Ach verdien nog steeds ruim boven modaal. Ben snel weer van alle ellende af. En ik moet zeggen belastingdienst is heul aardig sinds de crisis.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:56 schreef ukga het volgende:
je pikt het luchtig op
ik krege laatst een boete binnen van 550 euro. ik huil me er nog steeds elke nacht door in slaap
Nee joh, mensen gekke dingen laten doen(zoals kattenvoer eten) voor 1000 euro. En dat noemen we dan "Over de 2 halve rooien!"quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als je leuke reacties wilt, dan neem je elke week 10.000 euro cash op en film je hoe je het in stukjes knipt en verbrandt en post je dat hier.
Ik denk eerder een hoge dosis sarcasmequote:Op zaterdag 6 november 2010 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien is er dan toch nog hoop voor de Fokkers?
Ja maar dit topic kan zo nog eens heel groot wordenquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik denk eerder een hoge dosis sarcasme
Ik heb zelf geen behoefte aan liefdadigheid, al heb ik best een zielig verhaalIk denk dat TS zin had in een lolletje
Ik verwacht er dan ook niks van. Maar als 't waar is, hoef ik geen 4 miljoen hoor, het gaat me er niet om dat ik zelf rijk word, ik wil gewoon iets terug kunnen geven aan mijn ouders. En de komende vijftien jaar lukt dat niet omdat ik dan alles wat ik overhoud meteen af kan geven aan de IBG/Duoquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, wat dan? Moeten we dan met hangende pootjes terugkomen? Ik hoop voor de zielige-verhaaltjes-posters dat TS echt is. Maar..."if it looks to good to be true...it usually is"
Ooit gehoord van draagvlakberekening?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:10 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik verwacht er dan ook niks van. Maar als 't waar is, hoef ik geen 4 miljoen hoor, het gaat me er niet om dat ik zelf rijk word, ik wil gewoon iets terug kunnen geven aan mijn ouders. En de komende vijftien jaar lukt dat niet omdat ik dan alles wat ik overhoud meteen af kan geven aan de IBG/Duo. Maar ja, dat geldt voor heel veel studenten.
Ja, maar komt er alsnog op neer dat ik de eerste 15 jaar van mijn loopbaan als een arme student zal moeten blijven levenquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ooit gehoord van draagvlakberekening?
Ja daarom blijf ik hier ook hangenquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:10 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar dit topic kan zo nog eens heel groot worden
quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:11 schreef BaasderBazen het volgende:
Ik wil graag een mercedes SL 300 Gullwing kopen van een liefhebber. Als ik dan de auto gekocht heb ga ik deze voor de ogen van de vorige eigenaar slopen.
Zegt de eigenaar, he wat doe je met mijn zelfdzame klassieker? Waarop ik lach en zeg dat ik hem toch gekocht heb.
En een beetje geld voor mijn langzaam meer zorgwekkende cocaineverslaving zou ook niet verkeerd zijn.
Niet mee eens, je hebt 3 tot 4 miljoen nodig om nooit meer te hoeven werken en een leuk leven te hebben. Dus laten we zeggen 5 miljoen als maximum.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:13 schreef Sosha het volgende:
Dit topic gaat er niet echt over, maar ik kan me zo ergeren aan loterijen die achterlijk grote bedragen uitkeren. 26 miljoen ofzo. Wat MOET je er in vredesnaam mee? Geef dan 500.000 euro aan 52 gezinnen ofzo. Meer dan genoeg. Net als 4 miljoen, dat is toch veel te veel om een leven te kunnen blijven leiden waar je voldoening uit haalt?
Ik zei toch 'een leven waar je voldoening uit haalt'? Gewoon lekker blijven werken dus. Man, je verveelt je kapot als je voor je dertigste al fulltime thuis zitquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Niet mee eens, je hebt 3 tot 4 miljoen nodig om nooit meer te hoeven werken en een leuk leven te hebben. Dus laten we zeggen 5 miljoen als maximum.
Maar ik vind het bijvoorbeeld ook zo stom bij die 1/5 loten. Verkoop dan verdorie alle 5 de 1/5 loten van een lot. Dan kan die 26 miljoen naar 5 mensen. Maar zo werkt dat niet volgens onze overheid.
Met 4 miljoen op de bank blijf ik niet thuis zitten hoor, ik denk dat ik dan een heleboel ideetjes zou proberen tot uitvoering te brengen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:20 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik zei toch 'een leven waar je voldoening uit haalt'? Gewoon lekker blijven werken dus. Man, je verveelt je kapot als je voor je dertigste al fulltime thuis zit.
Ik vraag om je handquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Een brutaal mens heeft de halve wereld weet je wel. Ik zou als ik jou was om 64 cent vragen
och ben bescheiden ze zeggen dat dat siert of zo iets.... (en ik drink geeneens alcohol maar weet niet hoe duur alcohol vrij bier isquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Een brutaal mens heeft de halve wereld weet je wel. Ik zou als ik jou was om 64 cent vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |