Ik niet!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zou misschien het cadeautje ook nog wel kunnen afgeven...
Als je er maar een klein beetje moeite voor zou doen, zou jij het ook kunnen hoor.quote:
Shhhht, het was een hintquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als je er maar een klein beetje moeite voor zou doen, zou jij het ook kunnen hoor.![]()
JIJ HEBT MIJ HE?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zou misschien het cadeautje ook nog wel kunnen afgeven...
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:41 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Shhhht, het was een hint
En u doneert? Had toch 100 euro gekregen voor de auto? Ik heb best wel een nederlands rekeningnr
Jij weet helemaal niet waar ik overal kom de komende tijd.. ben nu weer (auto) mobiel!!quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik snap nu hoe het voelt als een man bijna komt... en dan opeens toch maar niet...
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik snap nu hoe het voelt als een man bijna komt... en dan opeens toch maar niet...
bloemetjesauto!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het was je eigen, verkeerde, conclusie.
Nee, dit keer geen bloemetjesauto meer..quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
bloemetjesauto!
of wordt het geen bloemetjesauto meer? Leek me wel leuk weer
Hij is knalblauw/groen, herkenbaar blijf ik dus wel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Dan ben je wel minder herkenbaar...
Eigenlijk wil ik heeeeeeel graag dat mijn SS een paar warme sokken voor me gaat breien. #durftevragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |