abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88628442
Prins ;( en vandaag komen toch bezoekers voor Sam en Mees? *O*
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_88630140
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Prins ;( en vandaag komen toch bezoekers voor Sam en Mees? *O*
:Y Jep
pi_88631254
Ik hoop dat ze ze allebei adopteren :Y

Ik vind het een beetje klinken alsof je opvang gewoon even op een bureaucratische manier besluit dat in theorie geen schimmel kan zijn . Als dat zo is dan vind ik dat ze dat niet kunnen maken. Zo kunnen ze jou en adoptanten van jouw kittens met een oeverloos gezeik aan schimmelbehandelingen opzadelen als het in de praktijk wel schimmel blijkt te zijn.
Laten we het in elk geval maar niet hopen.
pi_88631403
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:46 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik hoop dat ze ze allebei adopteren :Y

Ik vind het een beetje klinken alsof je opvang gewoon even op een bureaucratische manier besluit dat in theorie geen schimmel kan zijn . Als dat zo is dan vind ik dat ze dat niet kunnen maken. Zo kunnen ze jou en adoptanten van jouw kittens met een oeverloos gezeik aan schimmelbehandelingen opzadelen als het in de praktijk wel schimmel blijkt te zijn.
Laten we het in elk geval maar niet hopen.
Hmmm das niet helemaal waar. Doe even via pm hoor!
pi_88632211
En Sammetje bammetje heeft een nieuw huisje :D Hij gaat wonen bij hele aardige mensen, hij is eigenlijk van hun dochter die al jaren zegt dat ze heel graag een katje wil. Als het een grote Sam wordt mag hij naar buiten. Ze wonen aan een weiland met schaapjes dus dan mag ie lekker met de schaapjes spelen :) Dus het is helemaal leuk :D Woensdag 24 november wordt hij opgehaald als hij helemaal gezond en wel is.
pi_88632277
*O*

Met Mees erbij?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_88632348
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:20 schreef CantFazeMe het volgende:
*O*

Met Mees erbij?
Nee anders had ik dat er wel bij gezet natuurlijk :P
pi_88636747
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:22 schreef Oognip het volgende:

[..]

Nee anders had ik dat er wel bij gezet natuurlijk :P
Hmmm. :@ Toch vind ik het wel stiekem jammer! Had er wel bij gemogen. :P
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_88638484
Prins naar het asiel... :o

(ik vind het best apart dat je dat minder erg vindt dan dat ik 'm neem, maar ok.. tis jouw kat)
pi_88640951
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
Prins naar het asiel... :o

(ik vind het best apart dat je dat minder erg vindt dan dat ik 'm neem, maar ok.. tis jouw kat)
He? Dat vind ik helemaal niet minder erg. Ik vind het sowieso niet "erg" als jij hem neemt. Jij bent toch degene die maar 1 kat wilde? Ik weet gewoon dat Prins nu dol is op spelen met andere katten dus ik weet niet of hij en jij wel gelukkig worden als hij maar in zijn eentje is. Als hij zich verveelt en hij sloopt jouw meubels dan word jij daar ook niet blij van lijkt. Je kunt ook zeggen dat je het probeert en als hij dan echt ongelukkig wordt, dat je dan alsnog een kat erbij neemt. Ik zou iig niet gaan van proberen en als het niet lukt naar het asiel.
pi_88641932
O+
pi_88652121
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:38 schreef Oognip het volgende:
Ze hebben nu overlegd dat hij blijkbaar toch geen schimmel kan hebben. We gaan het aanstaande donderdag wel zien.
Hoe kunnen ze dat nu ineens wel weten terwijl ze hem niet gezien hebben?
Heeft Prins geen last van die kale plekjes?
Wat fijn een huisje voor Sam ;) en hopelijk ook snel baasjes voor Prins en Mees
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_88653794
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:07 schreef indaha het volgende:

[..]

Hoe kunnen ze dat nu ineens wel weten terwijl ze hem niet gezien hebben?
Heeft Prins geen last van die kale plekjes?
Wat fijn een huisje voor Sam ;) en hopelijk ook snel baasjes voor Prins en Mees
Prins heeft volgens mij geen last van die kale plekjes. Ze weten dat omdat toen Prins bij het vorige gezin in de opvang zat, dachten ze dat Mara (een ander opvangkitten) schimmel had. Ze hebben toen Mara en Prins drie weken lang gewassen en een kweek laten maken. Hieruit bleek dat ze allebei geen schimmel haden. Hij is toen naar mij toe verhuisd zonder schimmel. Mijn katten hebben geen schimmel en ook mijn andere 2 kittens niet. Zodoende kan hij volgens hun geen schimmel hebben.
pi_88654494
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:52 schreef Oognip het volgende:
O+ [ link | afbeelding ]
O+ O+ O+
♥ scars make us who we are ♥
pi_88687433
Heb het voorrecht om dit weekend op te passen *O* kittens knuffelen O+

Sammie is echt te lief. Begint al te spinnen als je naar m kijkt :D
pi_88693588
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 00:16 schreef Mama_Mia het volgende:
Heb het voorrecht om dit weekend op te passen *O* kittens knuffelen O+

Sammie is echt te lief. Begint al te spinnen als je naar m kijkt :D
Tof om te horen dat je het zo leuk vindt! :D
pi_88693804
Leuk :D
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_88712871
Er gebeurde trouwens vandaag iets superschattigs. Prins zat bij de waterfontein te drinken, en toen kwam Sam ook drinken, en toen ging Prins heel schattig Sam zitten te wassen terwijl Sam verder dronk O+ echt te lief O+

Sowieso is Prins echt te leuk. Hij is super mooi slank en knuffelig :) op een gegeven moment zat ik op de grond, beetje aan het tapijt te krabbelen om aandacht te trekken, en had ineens zes katten bijna op schoot. Toen vond Prins dat het toch veel toffer was om met mijn teen te spelen O+

/verkapte wie-adopteert-dit-lieve-schatje-nou-eindelijk-eens- :( post
pi_88714246
Prins speelt met water

En helemaal met Mama_Mia eens :Y
pi_88714605

Dit was ongeveer wat er gebeurde trouwens toen ik ze ging voeren :D zelfs Luna klom zowat in me O+
pi_88714876
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:13 schreef Mama_Mia het volgende:

Dit was ongeveer wat er gebeurde trouwens toen ik ze ging voeren :D zelfs Luna klom zowat in me O+
Haha net of ze nooit wat krijgen :P
pi_88715400
Beide leuke filmpjes O+
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_88715763
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef Oognip het volgende:

[..]

Haha net of ze nooit wat krijgen :P
Ja was echt zo lief, ik liep naar de keuken, pakte het blikje en schaaltjes, en tjoeps, zes katten in de keuken, mauwen en bozig kijken als het niet snel genoeg ging _O- wat kan Prins dan een lawaai maken zeg O+ en die kleintjes ook :D

En heb ze gisteravond nog een snoepje gegeven, ze bleven maar kijken of er niet nog wat kwam, en toen kwam Luna zomaar pardoes naast/op me zitten op de bank. Nog net geen kopjes geven, maar het kwam in de buurt O+
pi_88730968
Mees krijgt volgende week maandag bezoek :D

Helaas kon ze niet deze week anders had ik geprobeerd Prins ook aan der te slijten maar dat kan dus niet meer :P
pi_88734661
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:13 schreef Mama_Mia het volgende:

Geweldig filmpje _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')