Maar als de test negatief is, kan hij na een paar uur toch ineens positief zijn? Dacht dat ik dat eens gelezen had.quote:Op zondag 7 november 2010 13:29 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Oh jawel, die van mij geeft na 2 jaar nog steeds 2 streepjes aan...
Heb je buiten de pot gepiest?quote:Op zondag 7 november 2010 13:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Afgelopen week nog een test gedaan, ik denk dat ik nog nooit zo blij ben geweest met een negatieve test.
In het potje en dan de test erin hangenquote:
en trouwens, ik heb altijd flinke indrooglijnen bij zwangerschapstests, heel maf, hij moet er bij mij echt vanaf knallen wil ik t nog geloven. ze worden zelfs roze en ik hoef ze niet tegen t licht te houden ofzo. alleen de digitale liegt niet tegen me, wat wel zo is in jouw geval dus .quote:Op zondag 7 november 2010 13:44 schreef mikoxx het volgende:
Het klopt dat dat erin staat Chan, maar ik heb nog nooit gehoord dat de test eerst negatief is en na bijvoorbeeld een half uur positief...maar goed, het kán
mja zwangerschappen zijn raar, bij elin ben ik geen moment misselijk geweest, bij mijn blighted ovum wel, ontzettend zelfs, testen waren ook vele malen donkerder dan toen bij haar, t duurde 10! weken eer ik dus weer een negatieve test had, tussendoor gokte de arts zelfs op nog een miskraam maar ik betwijfel het trouwens.quote:Op zondag 7 november 2010 20:21 schreef mefke79 het volgende:
kleurdoos, ik heb het precies andersom. Die van mij worden nooit knalpositief, maar bij de miskraam met 5 weken was het wel heel licht (en verdwenen ze dus na een aantal uren). Daar zei de digitale wel 'zwanger' maar dat liep een dag erna fout.
Ik zou sowieso wel even een echo laten maken, al was het maar vanwege de kans op die buiten baarmoederlijke zwangerschap (ik dacht daar ook meteen aan).
Dat vroeg ik me ook af toen ik het lasquote:Op zondag 7 november 2010 22:44 schreef Kleurdoos het volgende:
colostrum bedoel je, komt bij veel vrouwen ook voor tijdens de menstruatie/hormonen, waarom knijp je in hemelsnaam in je borst trouwens
doe ik wel eens om te checken of ze niet opeens zacht en pijnloos zijn... (zachtjes knijpen en porren) dat zegt mij vaak goed of het nou wel of niet gelukt is hier... helaas tot nog toe iedere keer uiteindelijk opeens zacht en pijnloos dus...quote:Op zondag 7 november 2010 22:44 schreef Kleurdoos het volgende:
colostrum bedoel je, komt bij veel vrouwen ook voor tijdens de menstruatie/hormonen, waarom knijp je in hemelsnaam in je borst trouwens
die echo moet je sowieso laten doen en nog een andere test is dus ook geen overbodige luxe
Nou inderdaadquote:Op donderdag 11 november 2010 08:57 schreef Brighteyes het volgende:
Dit irriteert me zo enorm he?
Wel hier dagenlang vragen komen stellen en je onzekerheid uiten en weetikveelwatnogmeer, maar dan niet even komen vertellen hoe het afgelopen is...
Hoewel ik denk dat de stilte het allemaal wel zegt, maar toch...
Ik heb dat vaker als ik informatie zoek via google en op fora terecht kom. Dan loopt zo'n topic ineens dood en heb ik nog niksquote:Op donderdag 11 november 2010 08:57 schreef Brighteyes het volgende:
Dit irriteert me zo enorm he?
Wel hier dagenlang vragen komen stellen en je onzekerheid uiten en weetikveelwatnogmeer, maar dan niet even komen vertellen hoe het afgelopen is...
Dit heb ik ook heel vaak. Voor het eerst dacht ik dat kennis fora een echt goede mogelijkheid zijn om over problemen te discuteren maar heel vaak komen geen nuttige antwoorden.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:41 schreef lily het volgende:
[..]
Ik heb dat vaker als ik informatie zoek via google en op fora terecht kom. Dan loopt zo'n topic ineens dood en heb ik nog niks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |