Nee, 1 exemplaar in de bus! Maar de bonnen die ik besteld had zaten te ver in het bestelproces die heb ik dus ook 3 maal besteld. 6 bonnen van een tientje terwijl ik er maar 2 nodig had.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:14 schreef Copycat het volgende:
Maar ondanks het annuleren ligt er zo toch nog een tweede exemplaar in de bus?
Bij bol zijn ze lekker makkelijk. Laatst bestelde ik een boek daar voor de zaak, een behoorlijk duur boek, na 4 dagen nog niks. Ik bellen, "Ja, hee, boek besteld niet gekregen" "Geen punt, sturen we opnieuw" gewoon gratiesch, kwam ook keurig de dag daarop binnen. Een dag later kwam de buurman, " O ja, nog vergeten, er is een boek bij mij bezorgd voor jullie" en toen hadden we er 2, wat best wel goed uitkwam, zeker voor de prijs van éénquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb zo een boek dat ik driemaal besteld had en tweemaal geannuleerd had, omdat mijn browser bleef hangen tijdens het verzenden van de winkelwagen en ik dus ineens 3 bestellingen had geplaatst!
Is ook van bol.com! Maar ja zij kunnen er niets aan doen dat ik net voor de deadline bonnen en een boek bestel en dat mijn browser er dan soep van maakt. Ik kan ook alles gewoon weer kosteloos retour zenden en mijn geld terugkrijgen. Ik betaal gewoon en heb dan gewoon een boek en verjaardagcadeaus tot de bonnen op zijn.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Bij bol zijn ze lekker makkelijk. Laatst bestelde ik een boek daar voor de zaak, een behoorlijk duur boek, na 4 dagen nog niks. Ik bellen, "Ja, hee, boek besteld niet gekregen" "Geen punt, sturen we opnieuw" gewoon gratiesch, kwam ook keurig de dag daarop binnen. Een dag later kwam de buurman, " O ja, nog vergeten, er is een boek bij mij bezorgd voor jullie" en toen hadden we er 2, wat best wel goed uitkwam, zeker voor de prijs van één
Wat ik besteld heb is gewoon in het Nederlands verschenen en daar niet te verkrijgen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:24 schreef Copycat het volgende:
Ik zweer bij thebookdepository.co.uk
Razendsnel zonder verzendkosten en een enorm assortiment.
Zo gebruiken wij (meestal) Play.com voor het bestellen van DVD's en BluRay's....quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:24 schreef Copycat het volgende:
Ik zweer bij thebookdepository.co.uk
Razendsnel zonder verzendkosten en een enorm assortiment.
Jij treint gewoon 't hele land door, just for fun?quote:
Dat is een CD met beeldquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is een dvd en een blu-ray? Die koop ik nooit!
Je wist dat hij vandaag onderweg was naar Den Haag en je bent niet even gaan staan zwaaien op het station?quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij treint gewoon 't hele land door, just for fun?
Voor de prijs van 2 dvd's koop je een externe harde schijf van een 1 TB, kleiner dan je hand en een films dat daarop gaan, johquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is een dvd en een blu-ray? Die koop ik nooit!
Nog 5 dagenquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:56 schreef Jian het volgende:
Nog 11 dagen voor de premiere van Harry Potter And The Deathly Hallows, vol verwachting klopt ons hart
Ik heb m hier voor me liggenquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:55 schreef Toverheks het volgende:
had bijna het boek van Keith gekocht net bij bruna, 24.95 maar was erg druk bij de kassa en ik hou niet van wachten, maar goed ook want ik wil ook de Biografie van Toon Hermans maar die zag ik niet liggen.
maar van keith dik boek voor die prijs.
Jaaaaah, die is ook smul smulquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog 5 dagen![]()
![]()
http://www.sintdefilm.com/#/home
mooie glanzende kaft zit erop, stond verstelt van de prijs 24,95 is eigenlijk een koopje, zal wel goud worden of hoe heet dat omdat de hele wereld dat boek koopt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb m hier voor me liggenStraks ga ik m plechtig openen en dan, dan ....
kan je winnen hier op fok, heb meegedaan win ik de poster is hij voor jou.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Jaaaaah, die is ook smul smulIk wil zo'n poster hebben voor op kantoor
Hoeft, niet, ik regel die poster wel, die heb ik maandag of dinsdag in huis. Ik heb connectiesquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:01 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
EVEN ALLEMAAL MEEDOEN AAN DE PRIJSVRAAG VOOR JIAN
Win kaarten voor de film 'Sint'
Ik vond m ook niet duur, mooi, stijlvol boek om te zienquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mooie glanzende kaft zit erop, stond verstelt van de prijs 24,95 is eigenlijk een koopje, zal wel goud worden of hoe heet dat omdat de hele wereld dat boek koopt.
Het audiobook staat ook online en is te downloadenquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:02 schreef Copycat het volgende:
Ik heb de eerste drie Keith-hoofdstukken op mijn iPad staan. Gratis leesproef. Ben er alleen nog niet aan toegekomen.
De verfilming is besteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het audiobook staat ook online en is te downloadenThanks, die wil ik erbij, slurperdeslurperdeslurpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon zeggen dat je Youp van 't Hek bent, moet jij eens kijkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
klantenservice, je weet dat 't hel wordt als je gaat bellen, en toch is 't kut als je alweer een kwartier naar een muziekje aan 't luisteren bent......
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het audiobook staat ook online en is te downloadenNu al een aanrader, goed voorgelezen door Johnny Depp, heerlijk sfeertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet je wat ook lekker is: Zalm met wat dille, mayo en zilveruitjes. Dat doe je dan op een stokbroodje. Ga het vanavond weer maken. Dit bericht is mede mogelijk gemaakt door Gert.quote:
Ik ook niet, maar ik doe ook nergens aan mee. Ik hoop eigenlijk dat ik het per ongeluk op mijn rekening gestort krijg. Foutje bedankt. Dan ga ik gelijk een leather jeans van Nolita kopen en een woonboerderijtje diep in Drenthe. Vervolgens komen ze erachter dat ik het geld heb opgemaakt maar dan ga ik boete doen, 180 uur taakstraf en ik betaal het wel terug: 98 euro per maand.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:57 schreef Toverheks het volgende:
even antwoord op Noek, Noek ik zou bij god niet weten wat ik met een miljoen zou doen, ja een bankstel en een super grote televisie maar meer wensen heb ik niet, dus zal de kinderen er blij mee maken.
maar een miljoen nee dat win ik toch nooit.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:57 schreef HiDiHo het volgende:
deze is anders ook best heftig![]()
ik zal hieraan denken als ik de volgende keer poker
http://www.dumpert.nl/med(...)pokercommercial.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |