Ik vind hem leukquote:Op zondag 7 november 2010 17:17 schreef Oognip het volgende:
Niet zo'n heel boeiend filmpje + slechte kwaliteit
Hihi jij ook lekker slapenquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:13 schreef Mama_Mia het volgende:
En ze is er weerslaap lekker Luna
en jij ook Oognip
Geen ideequote:Op dinsdag 9 november 2010 01:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hihi jij ook lekker slapen
Hoop alleen niet dat ze zwanger is. Heb pas geld om haar over 6 weken te laten sterilliseren en als ze dan zwanger is, gaan ze ze niet meer weghalen en dan wil ik dat ook niet.Geen idee hoe er achter te komen is.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:01 schreef vronie het volgende:
Ik kom voorlopig niet meer,op flora& fauna.
Ik zet me niet meer,om iemand na ieder instantie te verwijzen,
Jaaaaquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Die updates!
En Luna is ook weer terug begreep ik?
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
JaaaaEn Prins is heel blij dat ze er weer is (en ik ook trouwens
)
[ link | afbeelding ]
Wordt dat van je gevraagd dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:01 schreef vronie het volgende:
Ik kom voorlopig niet meer,op flora& fauna.
Ik zet me niet meer,om iemand na ieder instantie te verwijzen,
Goed idee! Heb meteen ff gemaild naar de vrouw die de site beheert. De foto van Sam op de site is een soortgelijke dus dan kan het niet lang meer durenquote:Op woensdag 10 november 2010 14:37 schreef Mama_Mia het volgende:
Haha ow die laatste foto van Mees moet je op de site zettendie is echt onweerstaanbaar!
quote:Op donderdag 11 november 2010 15:45 schreef Oognip het volgende:
Sam en Mees krijgen morgen bezoekHet is me niet helemaal duidelijk of ze er 1 of 2 willen maar dat zien we morgen wel.
Idd! Het zijn iig mensen die een katje voor hun bijna jarige dochter uit komen zoeken en het katje moet zo jong mogelijk zijn. Sam mag pas over 2 weken mee en de verjaardag van hun dochter over 1.5 week. Tja, kan er niks aan doen maar mag helaas voor hun, niet eerder mee!quote:Op donderdag 11 november 2010 17:33 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
tof!!! Hopelijk nemen ze ze allebei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |