abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86239166
Yesss!

Ik ben net gebeld of ik 3 kittens op kan vangen! Ze zijn al wat ouder, twee zijn acht weken en de derde is 13 weken. De vrouw bij wie ze nu zitten krijgt morgen nieuwe kittens en dan wordt het erg vol dus dan mag ik het zaakje verder opknappen :P

Ze worden zo gebracht en ik ben erg benieuwd!
pi_86239761
*O* *O* *O* *O*
en hoe lang blijven die dan?
pi_86239875
terugvindpoeskes ;)

^O^
Werewolf
pi_86239994
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:40 schreef -moppie- het volgende:
*O* *O* *O* *O*
en hoe lang blijven die dan?
Die twee van 8 weken krijgen volgende week hun eerste enting en dan mogen ze in principe als ze 10 weken zijn naar hun nieuwe baasje. Als ze geen nieuw baasje vinden krijgen ze als ze 12 weken zijn ook hun tweede enting bij mij en dan mogen ze nog vier weken blijven. Als ze dan geen baasje hebben mogen ze naar het asiel.
pi_86240064
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:45 schreef Oognip het volgende:

[..]

Die twee van 8 weken krijgen volgende week hun eerste enting en dan mogen ze in principe als ze 10 weken zijn naar hun nieuwe baasje. Als ze geen nieuw baasje vinden krijgen ze als ze 12 weken zijn ook hun tweede enting bij mij en dan mogen ze nog vier weken blijven. Als ze dan geen baasje hebben mogen ze naar het asiel.
Wat leuk, zal wel een drukke beestenboel worden... O+
pi_86242130
pics please...
pi_86242290
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:40 schreef -moppie- het volgende:
pics please...
Haha ze moeten nog gebracht worden ;)
pi_86242481
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:44 schreef Oognip het volgende:

[..]

Haha ze moeten nog gebracht worden ;)
:@
pi_86243570
Ze zijn er!

Dit is Bo (mannetje)

Dit is Mara (vrouwtje)

En Prins (mannetje). Hij is nog een beetje bang.

Met Mara heb ik net lekker geknuffeld. Die vertrouwde me eerst ook niet maar toen ik haar eenmaal oppakte lag ze nog alleen maar in mn nek te rollen O+

[ Bericht 15% gewijzigd door Oognip op 09-09-2010 15:42:54 ]
pi_86244346
Oh wat een schatjes O+
pi_86244485
Ze hebben trouwens nog alledrie een huisje nodig! ;) En ze zijn heul liev!
pi_86244883
Aww, wat een dropjes! O+
pi_86245071
Bo is trouwens al 18 weken zie ik net. Hij is al op 5 mei geboren dus die is al 4 maanden oud. Ik hoop dat ze allemaal een baasje vinden! Zeker Bo, die verdient op deze leeftijd al lang en breed een goed huis!
pi_86246013
Hoe reageren je eigen poezen op deze nieuwelingen?
pi_86246140
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:28 schreef -moppie- het volgende:
Hoe reageren je eigen poezen op deze nieuwelingen?
Ze laten het maar gelaten over zich heen komen. Ik heb ze nu in de bench gedaan omdat ik zo ga werken en mijn eigen katten lopen ook gewoon rond maar ze geven de kleintjes niet echt aandacht. Ze zijn het gewend :P
Met dit nestje moet ik wel anders omgaan dan met het vorige nestje want ik heb het nu best druk op school en dan kan ik ze niet meer de hele dag op schoot houden. Naja dan gaat het afscheid vast ook een stuk beter ;)
pi_86251887
Bo is net zo oud als onze Frasier ;)
Werewolf
pi_86256371
Jij ook weer nieuwe kittens! *O*
Wat een dotjes weer en acherrum je woonkamer, met zulke boefjes. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_86260000
Ze zijn echt lief! Prins is nog een beetje bang maar die komt ook al wat losser en is nu lekker met een muisje aan het spelen.
Mara komt heel erg met me kroelen. Ze rolt en komt helemaal tot aan mn hoofd en weet van gekkigheid niet meer wat ze moet doen, echt heel lief O+
En Bo is gewoon echt een ontzettende schat. HIj is zo mooi, grijs cypers en zo lief. Hij heeft alleen maar de hele dag gespeeld. Ik vind hem al veel te groot voor in de bench. Helaas zal hij 's nachts toch in de bench moeten samen met Prins en Mara maar ik ben bang dat dat een hoop gekrijs op gaat leveren :(
pi_86264196
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:22 schreef Oognip het volgende:

Yesss!

Ik ben net gebeld of ik 3 kittens op kan vangen!
Ze zijn al wat ouder, twee zijn acht weken en de derde is 13 weken.
De vrouw bij wie ze nu zitten krijgt morgen nieuwe kittens en dan wordt
het erg vol dus dan mag ik het zaakje verder opknappen :P

Ze worden zo gebracht en ik ben erg benieuwd!
Zo dat is snel gegaan. :Y

Veel plezier met Bo, Mara en Prins. O+

Welterusten.

quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:03 schreef Oognip het volgende:

Bo is trouwens al 18 weken zie ik net. Hij is al op 5 mei geboren dus die is al 4 maanden oud. Ik hoop dat ze allemaal een baasje vinden! Zeker Bo, die verdient op deze leeftijd al lang en breed een goed huis!
Zoeken alle drie nog een nieuw thuis.
pi_86267531
Ik snap niet echt wat van Mara en Prins. De ene is heel tam en de ander juist heel bang maar ik kan niet zien wie wie is aan het uiterlijk. Ze zijn allebei pik zwart met een wit stipje in hun nek. Het scheelt wel dat de ene het mannetje is en de ander het vrouwtje maar ook dat verschil kan ik niet goed zien.
Dit is wel erg lastig met wegen :? Heeft iemand een idee hoe ik het kan zien? De balletjes zijn natuurlijk nog niet echt zichtbaar anders kon ik het zelf wel zien :)
Ook vind ik het een beetje lastig met de bange (die noem ik nu Prins) kitten om te gaan. Ik weet niet wat goed voor hem is. Wel oppakken en tegen zijn zin vasthouden of laten gaan en met rust laten. Iemand een idee?

Bo is trouwens ook al 4.5 maand uit en Luna is 8 maanden en nog niet gesterilliseerd, ik hoop niet dat ze zwanger wordt :?

[ Bericht 12% gewijzigd door Oognip op 10-09-2010 07:55:10 ]
pi_86267992
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 07:45 schreef Oognip het volgende:
Ik snap niet echt wat van Mara en Prins. De ene is heel tam en de ander juist heel bang maar ik kan niet zien wie wie is aan het uiterlijk. Ze zijn allebei pik zwart met een wit stipje in hun nek. Het scheelt wel dat de ene het mannetje is en de ander het vrouwtje maar ook dat verschil kan ik niet goed zien.
Dit is wel erg lastig met wegen :? Heeft iemand een idee hoe ik het kan zien? De balletjes zijn natuurlijk nog niet echt zichtbaar anders kon ik het zelf wel zien :)
Ook vind ik het een beetje lastig met de bange (die noem ik nu Prins) kitten om te gaan. Ik weet niet wat goed voor hem is. Wel oppakken en tegen zijn zin vasthouden of laten gaan en met rust laten. Iemand een idee?

Bo is trouwens ook al 4.5 maand uit en Luna is 8 maanden en nog niet gesterilliseerd, ik hoop niet dat ze zwanger wordt :?
Oh jee, ik heb geen idee op welke leeftijd Bo daar 'zin' in gaat krijgen. Luna is er al wel 'klaar' voor denk ik.
pi_86268395
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 08:39 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Oh jee, ik heb geen idee op welke leeftijd Bo daar 'zin' in gaat krijgen. Luna is er al wel 'klaar' voor denk ik.
Ik dacht al vanaf een maand of vier... Ga vanmiddag even bellen met de coordinator van de kittens omdat de kittens nog niet op de website staan. Dan ga ik meteen even vragen of dit wel zo'n goed idee is. (zij zegt vast van wel maar goed)...
pi_86270447
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 07:45 schreef Oognip het volgende:

Hoi, hoe ging het vannacht?

Maak jij je zorgen dat de oudste opvang kitten Bo je eigen poes Luna zwanger kan maken?

Vruchtbare periode:

Katers zijn vruchtbaar wanneer ze 4 maanden oud zijn, dit is eerder dan bij poezen, welke pas vanaf hun 4 / 6 maanden een eerste krolsheid krijgen.. Het is echter niet aangeraden om een poes op zo een jonge leeftijd te laten dekken. Een poes is krols wanneer ze zich anders gaat gedragen dan normaal, ze zal zich aanhaliger gedragen en heel veel aandacht proberen te trekken.

http://www.diereninfo.be/bestanden/katten/voortplanting/6/89
pi_86270916
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:28 schreef Sinarades het volgende:

[..]

Hoi, hoe ging het vannacht?

Maak jij je zorgen dat de oudste opvang kitten Bo je eigen poes Luna zwanger kan maken?

Vruchtbare periode:

Katers zijn vruchtbaar wanneer ze 4 maanden oud zijn, dit is eerder dan bij poezen, welke pas vanaf hun 4 / 6 maanden een eerste krolsheid krijgen.. Het is echter niet aangeraden om een poes op zo een jonge leeftijd te laten dekken. Een poes is krols wanneer ze zich anders gaat gedragen dan normaal, ze zal zich aanhaliger gedragen en heel veel aandacht proberen te trekken.

http://www.diereninfo.be/bestanden/katten/voortplanting/6/89
Dit heb ik ook gelezen. En hij is geboren op 5 mei 2010 dus is hij al ruim 4 maanden. Bah! Ga vanmiddag bellen.

Vannacht is het wel goed gegaan. Eerst wat gemiauw van Bo maar dat vind ik logisch. Hij is al zo groot en dan zit ie in een bench, vind ik zielig maar goed kan niet anders. Vanochtend ging het ook goed maar ben om 7 uur er toch maar uit gegaan want ik hoorde ze miauwen en vechten met elkaar.
pi_86273758
Waarom laat je je eigen kat niet gewoon castreren? Vanaf 6 maanden is dat zeker al mogelijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')