quote:Op zondag 19 december 2010 19:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja ik zou wel willen maar kan het kabeltje nergens meer vindenMorgen maar een nieuwe kopen.
Ik vrees dat ze het kabeltje inderdaad hebben ontvoerdquote:Op zondag 19 december 2010 20:24 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]katten het kabeltje ontvoerd?
Fijn dat je iig weer thuis bent ondanks de vertraginghebben Pingoo en Muis zich al op je gestort?
Ik kreeg elke keer als ik wegging zo'n zielige blik van Pingoo, dan duwde hij het gordijn voor de voordeur weg en ging naar me zitten kijken met een pootje tegen het glas. Lekker dier
Haha duvelsquote:Op zondag 19 december 2010 21:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze het kabeltje inderdaad hebben ontvoerdZo had ik vorig jaar ook een pincet waar ze lekker mee speelden, heb hem nooit meer terug gevonden
![]()
Muis lag net al lekker op schoot op zijn rug te rollen en Pingoo in een mandjeZe zijn zo lief
En wat aandoenlijk als jij dan weggaat en ze je zo aan zitten te kijken, haha super lief!
Moet je is naar buiten kijken wat een sneeuw!
Nope, het seizoen is voorbij...quote:Op maandag 20 december 2010 13:26 schreef Scully het volgende:
Leuke foto's
Krijg je binnenkort weer nieuwe katjes?
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben geregeerd op een herplaatsingskat![]()
en we mogen binnenkort gaan kijken
Het is een Ragdoll
Hahaquote:Op woensdag 22 december 2010 17:29 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
![]()
Ragdolls
Ik zal blij zijn als het nieuwe seizoen begint, kan ik weer mn mama instinct uitleven op Oognip dr katten, totdat ze zat van me wordt![]()
Dan maak je een Oognips katten en ex-katten topic?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha
Het topic is bijna volNu kan ik niet meer updaten over de kittens, want om er nou een nieuw topic over te openen is ook een beetje overdreven
Haha ik vraag me af hoeveel mensen dat interessant vinden maar gaat goed komenquote:Op woensdag 22 december 2010 18:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dan maak je een Oognips katten en ex-katten topic?krijgen we Muis, Luna en Pingoo updates en updates over de kleintjes
quote:Met haar gaat het heel goed en is heel ondeugend maar wel lief.
Wij hebben haar naam veranderd, zij heet nu kitty want daar luistert daar veel beter naar.
Op 14 december word zij gesteriliseert en kan moet zij 8 dagen een kapje om hebben.
In onze ogen vinden wij haar niet veel groeien want zij is kleiner dan benji van
onze dochter.
Helaas hebben wij geen foto`s van haar maar je weet je mag altijd komen kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |