(Dan kun je iets langer dan 30 seconden rukken meezingen)
En die mannetjes zijn ook niks voor mij. Veels te glad.
(Ik kende die clip al.)
quote:Had gekund, als je wist dat Liberty X een band is, en niet een platenmaatschappij of zo.
Op woensdag 29 mei 2002 10:27 schreef postinggirl het volgende:Dat kon je trouwens ook uit de url opmaken.
quote:het gaat niet om de muziek, maar om het filmpje
Op woensdag 29 mei 2002 10:26 schreef calvobbes het volgende:
Over welk nummer hebben 'we' het dan?* calvobbes heeft geen zin om op die link te klikken...
quote:die heb ik niet...
Op woensdag 29 mei 2002 10:35 schreef Makster het volgende:
Plaats anders is ff screenshots ofzo, zit op mijn stage en ja, niet echt in staat om dat filmpie te kijken !!
En aangezien mijn oog ook wat wilt....
http://www.clioonline.com/libertyx/nusite.html
Het kleine plaatje rechts komt uit de clip.
Maar ik mis blijkbaar iets (genetisch of in de clip) waardoor ik het niks bijzonders vind...
quote:kloppie, maar als ik in zo'n pak zou rondlopen, zou het me ook niet ineens lekker maken...
Op woensdag 29 mei 2002 10:50 schreef Smots het volgende:
goed, ik geef toe: de dames in kwestie zullen nooit een miss-verkiezing winnen.
Maar ik vind dat ze wèl in erg aangename outfits rondlopen.
quote:het schijnt over het algemeen ook beter bij meiden dan bij kerels te werken
Op woensdag 29 mei 2002 10:51 schreef sir_dalord het volgende:[..]
kloppie, maar als ik in zo'n pak zou rondlopen, zou het me ook niet ineens lekker maken...
wie heeft de bass, lage tonen, zware beat gejat!?!?
of anders welke eikel laat zoiets weg in zo'n liedje, draai het maar eens hard op een systeem waarmee je lekker veel diepe tonen heb, er is GEEN bas... das kut
quote:Vandaar dus dat ik dat nummer een beetje 'leeg' vind klinken.
Op dinsdag 16 juli 2002 08:23 schreef thezeppo het volgende:
geile clip, aardig liedje alleen...wie heeft de bass, lage tonen, zware beat gejat!?!?
of anders welke eikel laat zoiets weg in zo'n liedje, draai het maar eens hard op een systeem waarmee je lekker veel diepe tonen heb, er is GEEN bas... das kut
quote:Die make-up viel mij ook al op. Ze ziet er echt bitcherig uit zo.
Op dinsdag 16 juli 2002 23:40 schreef Threepio het volgende:
ben ik nou de enige die er niet kapot van is? Ik moest zowat van een shock bijkomen van die griet die begint met zingen... die make up met dat haarhet lijkt wel een katvrouw ofzo...
Maar verder vind ik het wel een tof nummer. En al helemaal leuk vind ik het dat ze de 5 verliezers zijn van Popstars (Engelse Starmaker). Ze scoren toch mooi even beter dan de winnaars ("Hear'Say"), en ze hebben leukere producers aan de hand genomen (o.a. Artful Dodger).
quote:Doin' It is al op single verschenen. Dit was namelijk de tweede single van Liberty X en dus de opvolger van de eerste single "Thinkin' It Over".
Op woensdag 17 juli 2002 14:00 schreef Marble het volgende:
Ik heb de rest van de cd ook even beluisterd. Vrij standaard popmuziek. Een beetje eentonig maar het swingt wel lekker. Uitschieters, naast Just A Little, zijn Doin' It, Everyday, No Clouds en Right Here Right Now. Erg lekkere nummers zijn dat. Ik denk ook dat die wel een goede kans maken om single te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |