit van Pantelic (wat werd zijn inbreng onderschat) en ik vind Ooijer achterin ook geen voortuigang. Plus dat Suarez, de Zeeuw en van der Wiel uit hun doen zijn.quote:Op zondag 7 november 2010 13:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Het gekke met Ajax vind ik, dat ze 2e deel van vorig seizoen bijna onverslaanbaar waren, ze wonnen alles dik met 5-0 enzo. En ze maakten meer dan 100 doelpunten.
En nu is het zo'n fletse flutploeg geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |