Nee, waarom zou ik jou dood willen maken?quote:

Nee, wildvreemdenquote:
 Jonge jongens die heel irritant waren, 2 puber meiden en een agent
 Jonge jongens die heel irritant waren, 2 puber meiden en een agent  

whehehehee okee ik droom meestal over mensen die ik ken die mij pijn hebben gedaan dat ik ze afmaak :Squote:Op zaterdag 6 november 2010 10:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik jou dood willen maken?
[..]
Nee, wildvreemdenJonge jongens die heel irritant waren, 2 puber meiden en een agent

serial killer alertquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehee okee ik droom meestal over mensen die ik ken die mij pijn hebben gedaan dat ik ze afmaak :S

Cool!quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:35 schreef PeZu het volgende:
[..]

ik droomde dat ik een tijger of andere groot katachtige was (ik veranderde steeds) en als ik hard rend ekon ik vliegen en dus over daken rennen en daar ging ik vechten met mensen die piano's ( die veranderden naar boekenkasten) naar het binnen tillen waren, dromen

En werd ik geknuffeld door de meneer met nerd-uiterlijk
 En werd ik geknuffeld door de meneer met nerd-uiterlijk  Daarna heb ik 2 irritante pubermeiden in elkaar geslagen
 Daarna heb ik 2 irritante pubermeiden in elkaar geslagen  Daarna zat ik opeens op de fiets vanaf Suiker d'r ouders en kwam ik 2 jongens tegen met een hond. En die jongens wilden mij en een andere man dood maken. Opeens was ik in de jaren '60 en zat ik die jongens achterna. Ik deed me voor als een agent en heb een andere agent die naast me op de achterbank van de auto zat doodgeschoten door z'n hoofd (maar hij bleef doorpraten
 Daarna zat ik opeens op de fiets vanaf Suiker d'r ouders en kwam ik 2 jongens tegen met een hond. En die jongens wilden mij en een andere man dood maken. Opeens was ik in de jaren '60 en zat ik die jongens achterna. Ik deed me voor als een agent en heb een andere agent die naast me op de achterbank van de auto zat doodgeschoten door z'n hoofd (maar hij bleef doorpraten  ) en heb ik em uit de auto geduwd en ging ik het bloed van het raampje af poetsen
 ) en heb ik em uit de auto geduwd en ging ik het bloed van het raampje af poetsen  Op de snelweg schoot ik die 2 jongens dood en toen werden we aangehouden door de politie (ik was in Amerika) ivm een broken taillight
 Op de snelweg schoot ik die 2 jongens dood en toen werden we aangehouden door de politie (ik was in Amerika) ivm een broken taillight  Maar dat konden we maken, dus mochten we doorrijden. En toen werd ik wakker en dacht ik
 Maar dat konden we maken, dus mochten we doorrijden. En toen werd ik wakker en dacht ik  

Nee, dat heb ik gelukkig nooitquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehee okee ik droom meestal over mensen die ik ken die mij pijn hebben gedaan dat ik ze afmaak :S
 Maar misschien werkt het voor jou wel therapeutisch
 Maar misschien werkt het voor jou wel therapeutisch  

Goedemorgen meisquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, godver.
Goedemorgen allemaaaaaaaaaaaal
Ik ga meteen weer, want pi
 Was ist los?
 Was ist los?  

Echt lekker vaagquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool!
Ik droomde dat ik naar een school moest, want een cd deed het niet. Toen moest ik de hele school door, op zoek naar de juiste persoon. Die vond ik dus niet. En toen kwam ik bij een nerdenschool uitEn werd ik geknuffeld door de meneer met nerd-uiterlijk
Daarna heb ik 2 irritante pubermeiden in elkaar geslagen
Daarna zat ik opeens op de fiets vanaf Suiker d'r ouders en kwam ik 2 jongens tegen met een hond. En die jongens wilden mij en een andere man dood maken. Opeens was ik in de jaren '60 en zat ik die jongens achterna. Ik deed me voor als een agent en heb een andere agent die naast me op de achterbank van de auto zat doodgeschoten door z'n hoofd (maar hij bleef doorpraten
) en heb ik em uit de auto geduwd en ging ik het bloed van het raampje af poetsen
Op de snelweg schoot ik die 2 jongens dood en toen werden we aangehouden door de politie (ik was in Amerika) ivm een broken taillight
Maar dat konden we maken, dus mochten we doorrijden. En toen werd ik wakker en dacht ik

, waarom herinner ik mijn dromen nou nooit
, waarom herinner ik mijn dromen nou nooit 
Morge STquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, godver.

cool heh, toffer nog als je zoveel kan onthouden, daar moet je voor oefenen maar het is wel erg leukquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool!
Ik droomde dat ik naar een school moest, want een cd deed het niet. Toen moest ik de hele school door, op zoek naar de juiste persoon. Die vond ik dus niet. En toen kwam ik bij een nerdenschool uitEn werd ik geknuffeld door de meneer met nerd-uiterlijk
Daarna heb ik 2 irritante pubermeiden in elkaar geslagen
Daarna zat ik opeens op de fiets vanaf Suiker d'r ouders en kwam ik 2 jongens tegen met een hond. En die jongens wilden mij en een andere man dood maken. Opeens was ik in de jaren '60 en zat ik die jongens achterna. Ik deed me voor als een agent en heb een andere agent die naast me op de achterbank van de auto zat doodgeschoten door z'n hoofd (maar hij bleef doorpraten
) en heb ik em uit de auto geduwd en ging ik het bloed van het raampje af poetsen
Op de snelweg schoot ik die 2 jongens dood en toen werden we aangehouden door de politie (ik was in Amerika) ivm een broken taillight

hi & bye lekker dingquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, godver.

Oh maar je droomt dus wel over mij?quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, waarom zou ik jou dood willen maken?

geeen idee maar ik ben er wel achter dat ik uiterst creatief word als et erop aan komtquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik gelukkig nooitMaar misschien werkt het voor jou wel therapeutisch

Deze droom heeft het grootste deel van de nacht plaatsgevonden dus misschien weet ik daarom zo veelquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
cool heh, toffer nog als je zoveel kan onthouden, daar moet je voor oefenen maar het is wel erg leuk
[..]
hi & bye lekker ding
 En als ik 's ochtends wakker wordt en de droom nog een keer overga dan herinner ik me vaak bijna alles wel
 En als ik 's ochtends wakker wordt en de droom nog een keer overga dan herinner ik me vaak bijna alles wel  

Bluhquote:

dat lijkt maar zo, gemiddeld heb je meerdere dromen, en zijn dromen vaak maar heel kortquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze droom heeft het grootste deel van de nacht plaatsgevonden dus misschien weet ik daarom zo veelEn als ik 's ochtends wakker wordt en de droom nog een keer overga dan herinner ik me vaak bijna alles wel

Ik droom bijna nooit over mensen die ik kenquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh maar je droomt dus wel over mij?
 Laatst voor het eerst sinds lang dat ik over St en mij droomde
 Laatst voor het eerst sinds lang dat ik over St en mij droomde  Dus nee, sorry
 Dus nee, sorry  Maar misschien komt dat nog
 Maar misschien komt dat nog  

quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
geeen idee maar ik ben er wel achter dat ik uiterst creatief word als et erop aan komt

Ja, dat weet ik eigenlijk wel. Maar doorgaans wordt ik na heel veel kortere dromen wakker. En bij deze werd ik pas na een heel lang verhaal dus wakker, en dan voelt dat echt als de hele nachtquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat lijkt maar zo, gemiddeld heb je meerdere dromen, en zijn dromen vaak maar heel kort
echt iets moois wat onze gedachten kunnen

Mijn hoofd werkt soms zo vreemd
 Mijn hoofd werkt soms zo vreemd  

ieders hoofd werkt vreemd, het is een van de meest complexe dingen op aardequote:Op zaterdag 6 november 2010 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat weet ik eigenlijk wel. Maar doorgaans wordt ik na heel veel kortere dromen wakker. En bij deze werd ik pas na een heel lang verhaal dus wakker, en dan voelt dat echt als de hele nacht
Ja, ik vind het ook tofMijn hoofd werkt soms zo vreemd

Goedemorgen meneertjequote:

galloquote:

ben net thuis, wat heb ik gemist?quote:

Ja, maar door bepaalde extra chemische stofjes werken mijn hersenen nu extra mafquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ieders hoofd werkt vreemd, het is een van de meest complexe dingen op aarde
 I like it
 I like it  Behalve als ik er slecht door slaap
 Behalve als ik er slecht door slaap 

Ik had ooit colleges brede academische vorming in Utrecht en die lessen gingen echt over van alles. Van filosofie tot aan medische wetenschap. Daar ging ie ook vertellen over de onderzoeken die ze vroeger gedaan hebben door de verbinding van beide hersenhelften door te snijden en wat er dan gebeurde. Echt super interessant! En bijzonder, dat hersens zo werken
 Ik had ooit colleges brede academische vorming in Utrecht en die lessen gingen echt over van alles. Van filosofie tot aan medische wetenschap. Daar ging ie ook vertellen over de onderzoeken die ze vroeger gedaan hebben door de verbinding van beide hersenhelften door te snijden en wat er dan gebeurde. Echt super interessant! En bijzonder, dat hersens zo werken  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |