Mag gewoon. Beter nu dan om 7.00 maandagochtend, lijkt me.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:12 schreef Psalms het volgende:
GVD pleuris buuren,ff met drillboor om 8:20 bezig gaan,en geen eens het lef hebben om de voordeur open te doen,damn wat een kut begin van de zaterdag
Mjah het mag ook gewoon maar onze buren klussen echt IEDER weekend. Daar word je vrij snel gek van hoor.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:28 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Mag gewoon. Beter nu dan om 7.00 maandagochtend, lijkt me.
Ga dan naar de dokterquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Klote, net te horen gekregen dat een kennis is overleden. De derde dit jaar, alle drie tieners...Naar het schijnt aan een bijwerking van dezelfde medicijnen als die ik gebruik, dus ik ben best een beetje bang nu
waarschijnlijk aan medicijnen+drugs/alcohol, dat kan dodelijk zijn jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Klote, net te horen gekregen dat een kennis is overleden. De derde dit jaar, alle drie tieners...Naar het schijnt aan een bijwerking van dezelfde medicijnen als die ik gebruik, dus ik ben best een beetje bang nu
Uiteindelijk zijn medicijnen drugs/gifstoffen, en die kunnen na verloop van tijd de lever aantasten.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:33 schreef DeBassist het volgende:
[..]
waarschijnlijk aan medicijnen+drugs/alcohol, dat kan dodelijk zijn ja
medicijnen alleen zijn opzich niet dodelijk zover ik weet
en gecondoleerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |