abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90102742
Morgen ga ik Prins weer terug zien! Heb er zo'n zin in! :D
pi_90125660
Vandaag ben ik bij Prins geweest :) hij is geen spat verandert, alleen een klein stukje groter gegroeid. Zijn beste vriend is Pooky, een van de andere 5 katten. Pooky doet soms lelijk tegen de andere katten maar nooit tegen Prins. Pooky ligt altijd op een bepaalde stoel en daar mag niemand bij, behalve Prins :)
Zijn baasjes spelen veel met een muisje met Prins en Prins brengt hem altijd terug als ie wordt gegooid. Laatst kwam die muis per ongeluk bij Pooky op de stoel terecht en Pooky deed zijn pootje op het muisje. Toen er andere katten aan kwamen hield hij zijn pootje er stijf op totdat Prins kwam, torn mocht Prins verder spelen :)
pi_90131256
Wat fijn dat Prins en ook de andere kittens zo goed terecht zijn gekomen.
Dat moet je toch een heel tevreden gevoel geven als pleegmoeder O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_90132021
Zeker :Y als ik zometeen thuis ben zal ik wat foto's van hem uploaden :)
pi_90137675
Jaaaa foto's O+ :D *O*
♥ scars make us who we are ♥
pi_90137802
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 19:39 schreef Mama_Mia het volgende:
Jaaaa foto's O+ :D *O*
Ja ik zou wel willen maar kan het kabeltje nergens meer vinden :( Morgen maar een nieuwe kopen.
pi_90140172
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 19:41 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ja ik zou wel willen maar kan het kabeltje nergens meer vinden :( Morgen maar een nieuwe kopen.
:o katten het kabeltje ontvoerd?

Fijn dat je iig weer thuis bent ondanks de vertraging :Y hebben Pingoo en Muis zich al op je gestort?

Ik kreeg elke keer als ik wegging zo'n zielige blik van Pingoo, dan duwde hij het gordijn voor de voordeur weg en ging naar me zitten kijken met een pootje tegen het glas. Lekker dier O+
pi_90146643
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:24 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

:o katten het kabeltje ontvoerd?

Fijn dat je iig weer thuis bent ondanks de vertraging :Y hebben Pingoo en Muis zich al op je gestort?

Ik kreeg elke keer als ik wegging zo'n zielige blik van Pingoo, dan duwde hij het gordijn voor de voordeur weg en ging naar me zitten kijken met een pootje tegen het glas. Lekker dier O+
Ik vrees dat ze het kabeltje inderdaad hebben ontvoerd :N Zo had ik vorig jaar ook een pincet waar ze lekker mee speelden, heb hem nooit meer terug gevonden :')

Muis lag net al lekker op schoot op zijn rug te rollen en Pingoo in een mandje :) Ze zijn zo lief :) En wat aandoenlijk als jij dan weggaat en ze je zo aan zitten te kijken, haha super lief!
Moet je is naar buiten kijken wat een sneeuw!
pi_90147080
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:54 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik vrees dat ze het kabeltje inderdaad hebben ontvoerd :N Zo had ik vorig jaar ook een pincet waar ze lekker mee speelden, heb hem nooit meer terug gevonden :')

Muis lag net al lekker op schoot op zijn rug te rollen en Pingoo in een mandje :) Ze zijn zo lief :) En wat aandoenlijk als jij dan weggaat en ze je zo aan zitten te kijken, haha super lief!
Moet je is naar buiten kijken wat een sneeuw!
Haha duvels O+ hopelijk vindt je m nog en anders krijgen we morgen foto's :D

Jouw katjes zijn echt lief ja, en Luna is ook nog best aanhankelijk als ze honger heeft. Ze is sowieso meer op dr gemak nu, rent niet meer zo snel weg als ik binnenkom :) heb dr best al een paar keer kunnen aaien

ja stomme sneeuw :( heb ik gister mn hele auto sneeuwvrij gemaakt (naja de ramen iig :P) zodat ik er in kon rijden, kwamen mn ouders langs en was het niet nodig, en is het nu weer vol met sneeuw. Als ik dinsdag naar voetbal ga laat ik mooi mn vader het sneeuwvrij maken, klotewerk :(
pi_90169702
Foto's van Prins!

Lief!

Prins spelen met touwtje

Haaaap

maandag 20 december 2010 @ 12:20:03 #286
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_90170288
Waauw wat leuk O+!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  maandag 20 december 2010 @ 13:26:58 #287
6616 Scully
Just vodka.
pi_90173174
Leuke foto's :)

Krijg je binnenkort weer nieuwe katjes?
I don't have to runaway and live in the street. I can runaway and I can go to the ocean, I can go to the country, I can go to the mountains. I could go to Israel, Africa, Afghanistan.
pi_90180967
Prinsjeeeee O+ het blijft ook een mooierd :D

nu écht weer verder met mn scriptie
pi_90193586
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 13:26 schreef Scully het volgende:
Leuke foto's :)

Krijg je binnenkort weer nieuwe katjes?
Nope, het seizoen is voorbij...
  woensdag 22 december 2010 @ 09:52:33 #290
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_90277372
Wat is Prins een heerlijke kat! O+

* Sulley02Kan stiekem niet wachten tot het nieuwe seizoen O+
pi_90289448
Jammer dat het seizoen voorbij is! Ik heb iedergeval hartelijk genoten van de prachtige updates O+.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  woensdag 22 december 2010 @ 15:01:35 #292
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_90290427
Mijn vriendin en ik hebben geregeerd op een herplaatsingskat :Y
en we mogen binnenkort gaan kijken :)

Het is een Ragdoll O+
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_90297506
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben geregeerd op een herplaatsingskat :Y
en we mogen binnenkort gaan kijken :)

Het is een Ragdoll O+
^O^

Ragdolls O+

Ik zal blij zijn als het nieuwe seizoen begint, kan ik weer mn mama instinct uitleven op Oognip dr katten, totdat ze zat van me wordt ;( :@
pi_90298782
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 17:29 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

^O^

Ragdolls O+

Ik zal blij zijn als het nieuwe seizoen begint, kan ik weer mn mama instinct uitleven op Oognip dr katten, totdat ze zat van me wordt ;( :@
Haha :P

Het topic is bijna vol :( Nu kan ik niet meer updaten over de kittens, want om er nou een nieuw topic over te openen is ook een beetje overdreven :{
pi_90300383
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:04 schreef Oognip het volgende:

[..]

Haha :P

Het topic is bijna vol :( Nu kan ik niet meer updaten over de kittens, want om er nou een nieuw topic over te openen is ook een beetje overdreven :{
Dan maak je een Oognips katten en ex-katten topic? :D krijgen we Muis, Luna en Pingoo updates en updates over de kleintjes *O*
pi_90305459
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:49 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Dan maak je een Oognips katten en ex-katten topic? :D krijgen we Muis, Luna en Pingoo updates en updates over de kleintjes *O*
Haha ik vraag me af hoeveel mensen dat interessant vinden maar gaat goed komen ;)
pi_90305547
Ik had laatst trouwens de baasjes van Liesje nog gemaild. Dit was het antwoord:

quote:
Met haar gaat het heel goed en is heel ondeugend maar wel lief.
Wij hebben haar naam veranderd, zij heet nu kitty want daar luistert daar veel beter naar.
Op 14 december word zij gesteriliseert en kan moet zij 8 dagen een kapje om hebben.
In onze ogen vinden wij haar niet veel groeien want zij is kleiner dan benji van
onze dochter.
Helaas hebben wij geen foto`s van haar maar je weet je mag altijd komen kijken.
pi_90307833
Jaaaaaaaaa een nieuw topic :D :D :D

maar eerst deze vol
dus nog maar een O+ en knuffel voor jouw beessies
pi_90309370
pi_90309543
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef Oognip het volgende:
[ link | afbeelding ]
O+ O+ O+

Vrede op aard en in huize Oognip ;)