1 op de 50 lijkt mij wat aan de lage kant...quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:18 schreef Bonzai. het volgende:
Ja, haha. 1 op de 10 mensen is homo/lesbo: een verhaaltje dat homoknuffelaars wel eens hanteren om aan te tonen dat homosexualiteit een heel normaal iets is. Is 1 op de 50 niet meer realistisch?
Ik heb niets tegen homo's btw, lijkt me alleen erg overdreven
Monsif is homo heb ik gehoord.quote:
Leg eens uit.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het is te hopen voor jou dat het inderdaad 1 op 10 is. Anders wordt het nooit wat met de vrouwtjes.
http://en.wikipedia.org/wiki/Homosexualityquote:The number of people who identify as gay or lesbian - and the proportion of people who have same-sex sexual experiences - are difficult for researchers to estimate reliably for a variety of reasons.[4] In the modern West, major studies indicate a prevalence of 2% to 13% of the population.[5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15] A 2006 study suggested that 20% of the population anonymously reported some homosexual feelings, although relatively few participants in the study identified themselves as homosexual.[16]
Klopt, maar als je de helft (vrouwen) weghaalt heb je dus 1 van de 10, dus 10%quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
het is zo'n 5%, 1 op de 20 dus
Bijbelquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:21 schreef Zith het volgende:
[..]
Klopt, maar als je de helft (vrouwen) weghaalt heb je dus 1 van de 10, dus 10%
[..]
Ja, ik raak makkelijker aan een vrouw als 10 % van de mensen homosexueel is?quote:
Hoeveel is 2 x de helft ook alweer?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:21 schreef Zith het volgende:
[..]
Ja. Kwestie van vraag en aanbod, in combinatie met jouw uiterlijk. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:25 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ja, ik raak makkelijker aan een vrouw als 10 % van de mensen homosexueel is?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja. Kwestie van vraag en aanbod, in combinatie met jouw uiterlijk. Zo moeilijk is dat toch niet?
Er is meer aanbod als 10 % van de vrouwen homosexueel is?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja. Kwestie van vraag en aanbod, in combinatie met jouw uiterlijk. Zo moeilijk is dat toch niet?
Het percentage vrouwen dat homoseksueel is ligt aanzienlijk lager. Homo heeft in deze dus betrekking op mannen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:28 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Er is meer aanbod als 10 % van de vrouwen homosexueel is?
Wut? Source plz.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Het percentage vrouwen dat homoseksueel is ligt aanzienlijk lager. Homo heeft in deze dus betrekking op mannen.
Kijk maar eens naar een voetbalwedstrijd en je zult zien dat het wel aardig kloptquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:21 schreef Mendeljev het volgende:
Volgens mij lopern er inderdaad wel veel latente homo's rond maar is niet iedereen in de praktijk een poepprakker. Alhoewel, 1:10 is wel erg veel.
Zo ver gaan door het een ziekte noemen zou ik niet willen. Het is wel een feit dat homoseksuelen een afwijking hebben in de hersenen die bij geen enkele hetero te vinden is (zoek de link zelf maar op).quote:
Het aantal posts ten opzichte van het aantal views in ongeveer 1:10quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hoeveel mensen hebben inmiddels gepost, en hoeveel daarvan zijn homo?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ben homoHet is sapiens, sukkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haar kort knippen, jongensachtige kleren dragen, dat soort dingen, voor de aandacht ja?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:35 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
2:15
Ja sorry, Doorgestokenkaart heeft gewoon gelijk, lesbo's bestaan niet van nature, ze doen het alleen voor de aandacht.
Ik ben toch één homo-sapien? Homo-sapiens is meervoud sukkel.quote:
Alsof negers homo kunnen zijnquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ben toch één homo-sapien? Homo-sapiens is meervoud sukkel.
Bijvoorbeeld neger en negers.
Latijn, jij spreekt het nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:35 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ja sorry, Doorgestokenkaart heeft gewoon gelijk, lesbo's bestaan niet van nature, ze doen het alleen voor de aandacht.
quote:
Volgens mij spreek jij het niet want sapiens is meervoud. -s is meervoudsvorm, komt nota bene uit het Latijnsquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:42 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Latijn, jij spreekt het niet
Nee, zo zit het nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
Miss J.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Volgens mij spreek jij het niet want sapiens is meervoud. -s is meervoudsvorm, komt nota bene uit het Latijns
Hij heet wel gelijk met dat blouse gedoe. Dat je iets anders beter vind betekend niet dat je die anderen haat.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:35 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Is zij pot?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Volgens mij spreek jij het niet want sapiens is meervoud. -s is meervoudsvorm, komt nota bene uit het Latijns
haha sukkels ik zie al dat dit geen zin heeft jullie zijn vooringenomen en geindoctrineerd je zal er later wel achter komen hahaquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Volgens mij spreek jij het niet want sapiens is meervoud.
quote:-s is meervoudsvorm, komt nota bene uit het Latijns
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
haha sukkels ik zie al dat dit geen zin heeft jullie zijn vooringenomen en geindoctrineerd je zal er later wel achter komen haha
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:28 schreef mac_this het volgende:
[..]
dat is een hoax. n00b!
Ik heb niks tegen gelovige mensen, maar ze hoeven toch niet zeggen dat het gay-zijn een ziekte is, lesbos zijn zelfs geil!
Het is zelfs 2x sapiens.quote:
Geeft niet hoorquote:
Heeft pappie al een mooi inteeltvriendinnetje voor je uitgezocht?quote:
Ik heb dat boek gekocht.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:35 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
[..]
Godzijdank gedraag jij je nu als een hoax.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:43 schreef gojim het volgende:
Homofilie is af te leren
Zoals de prominente flikker Michael Glatze ook is egnezen van zijn hersenziekte, het is dus echt niet genetisch bepaald.
en waarom mag ik homopedo's niet haten, als ik wel marokkanen en Antilianen mag haten? Ik kan niet eens rustig door het park lopen of ze betasten me onzedelijk, sla ik ze op hun bek dan ben ik opeens homofoob omdat ik mijn kontje niet weg gaf aan die vieze verkrachters, terwijl hetero's niet eens in het park mogen neuken.
Gore flikkers, doe eens normaal.
In de baarmoeder wordt al bepaald of iemand homoseksueel of heteroseksueel is.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:43 schreef gojim het volgende:
Homofilie is af te leren
Zoals de prominente flikker Michael Glatze ook is egnezen van zijn hersenziekte, het is dus echt niet genetisch bepaald.
en waarom mag ik homopedo's niet haten, als ik wel marokkanen en Antilianen mag haten? Ik kan niet eens rustig door het park lopen of ze betasten me onzedelijk, sla ik ze op hun bek dan ben ik opeens homofoob omdat ik mijn kontje niet weg gaf aan die vieze verkrachters, terwijl hetero's niet eens in het park mogen neuken.
Gore flikkers, doe eens normaal.
Ik zal me dan maandag eens ziek melden op m'n werk. "Sorry, nog steeds homo."quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:40 schreef eightone. het volgende:
[..]
Ik zal me dan maandag eens ziek melden op m'n werk. "Sorry, nog steeds homo."
Gelijk maar in de ziektewet danquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:40 schreef eightone. het volgende:
[..]
Ik zal me dan maandag eens ziek melden op m'n werk. "Sorry, nog steeds homo."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |