abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89558502
Het gaat super goed met Mees! Heb hem net gewogen en hij zit zo rond de 1,9 kilo dus dat is prima! Hij is nog steeds super lief! Nog 3 nachtjes en hij gaat verhuizen. Wat zal het stil zijn zonder kittens...

Ik krijg zometeen trouwens foto's van Mara, ben super benieuwd hoe ze er uit ziet (linkje voor wie Mara niet meer kennen Kittenpleegmama Oognips tweede en derde nestje!)
pi_89559223
Hier de foto's van Mara! Ze lijkt zo ontzettend op Prins terwijl dat niet haar echte broertje is, ik begin nu wel sterk te twijfelen.

Zo zag ze eruit...

....En nu zo

pi_89598992
Mara lijkt echt veel op Prins ja :Y

Ik ga Mees missen trouwens :{

wanneer komen ze m ophalen? Kan ik nog een keertje komen knuffelen? :@
♥ scars make us who we are ♥
  maandag 6 december 2010 @ 19:33:58 #229
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_89599040
Mara!! :D Wat een troetelduif is ze geworden. *O*
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_89599277
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 19:33 schreef Mama_Mia het volgende:
Mara lijkt echt veel op Prins ja :Y

Ik ga Mees missen trouwens :{

wanneer komen ze m ophalen? Kan ik nog een keertje komen knuffelen? :@
Ze komen woensdagavond om 20:00 uur ;) Woensdag heb ik tijd van half 1 tot 4 en morgen mag je 's avonds wel langskomen. Kies maar :D
Ik ga Mees ook missen, maar hij is op dit moment heel erg met zichzelf en andere katten bezig en zo min mogelijk met mij. Hij komt nog wel is op schoot liggen, maar niet zo vaak meer. Eerst ging hij al spinnen als ik hem aankeek, nu ook niet vaak meer als ik hem aai. Maar goed, ik ben er wel blij mee want dat is makkelijker afscheid nemen :)
pi_89599516
Pff ik zie net dat ik alleen maar dezelfde foto's van Mara heb geupload gister :? Dat ging niet helemaal goed. Nog maar een poging dan.

pi_89599884
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 19:39 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ze komen woensdagavond om 20:00 uur ;) Woensdag heb ik tijd van half 1 tot 4 en morgen mag je 's avonds wel langskomen. Kies maar :D
Ik ga Mees ook missen, maar hij is op dit moment heel erg met zichzelf en andere katten bezig en zo min mogelijk met mij. Hij komt nog wel is op schoot liggen, maar niet zo vaak meer. Eerst ging hij al spinnen als ik hem aankeek, nu ook niet vaak meer als ik hem aai. Maar goed, ik ben er wel blij mee want dat is makkelijker afscheid nemen :)
Morgenavond zit ik in het stadion dus dan ben ik er vanaf 7 tot half 12 ofzo niet. Dan kom ik Woensdagmiddag anders wel even. Eerst uitslapen/bijkomen van de wedstrijd, dus niet gelijk om half 1 :) en om 4 uur moet ik naar het Roessingh, maar ergens rond half 3 oid? :)

Goed dat je het zo opvat van Mees, hopelijk gaat het helemaal goedkomen met hem in zn nieuwe huisje :D
pi_89654043
Nog 1 nachtje en meneer Mees gaat verhuizen, als het goed is. Als het goed is, omdat hij een loopoogje heeft. Hopelijk heeft ie gewoon iets in zijn oog gekregen waardoor hij nu traant, en heeft hij geen niesziekte ofzo. We will see.
pi_89672347
Shit vandaag heeft Mees nog af en toe zijn oogje dicht en is heeel iets rood dus heb even overleg gepleegd met de coordinator. Het kan zijn dat er een vuiltje in zit maar het kan ook een beginnende niesziekte zijn. Ik moet het oogje nu schoonmaken met afgekoeld gekookt water en dan moet hij over een uur niet meer zijn oogje dicht doen. Doet hij het dan nog, dan moet hij langer blijven. Dat zou zo kut zijn voor de baasjes die verwachten dat ze hem vanavond op kunnen komen halen.
pi_89672977
Katten krijgen ook altijd wel iets de dag (voor)dat ze uitvliegen, of niet? Kan me nog herinneren dat een van de katjes van Cat haar pootje bezeerd had de dag voor verhuizing. Ik hoop dat 't strakjes over is.
  woensdag 8 december 2010 @ 13:45:01 #236
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_89674503
Hopelijk is het straks over en kan Mees gewoon verhuizen, zou zo jammer zijn voor de nieuwe eigenaren anders. :{
pi_89674601
Meesje wil gewoon bij je blijven! O+
pi_89679166
Ik heb nog even overlegd. Mees mag vanavond wel gewoon verhuizen, maar ik moet de nieuwe baasjes er wel op wijzen dat hij een klein beetje last van zijn oogje heeft. Mocht het erger worden, dan kunnen ze contact opnemen met het asiel, die ze een doorverwijzing naar de dierenarts sturen. Zo kunnen ze dan op kosten van het asiel met Mees naar de dierenarts, mocht dat nodig zijn.
  woensdag 8 december 2010 @ 17:30:01 #239
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_89684589
Meeeeeeeeeeeeeeessssss :D.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_89684880
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:30 schreef CantFazeMe het volgende:
Meeeeeeeeeeeeeeessssss :D.
Meeeeeeees ga ik missen :( Mijn laatste vriendje dit seizoen :( Bah :'(
  woensdag 8 december 2010 @ 17:51:50 #241
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_89685394
Awwww hij komt iig goed terecht O+
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_89689383
Gister:

Vandaag nemen Pingoo en Mees innig verstrengeld afscheid van elkaar:

Mees spelen met een pen (met op de achtergrond boer zoekt vrouw :+ )

pi_89689857
Dag O+ lief Meesje O+ :W
pi_89690941
Mees zijn oogje doet steeds meer pijn, hij heeft hem nu echt heel veel dicht en is helemaal waterig :( Ik was een beetje in paniek omdat die mensen er bijna zijn en ik geen zieke kat mee wil geven. Mees moet morgen naar de dierenarts en die mensen krijgen de keuze dat ze hem meenemen en morgen met hem naar de dierenarts gaan op kosten van het asiel of ik hou hem nog een paar dagen en ga met hem naar de dierenarts. Dan kunnen ze hem het weekend ophalen en eventueel met zalf. Het kan ook zo zijn dat het beginnende niesziekte is en dus hun eigen kat ook besmet wordt.

Bah vind het zo moeilijk om dit zometeen te moeten vertellen :(
pi_89691312
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:00 schreef Oognip het volgende:
Mees zijn oogje doet steeds meer pijn, hij heeft hem nu echt heel veel dicht en is helemaal waterig :( Ik was een beetje in paniek omdat die mensen er bijna zijn en ik geen zieke kat mee wil geven. Mees moet morgen naar de dierenarts en die mensen krijgen de keuze dat ze hem meenemen en morgen met hem naar de dierenarts gaan op kosten van het asiel of ik hou hem nog een paar dagen en ga met hem naar de dierenarts. Dan kunnen ze hem het weekend ophalen en eventueel met zalf. Het kan ook zo zijn dat het beginnende niesziekte is en dus hun eigen kat ook besmet wordt.

Bah vind het zo moeilijk om dit zometeen te moeten vertellen :(
Oh bah, wat vervelend :( ik denk dat die mensen het alleen maar op prijs stellen als je eerlijk bent hoor, en als ze idd zelf kunnen beslissen is dat alleen maar beter.
pi_89692507
Nou Mees is verhuisd. Ik heb het heel duidelijk uitgelegd en ze gaan vandaag met hem naar de dierenarts. Tegenover hen zit een dierenarts die altijd tot laat aanwezig is. Als hij er nog is dan gaan ze vandaag nog en anders morgen. Maar wat voel ik me kut :'( Ik wil zo graag voor kittens (mensen ook) zorgen als ze ziek zijn en dat kan nu niet. Hij heeft het heel goed daar, dat weet ik. Maar toch ik wilde hem graag gezond afleveren en dat is nu niet gebeurd.
En helemaal geen kittens meer, bah! ;(
pi_89692674
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:28 schreef Oognip het volgende:
Nou Mees is verhuisd. Ik heb het heel duidelijk uitgelegd en ze gaan vandaag met hem naar de dierenarts. Tegenover hen zit een dierenarts die altijd tot laat aanwezig is. Als hij er nog is dan gaan ze vandaag nog en anders morgen. Maar wat voel ik me kut :'( Ik wil zo graag voor kittens (mensen ook) zorgen als ze ziek zijn en dat kan nu niet. Hij heeft het heel goed daar, dat weet ik. Maar toch ik wilde hem graag gezond afleveren en dat is nu niet gebeurd.
En helemaal geen kittens meer, bah! ;(
Ik hoorde ze weggaan ja. *knuffff* ze zullen vast heel goed voor m zorgen O+ en nu kan jij lekker je eigen beesies weer knuffelen *O*
pi_89694996
Ach wat jammer dat hij nu ziekjes bij je weggaat. :(
Zouden die mensen jou nog laten weten hoe het met hem is als ze naar de dierenarts zijn geweest?
En ook knuffels voor jou voor de goede zorgen voor alle kittens die je opgevangen hebt. ^O^
Ik heb erg genoten van alle verhaaltjes
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_89695491
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:13 schreef indaha het volgende:
Ach wat jammer dat hij nu ziekjes bij je weggaat. :(
Zouden die mensen jou nog laten weten hoe het met hem is als ze naar de dierenarts zijn geweest?
En ook knuffels voor jou voor de goede zorgen voor alle kittens die je opgevangen hebt. ^O^
Ik heb erg genoten van alle verhaaltjes
Jep dat laten ze zeker weten. Het meisje was ook een beetje geėmotioneerd, omdat ze met mij te doen had (ook al huilde ik toen niet eens ;)) en omdat ze met Mees te doen had.
Als ik iets heb gehoord, laat k het zeker weten hier!
Fijn dat je genoten hebt van alle verhaaltjes :)
pi_89698676
Berichtje van Mees' baasjes
quote:
De dierenarts was er helaas niet meer. Het gaat aardig goed hier.. Shilo en hij zijn elkaar aan het aftasten. Mees laat zich in ieder geval niet op z'n kop zitten :xd:
En z'n oogje is tot nu toe niet echt heel vies.. maar ik ga morgen sowieso naar de dierenarts.
Knuffel terug van Mees ;-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')