Heb 't gemist, wie zei wat?quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:23 schreef ConscienceNL het volgende:
Sjeeeezus die reactie van die gast![]()
![]()
sowieso kattenhatersquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:23 schreef ConscienceNL het volgende:
Sjeeeezus die reactie van die gast![]()
![]()
eens smser smste iets van: nek omdraaien....BAHquote:
Het ging over een kat die van 10 meter hoog naar beneden was gevallen. SMS't die gozer zoiets van 'schijt aan die kat (nek omdraaien), waarom zou je huisdieren nemen als andere mensen honger hebben' ofzoquote:
Dat ie met z'n lul in een tosti-ijzer terecht komt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eens smser smste iets van: nek omdraaien....BAH
prop zn ballen er dan ook nog maar bij!quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat ie met z'n lul in een tosti-ijzer terecht komt.
gaat ie ook janken op iedereen die luxe artikelen heeft? Doet ie zijn mobiel ook weg en maakt ie dat geld over naar Afrika? Neemtie een Lada in plaats van een BMW als ie daar het geld voor zou hebben en maakt ie het geld over naar Afrika. Ik weet het wel, doet ie niet, hypocriete lui die dat zeggen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:26 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Het ging over een kat die van 10 meter hoog naar beneden was gevallen. SMS't die gozer zoiets van 'schijt aan die kat (nek omdraaien), waarom zou je huisdieren nemen als andere mensen honger hebben' ofzo![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat ie met z'n lul in een tosti-ijzer terecht komt.
Gatverdamme, dat soort zeikerds. Kaliber "En dat van ons belastinggeld" en "Er gaan dagelijks mensen dood, waarom rouw je om die persoon?"-pissers. Alsof die sms-gozer dagelijks een stel hongerige Ethiopiërs adopteert en niet z'n vette pens volstouwt met pizza's.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:26 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Het ging over een kat die van 10 meter hoog naar beneden was gevallen. SMS't die gozer zoiets van 'schijt aan die kat (nek omdraaien), waarom zou je huisdieren nemen als andere mensen honger hebben' ofzo![]()
Ja waarom smst hij eigenlijk? Met die 23 cent had hij een kind in Afrika kunnen voeden vandaagquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Gatverdamme, dat soort zeikerds. Kaliber "En dat van ons belastinggeld" en "Er gaan dagelijks mensen dood, waarom rouw je om die persoon?"-pissers. Alsof die sms-gozer dagelijks een stel hongerige Ethiopiërs adopteert en niet z'n vette pens volstouwt met pizza's.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:27 schreef alors het volgende:
[..]
gaat ie ook janken op iedereen die luxe artikelen heeft? Doet ie zijn mobiel ook weg en maakt ie dat geld over naar Afrika? Neemtie een Lada in plaats van een BMW als ie daar het geld voor zou hebben en maakt ie het geld over naar Afrika. Ik weet het wel, doet ie niet, hypocriete lui die dat zeggen.
ik ging het meteen joetoeben!quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:37 schreef alors het volgende:
Ik moet meteen aan dat liedje denken, van 'ik heb geen bananen'
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat heb ik ook!
maar dan met chili pepers
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat heb ik ook!
maar dan met chili pepers
De vorige keer dat die werd gedraaid was 27 januari van dit jaar... best een zeldzame plaat dus.quote:
veel te weinig gedraaidquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De vorige keer dat die werd gedraaid was 27 januari van dit jaar... best een zeldzame plaat dus.
Ik kan er ZO slecht tegen. Soms moet je in restaurants / take-aways kiezen tussen 'mild', 'medium', 'spicy' etc., van kwaad tot erger. Ik hou het altijd bij mild, wil er zo weinig mogelijk peper/chili shit in hebben en dan nog zit ik met traanogen en een knalrode kop en gevoelloze lippen m'n eten naar binnen te werken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:43 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Ik ook, ik had laatst van die fratsen in mijn roerbak, ik heb ze zorgvuldig verwijderd maar en is er een doorheengeglipt, jeezus, ik kon alleen maar denken: WAAAATEEERRR!!!!
Die pitten zijn dat toch? Die zo scherp zijn? Wat een onzin eten, hou dat maar lekker in India of weet ik veel waar ze zonder smaakpapillen zijn geboren.
Ik hoor 'm ook nog niet. Het zal 't lied niet verpesten (en ja ik vind het nog steeds een mooi nummer).quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:47 schreef ConscienceNL het volgende:
Hmm... vind deze niet zo sterk eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |