Joh, houd toch je mond. Misschien denken gewoon veel mensen er hetzelfde over.quote:Op maandag 8 november 2010 23:55 schreef Jobbi het volgende:
Wel grappig dat veel mensen elkaar echt gewoon exact kopieren:) lekkere sterke eige mening weer:)
Veel mensen zijn echt super negatief over Kiki en Lenny en Jennifer.. en meer ook trouwens..
Maar ja, de beste stuurlui staan aan wal....
Deze week nog op deze manier... volgende week zijn die top3 lijstjes eruit...quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:01 schreef Re het volgende:
nu we weten hoe de eerste ronde verloopt kunnen we de prono al niet aanpassen?
Ik zou deze nog hetzelfde doen, en dan na vrijdag een nieuwe. Om het gelijk te houdenquote:Op maandag 15 november 2010 08:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze week nog op deze manier... volgende week zijn die top3 lijstjes eruit...
Of had je nog andere suggesties?
Dat bedoel ik inderdaadquote:Op maandag 15 november 2010 08:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou deze nog hetzelfde doen, en dan na vrijdag een nieuwe. Om het gelijk te houden
Sorry dat Anne en ik hetzelfde hadden hoor, hebben we wel vaker last vanquote:Op maandag 8 november 2010 23:55 schreef Jobbi het volgende:
Wel grappig dat veel mensen elkaar echt gewoon exact kopieren:) lekkere sterke eige mening weer:)
Veel mensen zijn echt super negatief over Kiki en Lenny en Jennifer.. en meer ook trouwens..
Maar ja, de beste stuurlui staan aan wal....
Ikquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:31 schreef livelink het volgende:
Ik geloof dat ik beter niet meer mij kan doen met Prono's. Ik ben mijn voorspellende gaves volledig kwijt, zowel hier als bij SYTYCD.
Maar wie had nou kunnen denken dat Jennifer Ewbank zoveel stemmen zou krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |