quote:
Mis je tenen? Jij ook al??quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:26 schreef Enfermera het volgende:
Ik zal wel weer iets gemist hebben?
Hoho, GF mist pas tenen als de dokter klaar is met amputeren hequote:
Niet zo lelijk doen, jullie moeten niet op gespannen voet komen te staanquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:33 schreef MPG het volgende:
Hoho, GF mist pas tenen als de dokter klaar is met amputeren he.
Hij heeft nog mazzel dat het bij 1 been blijft. Ik bedoel, een ingescheurde nagel, dat verdorie geen kattepisquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoho, GF mist pas tenen als de dokter klaar is met amputeren he.
Hij heeft gewoon een tijd lang op te grote voet geleefd. Daar moet maar eens wat aan gedaan wordenquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen, jullie moeten niet op gespannen voet komen te staan
Zo snel ben ik niet op mijn teentjes getrapt hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen, jullie moeten niet op gespannen voet komen te staan
Zeker een centimeter of 2 boven de grond normaal gesprokenquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:39 schreef Enfermera het volgende:
Het topique is weer lekker op niveau, als ik het zo hoor
Hier wel meer als een meterquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker een centimeter of 2 boven de grond normaal gesproken
* suikertaartje mompelt weer iets over een voetstukquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker een centimeter of 2 boven de grond normaal gesproken
Nee hoor, hier staat die op het bureauquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je op je rug ligt
Tena lady?quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:42 schreef Symphonic het volgende:
Ken ik nog een lied van...
It's once, twice, Teena lady
(of ging ie toch anders?)
Tegen al dat gezeik hierquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tena lady?
Ik zie het verband niet
Sorry kan het niet latenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |