Is dat goed of slecht?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
Goed, het moge duidelijk zijn dat we lurkers hebben
Prima hoor.quote:
*Lief doet tegen HD en computer knuffelt*quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Als dat echt APK was heb ik m nu op mn pc staan
Ik vond het allebei ook niet veel.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Ze mogen dr alletwee uit van me.
David vanwege dat lelijke vest alleen al
er stond een foto..... van een voor mij onbekende manquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Prima hoor.
Maar ik vond het een nogal rare actie.
Heb niet gezien wat er stond trouwens, was alweer weg.
Wiep wap wop, wat een kutnaamquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het allebei ook niet veel.
Maar Wiep is een leuke naam
Die discussie hebben we de vorige keer al gevoerdquote:
Die krengen liggen met zn vijven op MIJN bank onder MIJN dekbedquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:58 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fiebelebiebie is nieuwsgierig
Oh cool, effe John Lennon uitzetten.quote:
Dat heb ik eerder gehoord vandaag.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:08 schreef APK het volgende:
Echt, Nederlandse vrouwen.![]()
Altijd wel iets te zeiken, doe mij maar zo'n gewillige Duitse ofzo.![]()
Ouch.quote:
'Embedding disabled by request'quote:
Tot morgen!quote:
Da's ook een van mijn favo'squote:
Ik blijf erbij dat je MrSubtle bentquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:08 schreef APK het volgende:
Echt, Nederlandse vrouwen.![]()
Altijd wel iets te zeiken, doe mij maar zo'n gewillige Duitse ofzo.![]()
Je zou het wel zeggen he?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je MrSubtle bent
Vertel!quote:Terug van mijn moeder trouwensEn mn moeder is gewoon meer openminded dan mn vriendinnen kwam ik achter
Ah, ik val net op tijd binnen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je MrSubtle bent
Terug van mijn moeder trouwensEn mn moeder is gewoon meer openminded dan mn vriendinnen kwam ik achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 69% gewijzigd door tombolafan op 05-11-2010 23:39:49 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:
Ja hequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
Wat een lieve reactie van je moeder.![]()
Ennaar die vriendinnen.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:32 schreef Greys het volgende:
Tombo:Maar soms kwets je mensen meer door zaken te vergoelijken en het allang betreden pad van 'komt wel goed' te bewandelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat zal dan wel.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar soms kwets je mensen meer door zaken te vergoelijken en het allang betreden pad van 'komt wel goed' te bewandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |