Konijn hoiquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn excuses voor het volposten. Ik zal het niet meer doen.
Kun je dan morgen ook even de zon aanzetten? bvdquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zet de regen uit. Omdat ik het ben.
Thnxquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij heet geen Godt. Hoax dusquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gewoon een torrent pakken. Werkt perfectquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:20 schreef haakon het volgende:
[..]
De clonedvd stond al wel online, maar nog geen fixes ?
Mooi mooiquote:
Hallo Selmaquote:
Heb al een nieuwe hequote:Op zaterdag 6 november 2010 13:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh. Koop je toch weer een nieuwe Rolla
Ik niet, de albert heijnquote:
Ik wou vandaag heengaan maar moest nog ff naar werk heen enzo, en morgen ook geen tijd omdat ik weer op tijd weg moetquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:46 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavondnet Law Abiding Citizen gekeken, wat is dat een goede film zeg!
![]()
en morgen inderdaad rally in Hengelo
leek net een eigen doelpunt, maar blijkbaar toch Van Steensel... en winnen doen ze vast wel jahquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:42 schreef Assiej het volgende:
Mocht mijn zus net gaan vertellen dat iemand die zij kent vandaag(of gister) overleden is
Heb verder ook weinig nieuws daarover..
Meisje had kanker.. arm kind 23jr..
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:42 schreef Assiej het volgende:
Mocht mijn zus net gaan vertellen dat iemand die zij kent vandaag(of gister) overleden is
Heb verder ook weinig nieuws daarover..
Meisje had kanker.. arm kind 23jr..
Daar hoef jij toch geen sorry voor te zeggen, gekkiequote:
Ja voor school bezigquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Daar hoef jij toch geen sorry voor te zeggen, gekkie
De combinatie van die drie woorden raakte me 'gewoon' even diep. R.I.P voor die jonge vrouw.
Gaan jullie allemaal nog wat leuks doen vanavond?
Snap ikquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Daar hoef jij toch geen sorry voor te zeggen, gekkie
De combinatie van die drie woorden raakte me 'gewoon' even diep. R.I.P voor die jonge vrouw.
Gaan jullie allemaal nog wat leuks doen vanavond?
SPOILER: verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:09 schreef Assiej het volgende:
[..]
Snap ik
thankgod dat jij dan nog leeftZekers!SPOILER: verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zekers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.idd niet te geloven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 november 2010 00:24 schreef omearos het volgende:
[..]idd niet te geloven
Ben benieuwd dan wat de uitslag is!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had je zelf ook iets gevonden dan ofzo?..
Arm kind heeft 8 maand moeten strijden en de strijd verloren
@Selma,
Belachelijk ... al is mijn dokter wel snel daarin gezien ik toen met spoed naar ziekenhuis moest toen ik snachts mijn gezicht + armgevoel kwijt was en ochtend erna nog niet goed voelde..
Bleek wel dat er wat aan de hand was maar wat weten ze niet ....
Ik heb stukje gezien, vond het zelf ook weinig aan voor zo'n show als van Paulquote:Op zondag 7 november 2010 12:15 schreef Samzz het volgende:
Opnames gisteren waren wel leuk, show viel tegen.
Zitten en klappenquote:Op zondag 7 november 2010 13:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik heb stukje gezien, vond het zelf ook weinig aan voor zo'n show als van Paul
Wat moest je allemaal doen dan
Klappen wanneer het bordje ' Klappen ' omhoog kwamquote:Op zondag 7 november 2010 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zitten en klappenStelt niks voor. Ach ja, was wel een leuke dag verder
Neequote:Op zondag 7 november 2010 13:14 schreef Assiej het volgende:
[..]
Klappen wanneer het bordje ' Klappen ' omhoog kwam?
Zo'n druk doende floormanager jaquote:Op zondag 7 november 2010 14:22 schreef Samzz het volgende:
Neemaar je krijgt wel een soort van instructies
ja oniequote:
quote:Op zondag 7 november 2010 00:24 schreef omearos het volgende:
[..]idd niet te geloven
SpannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik duim voor je dat alles oke is.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Klapvee spelen dusquote:Op zondag 7 november 2010 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zitten en klappenStelt niks voor. Ach ja, was wel een leuke dag verder
Weer pijn, nu tot onder mijn okselsquote:Op zondag 7 november 2010 00:35 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ben benieuwd dan wat de uitslag is!!
had je zelf ook iets gevonden dan ofzo?..
Heel spannendquote:Op zondag 7 november 2010 15:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Spannendik duim voor je dat alles oke is.
GE-WEL-DIGE plaatquote:Op zondag 7 november 2010 13:24 schreef omearos het volgende:
@Samzz:
ik heb geen quote-knopje, of edit-knopje, of wat er maar daar kan staan aan knopjes
Lijkt me dat je zelf rare gedachtes hebt en zelf het ergste vreest..quote:Op zondag 7 november 2010 15:49 schreef omearos het volgende:
[..]
Weer pijn, nu tot onder mijn okselsis de 3e keer alweer
[..]
Heel spannendHet wachten is het ergste
Lol, hoe je moet klappenquote:Op zondag 7 november 2010 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neemaar je krijgt wel een soort van instructies
Heb ik ook wel is last vanquote:Op zondag 7 november 2010 18:40 schreef Assiej het volgende:
@David, excuse moi, ik had je post niet gezien![]()
Ik was afgelopen vrijdag om 6 uur klaarquote:Op zondag 7 november 2010 19:02 schreef Assiej het volgende:
[..]
Yes!
Shame
on
you!
Ik heb je lately niet meer gezien op de vrijdag![]()
Why..quote:Op zondag 7 november 2010 19:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik was afgelopen vrijdag om 6 uur klaar![]()
Eindproject.quote:
Spannend..quote:Op zondag 7 november 2010 19:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Eindproject.
Maar aangezien school allemaal brakke hardware heeft staan wat om de haverklap kapot gaat
We hadden vrijdagmiddag rond half 5 bijna alles af, maar rond kwart voor 5 crashte een harde schijf (van een server van school waar we mee bezig zijn). We zijn een groot gedeelte kwijt geraakt, dus we moesten wel door. Helaas niet alles afgekregen. morgen oplevering van ons eindexamenproject...
Geen idee, ik zie het wel.quote:Op zondag 7 november 2010 19:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
Spannend..
En nu dan? omdat je het niet af hebt gekregen
Nou lekker danquote:Op zondag 7 november 2010 19:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie het wel.
Ik ben al helemaal klaar met de kutopleiding daar..tjonge tjonge.
We krijgen zeker op onze kop dat we het niet af hebben..ook omdat het onze schuld niet is.
Roc vind ik ook niksquote:Op zondag 7 november 2010 19:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik kan er ook wel weer om lachen...en het ergste is dat die docenten zich zo erg serieus nemen. Laat ze eerst gaan lesgeven etc ipv voor de klas gaan zitten en een beetje achter de laptop gaan zittten
Maar goedwe zien t wel.
Iets in dit rijtje zint me niet... Ah! Solvedquote:
Mensen die elkaars mening niet respecteren hou je altijdquote:Op zondag 7 november 2010 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets in dit rijtje zint me niet... Ah! Solved
Mensen die het grapje niet zien ookquote:Op zondag 7 november 2010 20:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mensen die elkaars mening niet respecteren hou je altijd
goed zo, betaal mn loon maarquote:Op zondag 7 november 2010 21:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vanavond friet en 2 broodjes hamburger van de Mac gegeten. Nu ben ik misselijk en heb de hele tijd dorst. Ze waren zeker met t zout uitgeschoten, friet leek wel zoutstaafjes
En ik baal van deze layout.
Ga er maar gewoon standaard vanuit dat ik met dat soort dingen grappen maak. Voetbal kan mij geen reet schelen, dat weet je zo ondertussen toch wel?quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga er maar gewoon standaard vanuit dat ik met dat soort dingen grappen maak. Voetbal kan mij geen reet schelen, dat weet je zo ondertussen toch wel?
Weet ik nietquote:Op zondag 7 november 2010 21:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan![]()
Hier alles goedd
Duits zit hoop ik nu in mn hoofd voor morgen
Ik krijg ook altijd een zere kont van vermoeidheidquote:Op zondag 7 november 2010 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik nietVermoeidheid denk ik...
Bij bepaalde activiteiten zeker?quote:Op zondag 7 november 2010 21:46 schreef Assiej het volgende:
Ik krijg ook altijd een zere kont van vermoeidheid![]()
haha
Kuck mal, ein Sesselfotze!quote:Op zondag 7 november 2010 22:46 schreef Assiej het volgende:
Ja
hele dag op mijn kont zitten bijvoorbeeld....![]()
Hmm, kan niet zeggen dat het vandaag slecht voelt vroeg wakker te zijn en in de trein te zittenquote:
Goedemorgenquote:Op maandag 8 november 2010 09:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Goedemorgen. Zwaar weekend. Verkankerd. Kika shit...
Machielquote:Op maandag 8 november 2010 10:13 schreef haakon het volgende:
XXLerator was
Van zaterdag 8 uur 'sochtends tot gister 5 uur 's middags wakker geweest
Kijk eens in de OP
Dat die rode kaart van Reis onterecht isquote:Op maandag 8 november 2010 10:29 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond weer VI, benieuwd wat ze over Ajax / Jol / Twente / Reis / ADO / Wegereef / Vlemickx zeggen
owja, die wedstrijd is volgende week zaterdagquote:Op maandag 8 november 2010 10:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat die rode kaart van Reis onterecht is
Maar dat 'ie natuurlijk wel geschorst wordt tegen Ajax
komend weekend Excelsior, daarna naar ajaxquote:Op maandag 8 november 2010 10:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, die wedstrijd is volgende week zaterdag
stiekem ben ik dan voor Ajax, omdat we (als we zelf winnen) dan uitlopen op PSVquote:Op maandag 8 november 2010 10:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
komend weekend Excelsior, daarna naar ajax
We moeten ze pakken![]()
Gok dat iedereen hier dat weekend ook ineens voor PSV is
quote:Op maandag 8 november 2010 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
stiekem ben ik dan voor Ajax, omdat we (als we zelf winnen) dan uitlopen op PSV
Ik ook:Pquote:Op maandag 8 november 2010 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
stiekem ben ik dan voor Ajax, omdat we (als we zelf winnen) dan uitlopen op PSV
nee, wij hebben liever PSV op 4 punten en Ajax ook op 4 punten dan PSV op 1 punt en Ajax op 7 puntenquote:Op maandag 8 november 2010 10:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jullie hebben liever Ajax dan PSV op 2?
Dat dus, zo moeilijk is dat toch niet te begrijpenquote:Op maandag 8 november 2010 10:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, wij hebben liever PSV op 4 punten en Ajax ook op 4 punten dan PSV op 1 punt en Ajax op 7 punten![]()
Nou enquote:Op maandag 8 november 2010 10:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, wij hebben liever PSV op 4 punten en Ajax ook op 4 punten dan PSV op 1 punt en Ajax op 7 punten![]()
Hmm, volgens mij rekende ik verkeerdquote:Op maandag 8 november 2010 10:58 schreef haakon het volgende:
[..]
Dat dus, zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen
dat denk ik wel jahquote:Op maandag 8 november 2010 11:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij rekende ik verkeerd
Nee, wel vaker met die trauma-kattenquote:
Als jullie winnen wel. Anders staan wij op 1quote:Op maandag 8 november 2010 11:54 schreef ReMcOrE het volgende:
@ David: gelijkspel mag wat mij betreft ook welstaan we 3 voor op PSV en 6 op Ajax
Je weet het maar nooitquote:Op maandag 8 november 2010 12:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als jullie winnen wel. Anders staan wij op 1
Als jullie gelijkspelen wel. Anders staan wij nog steeds op 1quote:Op maandag 8 november 2010 12:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als jullie winnen wel. Anders staan wij op 1
HFquote:
NAC uit... da's echt zo'n wedstrijd die óf 2-0 wordt, óf 0-8 (bij wijze van)quote:
Dan ga ik voor 2-8.quote:Op maandag 8 november 2010 12:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
NAC uit... da's echt zo'n wedstrijd die óf 2-0 wordt, óf 0-8 (bij wijze van)
Wat is er morgen in Zwolle?quote:Op maandag 8 november 2010 12:13 schreef Mdrop het volgende:
Trouwens nog mensen die naar Zwolle gaan morgen?
Verrassendquote:Op maandag 8 november 2010 12:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat is er morgen in Zwolle?
Edit: Zwolle - Twente dus.
Nee, ben er niet bij
nope...quote:Op maandag 8 november 2010 12:13 schreef Mdrop het volgende:
Trouwens nog mensen die naar Zwolle gaan morgen?
Patrickquote:Op maandag 8 november 2010 12:56 schreef Intelligence het volgende:
* ReMcOrE meld zich ook weer eens
Nog wat gemist?
Justinquote:
Henrikequote:
niet voor zover ik weetquote:Op maandag 8 november 2010 13:59 schreef Intelligence het volgende:
Geen spannende verhalen gemist?
Zal 1 dezer dagen mn blog weer updaten, t schiet aardig op in t huus
Gaat wel goed, en daar?quote:Op maandag 8 november 2010 10:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoi. Hoe is het met mijn Astridje?
vertel!!quote:Op maandag 8 november 2010 15:36 schreef Intelligence het volgende:
* Intelligence gaat deze week hopelijk bij een andere auto kijken
gisteren alweer heerlijk aan de pepernoten gezeten, stonden bakjes vol op tafelquote:
Pepernoten is niet vergelijkbaar met marsepeinquote:Op maandag 8 november 2010 19:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gisteren alweer heerlijk aan de pepernoten gezeten, stonden bakjes vol op tafel
marsepein is niet echt mijn dingquote:Op maandag 8 november 2010 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pepernoten is niet vergelijkbaar met marsepein
marsepeinquote:Op maandag 8 november 2010 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pepernoten is niet vergelijkbaar met marsepein
een FOK!-abo nemenquote:Op maandag 8 november 2010 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe krijg ik bij deze verschrikkelijke lay-out in ieder geval die reclame weg na de pafipo?
Hoi
Oh, gaan ze me nu serieus op die manier irriteren?quote:
de ad na de pafipo is er altijd al geweest hoorquote:Op maandag 8 november 2010 21:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, gaan ze me nu serieus op die manier irriteren?
Nee, die had ik bij de vorige lay-out ergens weggevinkt.quote:Op maandag 8 november 2010 21:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de ad na de pafipo is er altijd al geweest hoor
had ik ook uitgevinkt, maar kan nu alleen als je een abbo hebtquote:Op maandag 8 november 2010 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, die had ik bij de vorige lay-out ergens weggevinkt.
Maar dat kan ik nu nergens vinden. Vind deze lay-out sowieso verschrikkelijk..
Dat vind ik dus echt niet grappig..quote:Op maandag 8 november 2010 21:17 schreef omearos het volgende:
[..]
had ik ook uitgevinkt, maar kan nu alleen als je een abbo hebt
http://www.fok.nl/shop/quote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoeveel kost zo'n abbo dan, en wat kun je er allemaal extra mee?
Daar kun je ook je notes checken, ik heb er 83quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar kun je ook je notes checken, ik heb er 83
Braaf meisjequote:
ik 12quote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
niet zo heel spannendquote:
Ik 15quote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
als je de css stylesheet wilt aanpassen, dan moet je naar een full of pimp aboquote:Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, ik heb ook een abonnement. Maar wil een andere lay-outVind deze zooo verschrikkelijk.
I know, maar geen zin om er zoveel voor te betalen. Vind het sowieso achterlijk dat we nu niet meer kunnen kiezen, zelfs niet met een basic abonnement.quote:Op maandag 8 november 2010 22:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als je de css stylesheet wilt aanpassen, dan moet je naar een full of pimp abo
"Fris en fruitig"quote:Op maandag 8 november 2010 22:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Was ik ook weer.
Heb net de pc opnieuw geďnstalleerd.
Browser bleef soms hangen. Geluid deed het het niet meer na een driverupdate. En nog wel wat ongein. Nu weer fris en fruitig computeren.![]()
Oja en de rally was vet gister
waar heb je allemaal gestaan dan?quote:
wassie kapot dan?quote:
goedemorgenquote:Op dinsdag 9 november 2010 07:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Een frisse en fruitige goededag gewenst iedereen
quote:Op dinsdag 9 november 2010 07:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ghehehe, de TT @ mobile; rallysprint in Hen
2x over een bout geknapt van de klauw?quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:31 schreef Intelligence het volgende:
Iedereen
ja Golf was kapothad remmen vervangen, toen 2x over een bout geknapt van de klauw, en sindsdien rammel/bonkend geluid linksvoor....
Bleek dat de spacer niet gecentreerd zat, kut universele dingen. Dus heb nu spacers op maat, met 57,1mm naafgatEn geluid is weg
ben er wel vaak jahquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Remco, jij bent er ook echt altijd he?
WOG FTWquote:
quote:
ik denk dat ze zichzelf te bang maken van tevoren, het wordt gewoon een leuke pot waarin we de volgende ronde gaan bereikenquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vraag me af wat het vanavond gaat worden, Zwolle kan Twente toch regelmatig flink tegengas geven... (moet dan altijd denken aan die oefenpot die met 5-0 verloren ging).
Begin dr niet over haha, vrijdag begonnen ... waren lam, vergeten de klauw goed vast te zetten. Toen hoorde ik toevallig dus de boel klapperen door de spacer. Zaterdag wil ik ze nog ff aandraaien, is er al 1 geknapt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2x over een bout geknapt van de klauw?maar mooi dat het opgelost is
[..]
geen dankquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Remco, gewoon. Meestal als ik hier kom, en ik zeg hoi, dan ben jij een van de eersten die reageert![]()
Maar nu ga ik werken
alle wielbouten vervangen door slotbouten?quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:48 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Begin dr niet over haha, vrijdag begonnen ... waren lam, vergeten de klauw goed vast te zetten. Toen hoorde ik toevallig dus de boel klapperen door de spacer. Zaterdag wil ik ze nog ff aandraaien, is er al 1 geknapt.
Dus naar vriend van me gereden, daar bezig en uit mijn oude golf de bout gehaald, draai ik die aan, iets te enthousiast, knapt die ook
Toen tering veel werk gehad om die eruit te krijgen, en nu een nieuwe bout erin
Daarna geklapper nog steeds aanwezig, dus was de oorzaak niet de klauw die niet vast zatGisteren alle wielbouten vervangen door slotbouten, en gelijk dus ook maar de spacers
En toen opgelost
true, true!quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:53 schreef Intelligence het volgende:
Voor zitten er spacers op, omdat de wielen verkeerde ET waardes hebben, en heul breed zijnAnders lopen ze aan de binnenkant tegen de schokdemper aan. Nu niet
Zijn ook maar 10mm dik dus valt nog mee.
Heb 4 slotbouten per velg, omdat het fijne bouten zijnSoort van imbus, waarmee je de velg dus ook niet beschadigen kan
als zometeen het wintersetje er op gaat, zal ik ff kijken wat de precieze maten/waardes zijn van de BSXquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:01 schreef Intelligence het volgende:
JepTenzij ze dan weer aan de buitenkant aanlopen
En het moet wel staan natuurlijk, tis lelijk als je wielen voor meer uitsteken dan achter. Maar voor heb ik 7,5J wielen en achter 9J
Heel somsquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:06 schreef GimmeGore het volgende:
Werk je ook wel eens op de Zonnehof?
Ik heb echt mijn ogen uitgekeken toen ik daar een keertje was.
Euh bij garage wiegerinck. Waar die hoogspanningskabels dat gebouw inlopen. We hadden zo'n klapladder dus konden mooi over het publiek heen kijken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar heb je allemaal gestaan dan?
[..]
wassie kapot dan?of ben je naar Bolku geweest?
[..]
goedemorgen
[..]![]()
![]()
owja, dat is een stuk verder de Diamantstraat in. hoever reden ze daar nog door dan?? want op een gegeven moment kwamen ze weer terugrijden (richting Makro zeg maar) wij stonden bij de Brezan, dus we zagen alle auto's 2 keer langskomenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Euh bij garage wiegerinck. Waar die hoogspanningskabels dat gebouw inlopen. We hadden zo'n klapladder dus konden mooi over het publiek heen kijken.
kameraad zal hem vandaag ook wel binnenkrijgen, die sluit zich nu een week opquote:
Nope, in Vathorst iig nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het zit je ook nooit mee hč Justin?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Joepie, nu is de halve middelbare school ook binnen
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nope, in Vathorst iig niet
dus dan komen ze met de heleklas boeken lenen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
FFFUUU, er is weer een klas aanwezig voor klassikaal lenen... een HERRIE dat er uit die mormels komt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |