Ze komen woensdagavond om 20:00 uurquote:Op maandag 6 december 2010 19:33 schreef Mama_Mia het volgende:
Mara lijkt echt veel op Prins ja
Ik ga Mees missen trouwens
wanneer komen ze m ophalen? Kan ik nog een keertje komen knuffelen?
Morgenavond zit ik in het stadion dus dan ben ik er vanaf 7 tot half 12 ofzo niet. Dan kom ik Woensdagmiddag anders wel even. Eerst uitslapen/bijkomen van de wedstrijd, dus niet gelijk om half 1quote:Op maandag 6 december 2010 19:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze komen woensdagavond om 20:00 uurWoensdag heb ik tijd van half 1 tot 4 en morgen mag je 's avonds wel langskomen. Kies maar
Ik ga Mees ook missen, maar hij is op dit moment heel erg met zichzelf en andere katten bezig en zo min mogelijk met mij. Hij komt nog wel is op schoot liggen, maar niet zo vaak meer. Eerst ging hij al spinnen als ik hem aankeek, nu ook niet vaak meer als ik hem aai. Maar goed, ik ben er wel blij mee want dat is makkelijker afscheid nemen
Oh bah, wat vervelendquote:Op woensdag 8 december 2010 20:00 schreef Oognip het volgende:
Mees zijn oogje doet steeds meer pijn, hij heeft hem nu echt heel veel dicht en is helemaal waterigIk was een beetje in paniek omdat die mensen er bijna zijn en ik geen zieke kat mee wil geven. Mees moet morgen naar de dierenarts en die mensen krijgen de keuze dat ze hem meenemen en morgen met hem naar de dierenarts gaan op kosten van het asiel of ik hou hem nog een paar dagen en ga met hem naar de dierenarts. Dan kunnen ze hem het weekend ophalen en eventueel met zalf. Het kan ook zo zijn dat het beginnende niesziekte is en dus hun eigen kat ook besmet wordt.
Bah vind het zo moeilijk om dit zometeen te moeten vertellen
Ik hoorde ze weggaan ja. *knuffff* ze zullen vast heel goed voor m zorgenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:28 schreef Oognip het volgende:
Nou Mees is verhuisd. Ik heb het heel duidelijk uitgelegd en ze gaan vandaag met hem naar de dierenarts. Tegenover hen zit een dierenarts die altijd tot laat aanwezig is. Als hij er nog is dan gaan ze vandaag nog en anders morgen. Maar wat voel ik me kutIk wil zo graag voor kittens (mensen ook) zorgen als ze ziek zijn en dat kan nu niet. Hij heeft het heel goed daar, dat weet ik. Maar toch ik wilde hem graag gezond afleveren en dat is nu niet gebeurd.
En helemaal geen kittens meer, bah!
Jep dat laten ze zeker weten. Het meisje was ook een beetje geėmotioneerd, omdat ze met mij te doen had (ook al huilde ik toen niet eensquote:Op woensdag 8 december 2010 21:13 schreef indaha het volgende:
Ach wat jammer dat hij nu ziekjes bij je weggaat.![]()
Zouden die mensen jou nog laten weten hoe het met hem is als ze naar de dierenarts zijn geweest?
En ook knuffels voor jou voor de goede zorgen voor alle kittens die je opgevangen hebt.![]()
Ik heb erg genoten van alle verhaaltjes
quote:De dierenarts was er helaas niet meer. Het gaat aardig goed hier.. Shilo en hij zijn elkaar aan het aftasten. Mees laat zich in ieder geval niet op z'n kop zitten :xd:
En z'n oogje is tot nu toe niet echt heel vies.. maar ik ga morgen sowieso naar de dierenarts.
Knuffel terug van Mees ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |