Nee, 1 exemplaar in de bus! Maar de bonnen die ik besteld had zaten te ver in het bestelproces die heb ik dus ook 3 maal besteld. 6 bonnen van een tientje terwijl ik er maar 2 nodig had.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:14 schreef Copycat het volgende:
Maar ondanks het annuleren ligt er zo toch nog een tweede exemplaar in de bus?
Bij bol zijn ze lekker makkelijk. Laatst bestelde ik een boek daar voor de zaak, een behoorlijk duur boek, na 4 dagen nog niks. Ik bellen, "Ja, hee, boek besteld niet gekregen" "Geen punt, sturen we opnieuw" gewoon gratiesch, kwam ook keurig de dag daarop binnen. Een dag later kwam de buurman, " O ja, nog vergeten, er is een boek bij mij bezorgd voor jullie" en toen hadden we er 2, wat best wel goed uitkwam, zeker voor de prijs van éénquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb zo een boek dat ik driemaal besteld had en tweemaal geannuleerd had, omdat mijn browser bleef hangen tijdens het verzenden van de winkelwagen en ik dus ineens 3 bestellingen had geplaatst!
Is ook van bol.com! Maar ja zij kunnen er niets aan doen dat ik net voor de deadline bonnen en een boek bestel en dat mijn browser er dan soep van maakt. Ik kan ook alles gewoon weer kosteloos retour zenden en mijn geld terugkrijgen. Ik betaal gewoon en heb dan gewoon een boek en verjaardagcadeaus tot de bonnen op zijn.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Bij bol zijn ze lekker makkelijk. Laatst bestelde ik een boek daar voor de zaak, een behoorlijk duur boek, na 4 dagen nog niks. Ik bellen, "Ja, hee, boek besteld niet gekregen" "Geen punt, sturen we opnieuw" gewoon gratiesch, kwam ook keurig de dag daarop binnen. Een dag later kwam de buurman, " O ja, nog vergeten, er is een boek bij mij bezorgd voor jullie" en toen hadden we er 2, wat best wel goed uitkwam, zeker voor de prijs van één
Wat ik besteld heb is gewoon in het Nederlands verschenen en daar niet te verkrijgen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:24 schreef Copycat het volgende:
Ik zweer bij thebookdepository.co.uk
Razendsnel zonder verzendkosten en een enorm assortiment.
Zo gebruiken wij (meestal) Play.com voor het bestellen van DVD's en BluRay's....quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:24 schreef Copycat het volgende:
Ik zweer bij thebookdepository.co.uk
Razendsnel zonder verzendkosten en een enorm assortiment.
Jij treint gewoon 't hele land door, just for fun?quote:
Dat is een CD met beeldquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is een dvd en een blu-ray? Die koop ik nooit!
Je wist dat hij vandaag onderweg was naar Den Haag en je bent niet even gaan staan zwaaien op het station?quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij treint gewoon 't hele land door, just for fun?
Voor de prijs van 2 dvd's koop je een externe harde schijf van een 1 TB, kleiner dan je hand en een films dat daarop gaan, johquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is een dvd en een blu-ray? Die koop ik nooit!
Nog 5 dagenquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:56 schreef Jian het volgende:
Nog 11 dagen voor de premiere van Harry Potter And The Deathly Hallows, vol verwachting klopt ons hart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |