Die top 3 gaat om de top 3 aan het eind. Dus voor het begin van de kwart finales ;s)quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:38 schreef Re het volgende:
[..]
yup en jammer dat je blijkbaar ook geen punten kreeg voor juiste voorspelling in de top 3...
Je kan toch pas na de finale zien wie er 1e, 2e en 3e uit elke groep zijn geworden? Er wordt immers wel om een volgorde gevraagd bij de top 3 van elke groep.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die top 3 gaat om de top 3 aan het eind. Dus voor het begin van de kwart finales ;s)
Die top3 gelde dan ook voor de laatste overgebleven 3 kandidaten...quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:16 schreef UltraR het volgende:
[..]
Je kan toch pas na de finale zien wie er 1e, 2e en 3e uit elke groep zijn geworden? Er wordt immers wel om een volgorde gevraagd bij de top 3 van elke groep.
Ja maar dat is dan dus niet voor de kwartfinales, maar na de halve finalequote:Op zaterdag 20 november 2010 16:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die top3 gelde dan ook voor de laatste overgebleven 3 kandidaten...
Dat heb je niet voorspeld dus daar kun je ook geen punten voor krijgen toch?quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Krijg je geen punten voor het goed voorspellen van de top 2 (degenen die door het publiek worden gekozen)?
Kwart finalequote:Op zaterdag 20 november 2010 17:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan dus niet voor de kwartfinales, maar na de halve finale
Ja maar dan weet je de volgorde nog niet, die weet je pas na de halve finalequote:Op zaterdag 20 november 2010 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kwart finale
elk team gaat met 3 kandidaten de kwart finale in
Gewoon weer in de prono zetten dan? Ik vind het prima, want niemand heeft nog ingestuurdquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja maar dan weet je de volgorde nog niet, die weet je pas na de halve finale
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | [b]Welke 2 kandidaten van VanVelzen krijgen de meeste publieksstemmen?[/b] - - [b]Welke kandidaten van VanVelzen staan er in de sing-off?:[/b] - - [b]Welke kandidaat van VanVelzen valt deze liveshow af?:[/b] - [b]Welke 2 kandidaten van Nick & Simon krijgen de meeste publieksstemmen?[/b] - - [b]Welke kandidaten van Nick&Simon staan er in de gevarenzone?:[/b] - - [b]Welke kandidaat van Nick&Simon valt deze liveshow af?:[/b] - [b]Wie wordt the Voice of Holland!?:[/b] - |
Ik dacht dus dat dat die top 3 per team was.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat heb je niet voorspeld dus daar kun je ook geen punten voor krijgen toch?
Dat is het ook, maar de top 3 per team van na de halve finale dus.quote:Op zondag 21 november 2010 15:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat dat die top 3 per team was.
Ja. Ik snap het nuquote:Op zondag 21 november 2010 15:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar de top 3 per team van na de halve finale dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |