ik had jaren geleden ook zo'n heerlijk ding, die speelde altijd met m'n sieradenquote:
Oorbellen zijn ook heel boeiend voor hem jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik had jaren geleden ook zo'n heerlijk ding, die speelde altijd met m'n sieraden
hing in m'n oren als ik oorbellen in had, en trok helaas steeds m'n kettingen kapot
hoe meer 't glimt, hoe beter 't wasquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oorbellen zijn ook heel boeiend voor hem jaVooral met steentjes
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hoe meer 't glimt, hoe beter 't was
en met het nagels knippen kon ik altijd prima mijn vingers beschermen door een theelepeltje in d'r bekkie te stoppen, die probeerde ze altijd kapot te knauwen
ik mis haar nog steeds![]()
Da's pas servicequote:Op zaterdag 6 november 2010 13:52 schreef Mirjam het volgende:
ik heb mooie lakkies besteld, ik zou ze ff gaan afhalen aangezien die webshop in leiden zit, komt die man ze zo ff langsbrengen
de gekleurdequote:Op zaterdag 6 november 2010 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke zijn vetter.
De gekleurde
[ afbeelding ]
Of Glow in the dark
[ afbeelding ]
zo goedkoop joh?quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die staan nu in vraag&aanbod voor 36E maar deze zijn nieuw 39 incl. verzenden
*bestellen gaat*quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zo goedkoop joh?
ik had minstens het 4-dubbele verwacht joh
ik zou ze dan lekker nieuw doen, lijkt me duidelijk
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yay ik krijg ze voor mn verjaardag van![]()
Iron fistquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke zijn vetter.
De gekleurde
[ afbeelding ]
Of Glow in the dark
[ afbeelding ]
Hier waren ze er nog nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:12 schreef Crientj het volgende:
Hallooo.
Ik moet weer eens meelezen, bij deze dus ;D Heeft iemand al gezien dat de lakjes van Essence er al zijn? ;o Heb er 2 gekocht, vanavond denk ik snel swatchen ;D
Ik vind die beestje er zo griezelig uit zienquote:
glow in the darkquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke zijn vetter.
De gekleurde
[ afbeelding ]
Of Glow in the dark
[ afbeelding ]
Nee, want ze waren er nog niet hierquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:12 schreef Crientj het volgende:
Hallooo.
Ik moet weer eens meelezen, bij deze dus ;D Heeft iemand al gezien dat de lakjes van Essence er al zijn? ;o Heb er 2 gekocht, vanavond denk ik snel swatchen ;D
Poezziequote:
Dat.....quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind die beestje er zo griezelig uit zien
Is meestal niet zo boeiend.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:06 schreef PriemGirl het volgende:
Hoooi !
Terug van trouwbeurs.. Viel tegen![]()
Glow in the dark !
Als je er idd aan wilt zitten zou ik voor 1 gaan. Maar dan in het zwart die vind ik mooierquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:23 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga zoiets geils kopen bij de ikea zometeen....![]()
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10121228
![]()
![]()
![]()
(ik twijfel nog een heel klein beetje tussen die en deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80160706 , maar er aan kunnen zitten is toch wel een grote pré, en dat gaat bij nr 2 niet lukken vrees ik...)
In het zwart?? Die heb ik nog niet kunnen vinden....quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je er idd aan wilt zitten zou ik voor 1 gaan. Maar dan in het zwart die vind ik mooier.
Ik wiebel heul de tijd met m'n hand.
Oh is dat alleen die met lades dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
In het zwart?? Die heb ik nog niet kunnen vinden....
Die is ook alleen in het wit...quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh is dat alleen die met lades dan?
Oh ja ben ik daar mee in de warquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:29 schreef Lindytje het volgende:
Of bedoel je die zwarte die ook op de site staat... http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70162862 Die? Maar die heeft geen spiegel er aan vast, en dat vind ik juist zo tof...
Ja, dat is waar.... buh, keuzes....quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja ben ik daar mee in de war. Maar een losse zilveren barok spiegel boven die is wel vet ook
.
Wacht maar tot je ze eens in het echt ziet, dan ben je verkocht!quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind die beestje er zo griezelig uit zien
Meheheh koopverslaafdquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus dan kom ik op 56 euro uit![]()
I cannot decide....
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke zijn vetter.
De gekleurde
[ afbeelding ]
Of Glow in the dark
[ afbeelding ]
Weet ook dat het beter wordt, ben ook erg blij dat ik dat weet en niet in die somberte enzo blijf hangen maar ook echt naar de toekomst durf te kijken met het idee, straks als het weer beter gaat...quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Snap het heel goed, het zal allemaal heel heftig zijn maar het resultaat is er naar, je krijgt nu hulp en hopelijk voel je je daardoor uiteindelijk beter![]()
Misschien een hele domme vraag maar hoe start je zoiets op? Ga je dan naar de dokter en geef je aan dat je niet zo vrolijk meer bent? Ik heb het gevoel dat ik al 2 jaar in een verdrietige winter zit en trek het niet zo lang meer geloof ik
Ik weet hoe vervelend het is, al die onderzoeken en onzekerheid enzo... maar als er eenmaal iets gevonden is dat bij je past, dan gaat het echt langzaamaan beter!quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Weet ook dat het beter wordt, ben ook erg blij dat ik dat weet en niet in die somberte enzo blijf hangen maar ook echt naar de toekomst durf te kijken met het idee, straks als het weer beter gaat...
Inderdaad via huisarts Ik zit nu bij PsyQ, die zit landelijk geloof ik en ik ben er heel tevreden over... Heb daar mn gesprekken, er loopt een onderzoek naar eventuele persoonlijkheidsstoornissen ( ik blijf telkens tegen dezelfde dingen aanlopen en wil wetedn hoe dat komt en wat ik er aan kan doen zodat het beter gaat) en nu dus even kijken of de lichttherapie wil werken...allemaal binnen dezelfde organistaie, wel erg fijn en vertrouwd
Ik heb boodschappen gedaanquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:13 schreef AmNaBa het volgende:
JOEPIE na hard werken de meeste household faillures opgelost. Thnx Vamp voor het schoppen.
Hoop dat het bij jou ook gelukt is. Kan ik morgen gebruiken voor mijn werk en dan heb ik nu vrij
Een avondje weekendHeeft even geduurd. maar dan heb je ook wat.
Strakkies lekker nagels lakken![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik weet hoe vervelend het is, al die onderzoeken en onzekerheid enzo... maar als er eenmaal iets gevonden is dat bij je past, dan gaat het echt langzaamaan beter!
Sterkte wijffie!
TnxIk had alleen zooo graag gewild dat ik hierdoorheen gegaan was voordat de kids er waren...Ik ben zoooo geen lieve mama op het moment
![]()
Daar heb je wat aan!quote:
kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:56 schreef mirannie het volgende:
En ik wil naar huis!!! Heb zo ontzettend geen zin meer om te werken. Ben al de hele week onwijs moe, wil gewoon languit op de bank.
geen hobbys??? ook geen interesses??quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:59 schreef Dwyn het volgende:
Lekker een Lush bestelling gedaan.![]()
Heeft iemand trouwens ideeën voor een kerstcadeau voor een man van 50 die geen hobbies heeft?
Hij luistert naar muziek (Phil Collins) en kijkt vaak schaatsen, voetbal of formule 1. Hij is inderdaad wel actief bierdrinker, maar gewoon gewoon. Voor de rest geen 'actieve' hobbies.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:03 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
geen hobbys??? ook geen interesses??
Ik ken geen mannen zonder hobby.
Meestal zijn ze toch wel ergens gek van. Automagazine, speciale biertjes/drankje
boek, of gewoon iets grappigs om neer te zetten, kaarsen.
half 11... pfffquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:59 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen.
Tot hoe laat moet je werken??
Houd vol
Gaaf hoor!! Ooit als ik groter ga wonen wil ik ook zo'n ding, hahahaquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:05 schreef Lindytje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa, kaptafel gekocht!!!![]()
![]()
Hij gaat tot er ruimte is gemaakt boven nog even in de huiskamer, en dan later naar boven.
Het is de witte zonder ladenblok er onder geworden, en ik ben verliefd!
Alleen moet mijnm in elkaar bouwen, dat vind ik echt verschrikkelijk werk... ik doe het krukje dat er bij hoort wel
Dan zou ik een soort pakketje samen stellen met een tijdschrift van formule 1, lekkere biertjes evt iets van borrelnootjes. Dan heeft hij wel iets waar hij wat aan heeft. Of advies vragen aan iemand die hem ook kentquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hij luistert naar muziek (Phil Collins) en kijkt vaak schaatsen, voetbal of formule 1. Hij is inderdaad wel actief bierdrinker, maar gewoon gewoon. Voor de rest geen 'actieve' hobbies.
Ja, ik vind het echt geweldig! Ik zal wel een foto maken als ie staat en is ingerichtquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
Gaaf hoor!! Ooit als ik groter ga wonen wil ik ook zo'n ding, hahaha
Zou kunnen, thanks.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:07 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Dan zou ik een soort pakketje samen stellen met een tijdschrift van formule 1, lekkere biertjes evt iets van borrelnootjes. Dan heeft hij wel iets waar hij wat aan heeft. Of advies vragen aan iemand die hem ook kent
You're welcome. Heb er eerder succes mee gehadquote:
Jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt geweldig! Ik zal wel een foto maken als ie staat en is ingericht
Dan hebben we op 15 dec een feestjequote:Op zaterdag 6 november 2010 21:43 schreef Joysa het volgende:
Ik had mijn eerste post op 15 December heb ik net even terug gekeken
Al bijna een jaar
Dan doe ik met je meequote:Op zaterdag 6 november 2010 21:58 schreef Lindytje het volgende:
Mijn feestje was in sept geloof ik... ik vier het wel bij 2 jr
Roze?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Eindelijk lekker op de bank
Plus ik heb een nagellakje opgedaan waar SQ van over dr nek zou gaan
Doe maar 10 dec danquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan hebben we op 15 dec een feestje
Zwaai even bij mijn stationquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:11 schreef Mss het volgende:
Oh hallo >4 uur durende reis naar het zuiden
Daar ben ik al voorbij. trein naar venlo was vertraagd waardoor ik de bus net miste en na 8'en rijden ze maar eens per uurquote:
Altijd leuk die NSquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar ben ik al voorbij. trein naar venlo was vertraagd waardoor ik de bus net miste en na 8'en rijden ze maar eens per uur. Dus ik mocht 50 minuten wachten...
Gezellig, een samen-feestjequote:Op zaterdag 6 november 2010 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan doe ik met je mee
[..]
Roze?
Zo, lak zit en straks naar Sint.
Bij de Gall & Gall en slijterijen hebben ze vaak van die originele, luxere biersetjes. Geschenkverpakkingen. Kan ook heel leuk en origineel zijn!quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hij luistert naar muziek (Phil Collins) en kijkt vaak schaatsen, voetbal of formule 1. Hij is inderdaad wel actief bierdrinker, maar gewoon gewoon. Voor de rest geen 'actieve' hobbies.
Ik ben jaloers... Toen ik om 8 uur de gang onder de kattendiarree aantrof was ik te wakker om nog terug naar bed te gaanquote:Op zondag 7 november 2010 09:55 schreef kieskleurig het volgende:
Goedemorgen
Op dit tijdstip nog lui op bed liggen
Bah, verder alles wel goed met je kat?quote:Op zondag 7 november 2010 10:01 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik ben jaloers... Toen ik om 8 uur de gang onder de kattendiarree aantrof was ik te wakker om nog terug naar bed te gaan
Mja, hij heeft nu al een week dunne poep, dinsdag (ben morgen helaas helemaal niet thuis ivm bruiloft) even met een monster naar de dierenarts voor lab-onderzoek. Zal wel een bacterie zitten te klieren, zodra we weten welke kunnen we dat behandelen. Gelukkif heeft hij er zelf weinig last van, hij stuitert door het hele huis als hij wakker is en hij eet en drinkt heel goed.quote:Op zondag 7 november 2010 10:17 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Bah, verder alles wel goed met je kat?
Oh ja het was een kitten he. Wat sneu, een week diarree is lang. Ook als je het steeds op moet ruimen natuurlijkquote:Op zondag 7 november 2010 10:31 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mja, hij heeft nu al een week dunne poep, dinsdag (ben morgen helaas helemaal niet thuis ivm bruiloft) even met een monster naar de dierenarts voor lab-onderzoek. Zal wel een bacterie zitten te klieren, zodra we weten welke kunnen we dat behandelen. Gelukkif heeft hij er zelf weinig last van, hij stuitert door het hele huis als hij wakker is en hij eet en drinkt heel goed.
Hoe kun je nou niet willen shoppen in Rotterdam?quote:Op zondag 7 november 2010 12:55 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil shoppen in R'dam maar niemand wil mee
super mooiquote:Op zondag 7 november 2010 13:00 schreef Lindytje het volgende:
Ja, kaptafelpicspam!
Aan het bouwen... (ik heb heus wel de lade en de spiegel en de kruk gebouwd
)
[ afbeelding ]
Sientje heeft een nieuwe mand gevonden (met d'r nieuwe ikea-speel erbij)
[ afbeelding ]
En hij staat!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De inhoud:
[ afbeelding ]
De spullen die ik dagelijks gebruik (mascara, fluidline, brushcleanser, oogpotloodje, minerale foundation etc.)
[ afbeelding ]
Eyeliners, potloodjes en nog een verdwaalde mascara
[ afbeelding ]
De grote lade
[ afbeelding ]
En dat zit er allemaal in...
Oh, en bovenop nog een 78 en 88 palette en mijn kwasten en 3 sleekpalettes
![]()
![]()
![]()
Jaaa gezelligquote:Op zondag 7 november 2010 14:08 schreef Lindytje het volgende:
Jullie mogen allemaal wel een keer komen tutten hoor
Spreek maar een keer een datum af en jullie zijn allemaal van harte welkomquote:
Buren zijn soms lastig hč?quote:Op zondag 7 november 2010 15:58 schreef kieskleurig het volgende:
Mijn bovenburen draaien Nederlandstalige muziek en bléren mee terwijl ze aan het rondrennen zijn![]()
Maar ik zit ook lekker op de bank met de hond op schoot en ook een kopje thee
Ja, een verschil kan dat zijn he??quote:Op zondag 7 november 2010 16:19 schreef Joysa het volgende:
Ik kan het niet Lindy sorry..
Ik heb voor het eerst in mn leven foundation op, en damn waarom heb ik dat nooit eerder gedaan.
PMt je!quote:Op zondag 7 november 2010 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Het hangt er een beetje vanaf wat je doen moet Lin, maar ik weet redelijk wat van HTML.
Ja het is gewoon veel egaler nuquote:Op zondag 7 november 2010 16:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, een verschil kan dat zijn he??
Geeft niet dat je het niet kan, er zijn hier vast wel mensen die het wel kunnen, daar wacht ik wel op
In de tussentijd ga ik me er maar even niet meer aan wagen, ik word er toch alleen maar agressief van
Kun je elke dag lekker make-uppen! En elke avond watjes vol bruin van je gezicht halenquote:Op zondag 7 november 2010 16:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja het is gewoon veel egaler nuIk wil niet meer anders
Ja joepiequote:Op zondag 7 november 2010 16:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kun je elke dag lekker make-uppen! En elke avond watjes vol bruin van je gezicht halen(voordat dat altijd schoon is dan weer
)
Heb je er een primer onder? Anders moet je dat eens doen, is helemaal mooiquote:Op zondag 7 november 2010 16:19 schreef Joysa het volgende:
Ik kan het niet Lindy sorry..
Ik heb voor het eerst in mn leven foundation op, en damn waarom heb ik dat nooit eerder gedaan.
Die ga ik nog eens scoren jaquote:Op zondag 7 november 2010 16:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb je er een primer onder? Anders moet je dat eens doen, is helemaal mooi
Jao die van Sephoraquote:Op zondag 7 november 2010 16:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb je er een primer onder? Anders moet je dat eens doen, is helemaal mooi
In a good wayquote:Op zondag 7 november 2010 16:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Is het trouwens heel erg typerend als ik zeg dat m'n make up-brushes in een bierpul staan?
Oh die gekleurde zijn vet, die staan echt al tijden op mijn wishlist. Laat me weten hoe ze in het echt bevallen (:quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke zijn vetter.
De gekleurde
[ afbeelding ]
Of Glow in the dark
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 november 2010 16:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Is het trouwens heel erg typerend als ik zeg dat m'n make up-brushes in een bierpul staan?
Heb je Normaderm van Vichy al eens geprobeerd? wat voor mij gewerkt heeft is eigenlijk vrijwel niets meer gebruiken. Ik haal mn make up af, was mn gezicht met een washandje met water, dan Normaderm dag/nachtcreme op en klaar. Tijdens ongesteldheid gebruik ik 1 keer de reinigingsgel + tonic + creme van Normaderm en dan ben ik ook weer puistjesvrij. Mn 3 beste vriendinnetjes gebruiken het ook en we hebben allemaal al 2 jaar een waanzinnig egale huid.quote:Op zondag 7 november 2010 16:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die ga ik nog eens scoren ja. Ik blijf alleen huid problemen houden, van die stomme bultjes op m'n voorhoofd en vaak puistjes op m'n kin. En als ik dan overstap op een nieuw iets qua dagcreme dat anti-puistjes is, dan werkt het supergoed, voor een week of 4. Maar daarna niet meer
.
Jup, werkte fantastisch. Tot ik rond mijn mond droge schilferplekjes kreeg (is altijd een moeilijk gebied voor mij).quote:Op zondag 7 november 2010 16:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb je Normaderm van Vichy al eens geprobeerd? wat voor mij gewerkt heeft is eigenlijk vrijwel niets meer gebruiken. Ik haal mn make up af, was mn gezicht met een washandje met water, dan Normaderm dag/nachtcreme op en klaar. Tijdens ongesteldheid gebruik ik 1 keer de reinigingsgel + tonic + creme van Normaderm en dan ben ik ook weer puistjesvrij. Mn 3 beste vriendinnetjes gebruiken het ook en we hebben allemaal al 2 jaar een waanzinnig egale huid.
En heb je daar ook oneffenheden? Anders zou je rond je mond bijvoorbeeld Neutral creme kunnen smeren. Zit geen parfum of wat dan ook in, werkt ook niet tegen oneffenheden maar is echt een creme voor droge plekjes. Neutral kost maar 3 euro per tube.quote:Op zondag 7 november 2010 16:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup, werkte fantastisch. Tot ik rond mijn mond droge schilferplekjes kreeg (is altijd een moeilijk gebied voor mij).
Hmm, dat zou nog kunnen. Thanks voor de tip!quote:Op zondag 7 november 2010 17:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
En heb je daar ook oneffenheden? Anders zou je rond je mond bijvoorbeeld Neutral creme kunnen smeren. Zit geen parfum of wat dan ook in, werkt ook niet tegen oneffenheden maar is echt een creme voor droge plekjes. Neutral kost maar 3 euro per tube.
quote:
roep maar als je hulp nodig hebtquote:Op zondag 7 november 2010 16:06 schreef Lindytje het volgende:
Halp... is er hier iemand die html kan schrijven?
heldquote:Op zondag 7 november 2010 16:45 schreef IJsdraakje het volgende:
En lekker hoog dus ze kiepen er niet uit, ik zie de voordelen ervan in hoor!quote:Op zondag 7 november 2010 17:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Stiekem is die pul best handig ook nog, heeft een handvat, dus makkelijk verplaatsbaar en is zwaar, dus ik flikker 'm niet snel om.![]()
En het staat wel geinig.
Ik vind html maar stomquote:Op zondag 7 november 2010 17:28 schreef PriemGirl het volgende:
Html
Wellicht maar een paar maandjes meer dat ik zal programmeren.. Op zich best jammer.
Maar aan de andere kant: Telkens wel te lui om een eigen site te makenContradictie hehe
Nee, ik ben meer een.... tjsa, wat eigenlijk?? Een kneusjequote:Op zondag 7 november 2010 17:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jij bent ook geen nerdje![]()
waarom ben ik een mac palette op de website aan t vullen?
een palletje met 15 kleurtjes zelf samen stellen is 179 dollarquote:Op zondag 7 november 2010 17:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, ik ben meer een.... tjsa, wat eigenlijk?? Een kneusje
En waarom? Omdat mac geil is...![]()
Wantz.....quote:Op zondag 7 november 2010 17:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
een palletje met 15 kleurtjes zelf samen stellen is 179 dollar
Ohjee, toch niet mijn schuld hoop ikquote:Op zondag 7 november 2010 17:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jij bent ook geen nerdje![]()
waarom ben ik een mac palette op de website aan t vullen?
Okidoquote:Op zondag 7 november 2010 17:55 schreef Lindytje het volgende:
IJsdraakje, vraag die ik je net per mail stuurde: laat maar zitten, ik val sjaantje er wel verder mee lastig aangezien zij zo graag HTMLt
Thanx for tha help
Pommes frites!quote:Op zondag 7 november 2010 18:17 schreef Lindytje het volgende:
Dan de volgende vraag... wat gaan we vanavond eten? We hebben niks in huis, want gisteren hadden we geen zin om boodschappen te doen
haha grappig het vriendje van bubsel zit op haar account!quote:Op zondag 7 november 2010 18:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben ziek geloof ik, heb heemaal geen shopdrang
Grapjasquote:Op zondag 7 november 2010 18:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
haha grappig het vriendje van bubsel zit op haar account!
geef nou bubsel maar weer terug
Ook lekker!!!!quote:
GIEEEV!!quote:Op zondag 7 november 2010 18:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ook lekker!!!!
En andijviestamp met cashewnoten en brie er door
Ja! Daar zal ze blij mee zijnquote:Op zondag 7 november 2010 18:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan kan ik sien haar haartje terug geven
EN DAN MAG JE MIJN BRUSH TESTEN![]()
![]()
![]()
![]()
zo zacht ... zo fijn ...quote:Op zondag 7 november 2010 18:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja! Daar zal ze blij mee zijn![]()
En neeeeee, IK WIL HET NIET WETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 7 november 2010 18:54 schreef Debsterr het volgende:
Ik kijk Extreme Home Make-over en nou moet ik janken.
Ahhhhhhhquote:Op zondag 7 november 2010 18:54 schreef Debsterr het volgende:
Ik kijk Extreme Home Make-over en nou moet ik janken.
Echt, ik jank altijd bij elk stukje emo-tvquote:
Ik hopelijk mijn arban decay book af shadowsquote:Op zondag 7 november 2010 18:56 schreef Diconnected het volgende:
Ik krijg hopelijk deze week m'n brushes binnen
ooooh en zo weinig haartjesuitval en zo lekker vast te houden en makkelijk schoon te maken en ene ne enenenenen ....quote:
bijna ... bijnaaaaaaaquote:Op zondag 7 november 2010 18:59 schreef Lindytje het volgende:
Oehhhhhh, sjaaantje....... make up store.......![]()
![]()
Ik ontken niksquote:Op zondag 7 november 2010 19:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
jij bent ook alkmaarder dus jij ook!
Nice!!!quote:Op zondag 7 november 2010 19:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
120 palette besteld
[ afbeelding ]
oh ik wil trouwens een eyelinder dinges, en een palletje met wat rozekleurachtigedinges oogschaduwtjes en eentje met wat blauw en groen achtig .. en ik wil een blushje erbij .. en een nieuwe foundationquote:Op zondag 7 november 2010 18:59 schreef Lindytje het volgende:
Oehhhhhh, sjaaantje....... make up store.......![]()
![]()
Ik negeer jou gewoon verder als het over kwasten gaatquote:Op zondag 7 november 2010 19:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ooooh en zo weinig haartjesuitval en zo lekker vast te houden en makkelijk schoon te maken en ene ne enenenenen ....
quote:Op zondag 7 november 2010 19:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik wil trouwens een eyelinder dinges, en een palletje met wat rozekleurachtigedinges oogschaduwtjes en eentje met wat blauw en groen achtig .. en ik wil een blushje erbij .. en een nieuwe foundation
quote:Op zondag 7 november 2010 19:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik negeer jou gewoon verder als het over kwasten gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 november 2010 19:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik klikte toch
Don't come closer, I might hurt you
jij blijft altijd een ini-minitjequote:Op zondag 7 november 2010 19:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ook Mac brushes
Als ik heel veel geld heb als ik later groot ben koop ik ze allemaal
Tsja, de nieuwe collecties zijn weer even geweest en we moeten het toch érgens over hebbenquote:Op zondag 7 november 2010 19:04 schreef Lindytje het volgende:
Dit is onderhand meer het 'nagelmeisjes praten over make-up'-topic
Als ze bij de ene niet hebben kun je altijd nog naar de bijenkorf ;Dquote:Op zondag 7 november 2010 19:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, de nieuwe collecties zijn weer even geweest en we moeten het toch érgens over hebben![]()
En flauw. Wou afgelopen donderdag een brush gaan kopen bij MAC, hebben ze precies díe niet. Gelukkig voor mij kom ik vaak zat in A'dam.
Jij hebt mij aangestoken met het PC Hooft virusquote:Op zondag 7 november 2010 19:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jij blijft altijd een ini-minitje
De bijenkorf is eng.quote:Op zondag 7 november 2010 19:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als ze bij de ene niet hebben kun je altijd nog naar de bijenkorf ;D
ik kan hem ook voor je halen en opsturen, doe ik voor kieskleurig ook maar haar oogschaduwdingesquote:Op zondag 7 november 2010 19:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De bijenkorf is eng.![]()
(Nee, moest m'n trein halen. Misschien komende week weer even kijken.)
pc hooftquote:Op zondag 7 november 2010 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij hebt mij aangestoken met het PC Hooft virus![]()
AND I AM A MATERIAL GURLLL
Nah, het heeft geen haast hoor.quote:Op zondag 7 november 2010 19:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kan hem ook voor je halen en opsturen, doe ik voor kieskleurig ook maar haar oogschaduwdinges
Ga woensdag de 17e shoppen met lindytje en dico, anders ga je ook meequote:Op zondag 7 november 2010 19:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, het heeft geen haast hoor.Maar lief van je
Kan niet, heb ik een afspraak bij m'n opticien staan.quote:Op zondag 7 november 2010 19:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ga woensdag de 17e shoppen met lindytje en dico, anders ga je ook mee
oh ik moet morgen ook afspraak maken, ik zie sommige dingen echt nieeeeet!quote:Op zondag 7 november 2010 19:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan niet, heb ik een afspraak bij m'n opticien staan.
Wij zijn veel leuker dan de opticienquote:Op zondag 7 november 2010 19:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan niet, heb ik een afspraak bij m'n opticien staan.
Dat zekerquote:Op zondag 7 november 2010 19:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wij zijn veel leuker dan de opticien
nu niet meerquote:Op zondag 7 november 2010 19:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, wacht even. *Spuit 11 modus* Opticien is aanstaande woensdag, de 17e is agenda leeg
... ja want dat soort dingen moet je echt zeggen als ik mee lees!quote:Op zondag 7 november 2010 19:26 schreef princess-a het volgende:
Die 88 warm palette staat op Ebay voor 10 dollar inclusief verzending
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarquote:Op zondag 7 november 2010 19:26 schreef princess-a het volgende:
Die heb ik al besteldquote:Op zondag 7 november 2010 19:26 schreef princess-a het volgende:
beautybloggers gillen erover dus zal wel goed spul zijnquote:Op zondag 7 november 2010 19:36 schreef Sharana_LV het volgende:
maar aangezien ik een merkkutje ben vraag ik me dan weer af ... is het wel goed spul? ik koop nu alle oogschaduw van mac omdat ik dan zeker weet dat het mooi blijft zittenik betaal dan 11,50 per kleurtje .. dus als hier dan zoveel kleurtjes voor maar 10 dollar zijn .. is het dan rommel of ook wel redelijk spul?
Bij boozy is dat veul duurderquote:Op zondag 7 november 2010 19:39 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb 1,5 maand geleden een 88 shimmer palette gekocht bij boozyshop, en serieus. M'n make up zat er zelfs nog nadat ik helemaal was verregendMaar ik heb eigenlijk geen dure make-up. Enige dure wat ik heb, is van Sephora.
ik haat jullie allemaal ..quote:Op zondag 7 november 2010 19:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
beautybloggers gillen erover dus zal wel goed spul zijn
quote:Op zondag 7 november 2010 19:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik haat jullie allemaal ..
Die of Dat pallette?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turkje![]()
Ik heb ook alles van Deborah, Pupa en Bourjois maar voor 10 dollar durf ik dit te proberen!quote:Op zondag 7 november 2010 19:36 schreef Sharana_LV het volgende:
maar aangezien ik een merkkutje ben vraag ik me dan weer af ... is het wel goed spul? ik koop nu alle oogschaduw van mac omdat ik dan zeker weet dat het mooi blijft zittenik betaal dan 11,50 per kleurtje .. dus als hier dan zoveel kleurtjes voor maar 10 dollar zijn .. is het dan rommel of ook wel redelijk spul?
Bourjois glitter oogschaduw van die baked glittert heel mn gezicht over. Zelfs met primer en nat aangebrachtquote:Op zondag 7 november 2010 19:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb ook alles van Deborah, Pupa en Bourjois maar voor 10 dollar durf ik dit te proberen!
Ik ga de link terug zoeken
Stoute lindyquote:Op zondag 7 november 2010 19:42 schreef Lindytje het volgende:
En hopen dat ik geen bon krijg, sta op taxiplaats...
Ja I kneuw. Maar nu heb ik dus ook m'n brushes op evilbay gekocht en ik wil eigenlijk die warm palette ook... Maar ik wil ook heel veel dingen hebben van de Sephora die alleen in de US worden verkocht dus ik hou me in.quote:Op zondag 7 november 2010 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij boozy is dat veul duurder![]()
Ebay
Diconnected, onze doorstuuramerikaanquote:Op zondag 7 november 2010 19:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja I kneuw. Maar nu heb ik dus ook m'n brushes op evilbay gekocht en ik wil eigenlijk die warm palette ook... Maar ik wil ook heel veel dingen hebben van de Sephora die alleen in de US worden verkocht dus ik hou me in.
je bent een vrouw met dikke tieten ... die krijgen geen boetes!quote:Op zondag 7 november 2010 19:42 schreef Lindytje het volgende:
En hopen dat ik geen bon krijg, sta op taxiplaats...
Sure, geen problemoquote:Op zondag 7 november 2010 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Diconnected, onze doorstuuramerikaan
Tenzij de parkeerwachter een vieze dikke koe is net zoals hier.quote:Op zondag 7 november 2010 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je bent een vrouw met dikke tieten ... die krijgen geen boetes!
Die had ik v/d week bijna besteldquote:Op zondag 7 november 2010 19:44 schreef princess-a het volgende:
Tot nu toe de goedkoopste die ik ben tegengekomen:)
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)geName=STRK:MEWAX:IT
Ik houd uberhaupt niet van glitter dus dat zou ik niet wetenquote:Op zondag 7 november 2010 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bourjois glitter oogschaduw van die baked glittert heel mn gezicht over. Zelfs met primer en nat aangebracht
Voor dat geld doe je lekker allebeiquote:Op zondag 7 november 2010 19:48 schreef kieskleurig het volgende:
Erg verleidelijk zo'n palette, maar ik wil echt mijn mac palette samenstellen.
Twijfels
quote:Op zondag 7 november 2010 19:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Dear sharanaaaa,
Thank you for your order.
Your payment USD 10.53 has been received for the following item.
-----------------------------------------------
eBay item number: [ 250639422180 ]
Item title: [ New Makeup Warm Pro 88 Full Color Eyeshadow Palette ]
Dear sharanaaaa,
Dear sharanaaaa,
Jij word Sharaan # 2 qua falenquote:Op zondag 7 november 2010 19:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Laatst stond heel de 1e pagina van mn mailbox vol met ebay mailtjes
'THANK YOU FOR YOUR ORDER '
quote:Op zondag 7 november 2010 19:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jij word Sharaan # 2 qua falen
je wilt in mijn mailbox geen search doen op "ebay" of "aankoop" of "order"quote:Op zondag 7 november 2010 19:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op zondag 7 november 2010 19:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je wilt in mijn mailbox geen search doen op "ebay" of "aankoop" of "order"
Ik heb heul geen make up merkquote:Op zondag 7 november 2010 19:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb ook alles van Deborah, Pupa en Bourjois maar voor 10 dollar durf ik dit te proberen!
Ik ga de link terug zoeken
Voor de rest ben je liev heurquote:
Verwijderen ftwquote:Op zondag 7 november 2010 19:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je wilt in mijn mailbox geen search doen op "ebay" of "aankoop" of "order"
Dear sharanaaaa,
Ik had vandaag 36 ongelezen ebay mailtjes, item gewonnen, bod geaccepteerd, je hebt betaaldquote:Op zondag 7 november 2010 19:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
kom je nu mee aan, dat had ik best kunnen doen!quote:Op zondag 7 november 2010 19:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Had je er niet een voor mij kunnen bestellen als afscheidscadeautje
![]()
quote:Op zondag 7 november 2010 19:58 schreef Debsterr het volgende:
Fly like a G6. *doet dansje*
[quote]Op zondag 7 november 2010 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
POPPING BOTTLES IN THE ICE
LIKE A BLIZZARD
Die 4equote:Op zondag 7 november 2010 19:59 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb trouwens 2 oogpotloden gekregen bij een bestelling. Het zijn glitter stix in de kleuren azure en freesia; azuurblauw en donkerpaars met glitters van het merk POP. Ik heb ze alleen 1x op de hand geprobeerd met 1 streepje, mocht iemand hier er interesse in hebben. Hoef er niks voor terug, passen makkelijk in de brievenbus
[ afbeelding ]
2de en 4de van rechts, plaatje van internet
Jammer van de glitter, anders had je het als basis onder je oogschaduw kunnen gebruiken!quote:Op zondag 7 november 2010 19:59 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb trouwens 2 oogpotloden gekregen bij een bestelling. Het zijn glitter stix in de kleuren azure en freesia; azuurblauw en donkerpaars met glitters van het merk POP. Ik heb ze alleen 1x op de hand geprobeerd met 1 streepje, mocht iemand hier er interesse in hebben. Hoef er niks voor terug, passen makkelijk in de brievenbus
[ afbeelding ]
2de en 4de van rechts, plaatje van internet
Nope, wel heeeel veel TCquote:Op zondag 7 november 2010 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jammer van de glitter, anders had je het als basis onder je oogschaduw kunnen gebruiken!
Heeft CG meteor shower een basekleur nodig?
I know, en natuurlijk nog miss Lippmannquote:Op zondag 7 november 2010 19:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik had vandaag 36 ongelezen ebay mailtjes, item gewonnen, bod geaccepteerd, je hebt betaalden dat waren dan de mailtjes die ik niet heb open geklikt, de meeste openen automatisch op mn Blackberry
![]()
@Debs echt wel dat jij een make up merk hebt! Staat bij ons in de winkel
Wantzzz !!! Argh nu baal ik wel dat ik vriendlief beloofd heb niks meer te kopen.. Zelfs niks van een paar euro'squote:Op zondag 7 november 2010 20:07 schreef Sharana_LV het volgende:
http://cgi.ebay.com/Pro-8(...)&hash=item4aa292cbb9
deze is ook super goedkoop!
als ik er 2 neem blijven shipping costs hetzelfde toch?
*schopt je van fok af*quote:Op zondag 7 november 2010 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wantzzz !!! Argh nu baal ik wel dat ik vriendlief beloofd heb niks meer te kopen.. Zelfs niks van een paar euro's
staat meestal bij de seller ergens onder het productquote:Op zondag 7 november 2010 20:07 schreef Sharana_LV het volgende:
http://cgi.ebay.com/Pro-8(...)&hash=item4aa292cbb9
deze is ook super goedkoop!
als ik er 2 neem blijven shipping costs hetzelfde toch?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |