ik had jaren geleden ook zo'n heerlijk ding, die speelde altijd met m'n sieradenquote:
Oorbellen zijn ook heel boeiend voor hem jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik had jaren geleden ook zo'n heerlijk ding, die speelde altijd met m'n sieraden
hing in m'n oren als ik oorbellen in had, en trok helaas steeds m'n kettingen kapot
hoe meer 't glimt, hoe beter 't wasquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oorbellen zijn ook heel boeiend voor hem jaVooral met steentjes
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hoe meer 't glimt, hoe beter 't was
en met het nagels knippen kon ik altijd prima mijn vingers beschermen door een theelepeltje in d'r bekkie te stoppen, die probeerde ze altijd kapot te knauwen
ik mis haar nog steeds![]()
Da's pas servicequote:Op zaterdag 6 november 2010 13:52 schreef Mirjam het volgende:
ik heb mooie lakkies besteld, ik zou ze ff gaan afhalen aangezien die webshop in leiden zit, komt die man ze zo ff langsbrengen
de gekleurdequote:Op zaterdag 6 november 2010 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke zijn vetter.
De gekleurde
[ afbeelding ]
Of Glow in the dark
[ afbeelding ]
zo goedkoop joh?quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die staan nu in vraag&aanbod voor 36E maar deze zijn nieuw 39 incl. verzenden
*bestellen gaat*quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zo goedkoop joh?
ik had minstens het 4-dubbele verwacht joh
ik zou ze dan lekker nieuw doen, lijkt me duidelijk
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yay ik krijg ze voor mn verjaardag van![]()
Iron fistquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke zijn vetter.
De gekleurde
[ afbeelding ]
Of Glow in the dark
[ afbeelding ]
Hier waren ze er nog nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:12 schreef Crientj het volgende:
Hallooo.
Ik moet weer eens meelezen, bij deze dus ;D Heeft iemand al gezien dat de lakjes van Essence er al zijn? ;o Heb er 2 gekocht, vanavond denk ik snel swatchen ;D
Ik vind die beestje er zo griezelig uit zienquote:
glow in the darkquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke zijn vetter.
De gekleurde
[ afbeelding ]
Of Glow in the dark
[ afbeelding ]
Nee, want ze waren er nog niet hierquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:12 schreef Crientj het volgende:
Hallooo.
Ik moet weer eens meelezen, bij deze dus ;D Heeft iemand al gezien dat de lakjes van Essence er al zijn? ;o Heb er 2 gekocht, vanavond denk ik snel swatchen ;D
Poezziequote:
Dat.....quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind die beestje er zo griezelig uit zien
Is meestal niet zo boeiend.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:06 schreef PriemGirl het volgende:
Hoooi !
Terug van trouwbeurs.. Viel tegen![]()
Glow in the dark !
Als je er idd aan wilt zitten zou ik voor 1 gaan. Maar dan in het zwart die vind ik mooierquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:23 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga zoiets geils kopen bij de ikea zometeen....![]()
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10121228
![]()
![]()
![]()
(ik twijfel nog een heel klein beetje tussen die en deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80160706 , maar er aan kunnen zitten is toch wel een grote pré, en dat gaat bij nr 2 niet lukken vrees ik...)
In het zwart?? Die heb ik nog niet kunnen vinden....quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je er idd aan wilt zitten zou ik voor 1 gaan. Maar dan in het zwart die vind ik mooier.
Ik wiebel heul de tijd met m'n hand.
Oh is dat alleen die met lades dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
In het zwart?? Die heb ik nog niet kunnen vinden....
Die is ook alleen in het wit...quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh is dat alleen die met lades dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |