Ik voel toch een aanzoek aankomen.....quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:32 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
[..]
Zoek net als ik een vriendin die je hiermee naar toe uit eten neemt
En mocht je doelen op die andere ster-ervaring... zucht
Oh en Kaas heeft al een vriendin!quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:32 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
[..]
Zoek net als ik een vriendin die je hiermee naar toe uit eten neemt
En mocht je doelen op die andere ster-ervaring... zucht
Misschien dat zij Kaas dan zijn ster-ervaring wil doen toekomenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh en Kaas heeft al een vriendin!
Ik denk dat Kaas en vriendin voor iets anders sparen. Wat betreft de sterren zit het vast wel goed.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:35 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Misschien dat zij Kaas dan zijn ster-ervaring wil doen toekomen
Wat is de nick van Kaas zijn vriendin? Worst?
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:39 schreef Minkeltje het volgende:
Maar goed, mijn maagje gaat nu genieten van het verteringsprocesWelterusten allemaal
Ik ben luiquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:49 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben zo wakker en ik heb geen stad om in te wandelen.
Ik weet niet of de meneer dat wel zo leuk vindquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ga lekker slapen. Zal ik je instoppen?
Het is zuiver platonisch.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik weet niet of de meneer dat wel zo leuk vind
Ik ben een hetero mevrouw, lol!quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik weet niet of de meneer dat wel zo leuk vind
Misschien kan je d'r wat liefs sturen, een kaartje of zoquote:Op zondag 7 november 2010 01:17 schreef flying-dutchman het volgende:
oi allemaal,
moordspel was wel aardig totdat ik sms van A kreeg dat ze ziek was. Had er erg naar uitgekeken om haar weer te zien. Dus feestje daarna zat ik een beetje te veel met mixed feelings dus op tijd naar huis gegaan en nu inmiddels alweer thuis vanuit den haag.
kaartje sturen word wat lastig aangezien ik geen adres.heb. in afmeld sms :S gaf ze wel aan dat ze zou bellen of sms'en morgen/straks. Op dit moment ligt even de bal bij haar.quote:Op zondag 7 november 2010 01:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kan je d'r wat liefs sturen, een kaartje of zo
Zo'n moordspel, is dat dat je moet raden Wie de Dader is?
Whoa, Minkeltje, wat een enthousiasme!Klinkt goed
krak, herkenbaar ja. Toen mijn moeder in coma in het ziekenhuis lag konden wij in ons gezin ineens ook tegen elkaar zeggen dat we van elkaar hielden. Mijn broer is dat geloof ik alweer vergeten
quote:
lig alweer in bedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |