quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Prinsen vandaag komen toch bezoekers voor Sam en Mees?
Hmmm das niet helemaal waar. Doe even via pm hoor!quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:46 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik hoop dat ze ze allebei adopteren![]()
Ik vind het een beetje klinken alsof je opvang gewoon even op een bureaucratische manier besluit dat in theorie geen schimmel kan zijn . Als dat zo is dan vind ik dat ze dat niet kunnen maken. Zo kunnen ze jou en adoptanten van jouw kittens met een oeverloos gezeik aan schimmelbehandelingen opzadelen als het in de praktijk wel schimmel blijkt te zijn.
Laten we het in elk geval maar niet hopen.
Hmmm.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee anders had ik dat er wel bij gezet natuurlijk
He? Dat vind ik helemaal niet minder erg. Ik vind het sowieso niet "erg" als jij hem neemt. Jij bent toch degene die maar 1 kat wilde? Ik weet gewoon dat Prins nu dol is op spelen met andere katten dus ik weet niet of hij en jij wel gelukkig worden als hij maar in zijn eentje is. Als hij zich verveelt en hij sloopt jouw meubels dan word jij daar ook niet blij van lijkt. Je kunt ook zeggen dat je het probeert en als hij dan echt ongelukkig wordt, dat je dan alsnog een kat erbij neemt. Ik zou iig niet gaan van proberen en als het niet lukt naar het asiel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
Prins naar het asiel...
(ik vind het best apart dat je dat minder erg vindt dan dat ik 'm neem, maar ok.. tis jouw kat)
Hoe kunnen ze dat nu ineens wel weten terwijl ze hem niet gezien hebben?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:38 schreef Oognip het volgende:
Ze hebben nu overlegd dat hij blijkbaar toch geen schimmel kan hebben. We gaan het aanstaande donderdag wel zien.
Prins heeft volgens mij geen last van die kale plekjes. Ze weten dat omdat toen Prins bij het vorige gezin in de opvang zat, dachten ze dat Mara (een ander opvangkitten) schimmel had. Ze hebben toen Mara en Prins drie weken lang gewassen en een kweek laten maken. Hieruit bleek dat ze allebei geen schimmel haden. Hij is toen naar mij toe verhuisd zonder schimmel. Mijn katten hebben geen schimmel en ook mijn andere 2 kittens niet. Zodoende kan hij volgens hun geen schimmel hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dat nu ineens wel weten terwijl ze hem niet gezien hebben?
Heeft Prins geen last van die kale plekjes?
Wat fijn een huisje voor Samen hopelijk ook snel baasjes voor Prins en Mees
Tof om te horen dat je het zo leuk vindt!quote:Op zondag 14 november 2010 00:16 schreef Mama_Mia het volgende:
Heb het voorrecht om dit weekend op te passenkittens knuffelen
Sammie is echt te lief. Begint al te spinnen als je naar m kijkt
Haha net of ze nooit wat krijgenquote:Op zondag 14 november 2010 21:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Dit was ongeveer wat er gebeurde trouwens toen ik ze ging voerenzelfs Luna klom zowat in me
Ja was echt zo lief, ik liep naar de keuken, pakte het blikje en schaaltjes, en tjoeps, zes katten in de keuken, mauwen en bozig kijken als het niet snel genoeg gingquote:
Geweldig filmpjequote:Op zondag 14 november 2010 21:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Dit was ongeveer wat er gebeurde trouwens toen ik ze ging voerenzelfs Luna klom zowat in me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |