Ik weet niet, vond ze het lekker?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zit ook regelmatig met mijn arm in de kont van je moeder. Psycholoog voor je bellen?
Nee, dat snap ik ook even niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
TS?
TS heeft hier niks mee te maken
Ohquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
TS?
TS heeft hier niks mee te maken
Ahw, dus net zoals toen met Jesus?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het is een pop. Er zit een kerel met z'n arm in de kont van die pop om hem te besturen. Psycholoog voor je bellen?
Euhm... hoeveel geld heb je? anders moet de schuld écht in natura worden afgelost.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja maar, ehm, ik vind het niet zo'n goed idee? Kun je het me ook op een andere manier vergeven denk je?
hey psst, Bloempje, die Precizionist gaat wel een beetje ver hequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja maar, ehm, ik vind het niet zo'n goed idee? Kun je het me ook op een andere manier vergeven denk je?
WAT DOE STOER TGN MICHASS W8 MAR ALSK JOU ZIE OH JY GAAT ZIENNNNNNNNNNNNNNNNN ALMAAL WOLLAH PIPA OP JE HOFD HELMAL DOOD DOT DOOTTTTTT KK HOMOquote:
Ja een beetje welquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
hey psst, Bloempje, die Precizionist gaat wel een beetje ver he
Grapjas.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:48 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Euhm... hoeveel geld heb je? anders moet de schuld écht in natura worden afgelost.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:49 schreef Precizionist het volgende:
[..]
WAT DOE STOER TGN MICHASS W8 MAR ALSK JOU ZIE OH JY GAAT ZIENNNNNNNNNNNNNNNNN ALMAAL WOLLAH PIPA OP JE HOFD HELMAL DOOD DOT DOOTTTTTT KK HOMO
Nog iemand die een beetje normaal doet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
vind ik ook hoor, ik distantieer me hier van
Jaja, het is wat. Wat een humor in dit topic.quote:
Ik herhaal.quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaja, het is wat. Wat een humor in dit topic.
Gothic...quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:45 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Vervuil dit topic niet met je gothichoofd smeerlap.
( niet brutaal worden anders stuur ik "Mijn ballen likken" op al je topics af. )
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Tis m';n eigen topic niet, dus kan me verdomd weinig boeien eigenlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |