ik had jaren geleden ook zo'n heerlijk ding, die speelde altijd met m'n sieradenquote:
Oorbellen zijn ook heel boeiend voor hem jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik had jaren geleden ook zo'n heerlijk ding, die speelde altijd met m'n sieraden
hing in m'n oren als ik oorbellen in had, en trok helaas steeds m'n kettingen kapot
hoe meer 't glimt, hoe beter 't wasquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oorbellen zijn ook heel boeiend voor hem jaVooral met steentjes
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hoe meer 't glimt, hoe beter 't was
en met het nagels knippen kon ik altijd prima mijn vingers beschermen door een theelepeltje in d'r bekkie te stoppen, die probeerde ze altijd kapot te knauwen
ik mis haar nog steeds![]()
Da's pas servicequote:Op zaterdag 6 november 2010 13:52 schreef Mirjam het volgende:
ik heb mooie lakkies besteld, ik zou ze ff gaan afhalen aangezien die webshop in leiden zit, komt die man ze zo ff langsbrengen
de gekleurdequote:Op zaterdag 6 november 2010 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke zijn vetter.
De gekleurde
[ afbeelding ]
Of Glow in the dark
[ afbeelding ]
zo goedkoop joh?quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die staan nu in vraag&aanbod voor 36E maar deze zijn nieuw 39 incl. verzenden
*bestellen gaat*quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zo goedkoop joh?
ik had minstens het 4-dubbele verwacht joh
ik zou ze dan lekker nieuw doen, lijkt me duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |